Play2Chill z sukcesem pozyskało 2,7 mln zł!
Play2Chill, notowany na NewConnect producent i wydawca gier wideo, z sukcesem zakończył prywatną emisję akcji serii C. Spółka pozyskała 2,7 mln zł, które przeznaczy m.in. na działania związane z premierą Motorcycle Mechanic Simulator 2021 oraz przyspieszenie prac nad nowymi projektami. W ramach emisji oferowanych było 286.999 akcji serii C, po cenie 9,50 zł za akcję.
- Jesteśmy bardzo zadowoleni, że wszystkie oferowane w ramach subskrypcji prywatnej akcje znalazły nabywcę. Pozyskane środki posłużą nam do realizacji działań dedykowanych premierze pełnej wersji gry Motorcycle Mechanic Simulator 2021, która planowana jest w drugiej połowie br. – mówi Tomasz Róziecki, prezes zarządu Play2Chill.
Udostępniony na początku czerwca prolog tytułu do tej pory pobrało ponad 470 tys. graczy. W Motorcycle Mechanic Simulator 2021 gracz będzie mógł zbudować swój wymarzonych pojazd przy wykorzystaniu rozbudowanej gamy narzędzi. Do jego dyspozycji będzie m.in. prawie 400 części. Spółka planujemy działania cross promocyjne gry na Steamie w pakiecie z popularnym tytułem PlayWay-a – Car Mehanic Simulator.
- Pozostała z emisji kwota przyspieszy prace nad kolejnymi grami, m.in. Aztec Empire, który jest realizowany przez nowo powołany zespół w Poznaniu. Fabuła symulatora budowania i zarządzania miastem przeniesie uczestnika rozgrywki w odległe czasy, sięgające okresu pomiędzy XIII, a XVI wiekiem naszej ery. Zagwarantujemy graczom technologiczne i ekonomiczne wyzwania. Gracz weźmie również udział w wyzwaniach militarnych. Duży nacisk w produkcji kładziemy na aspekt edukacyjny, co ma związek z dbałością o zarys historyczny – dodaje Tomasz Róziecki.
Opiniotwórczy niemiecki miesięcznik o grach – GameStar – umieścił Aztec Empire na pierwszym miejscu listy najbardziej oczekiwanych gier strategicznych.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty
W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.
Problemy społeczne
Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej
W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.
Zagranica
Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia
USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.