Komunikaty PR

Polska Liga Esportowa zwiększa oglądalność i pozyskuje nowych partnerów

2021-05-11  |  10:40
Biuro prasowe
Kontakt
Biuro prasowe
Attention Marketing

ul. Ogrodowa 58
00-876 Warszawa
m.sokolowski|attentionmarketing.pl| |m.sokolowski|attentionmarketing.pl
795520960
attentionmarketing.pl/

Pierwsza kolejka zmagań wiosennego sezonu przyniosła imponującą liczbę 595 311 odsłon wśród użytkowników internetu i telewizyjnych odbiorców. W porównaniu do 1. kolejki PGE Dywizji Mistrzowskiej z 2020 roku (258 026 wyświetleń) oznacza to aż 130% wzrostu. Oglądajacy na Twitchu stanowili 70% wszystkich widzów 1. kolejki zmagań.

 

W peaku rywalizację PGE Dywizji Mistrzowskiej w TV śledziło 32 213 użytkowników (wzrost o 71%), natomiast na platformie Twitch odpowiednio 6 049 (wzrost o 41%). Średnia liczba widzów wszystkich meczów 1. kolejki w serwisie Twitch to z kolei 3 908 (wzrost o 78%).

 

Bez wątpienia zatem powrót rozgrywek Polskiej Ligi Esportowej to zdecydowanie wydarzenie, na które czekali kibice. Zawodnicy stanęli na wysokości zadania, by od samego początku dostarczać fanom niezapomnianych wrażeń. Zmagania drużyn zostały docenione przez tysiące obserwatorów śledzących pierwsza kolejkę rozgrywek. Czy podobnie niespodzianki przyniosą nadchodzące tygodnie? O tym przekonamy się już niebawem!

Pierwsza kolejka zmagań wiosennego sezonu przyniosła imponującą liczbę 418 578 video views na platformie Twitch. Oznacza to aż 150,16% wzrostu w porównaniu do 1. kolejki PGE Dywizji Mistrzowskiej z 2020 roku (167 327 video views). Średnia liczba oglądających (3 908) zwiększyła się
o ponad 78,30% rok do roku, a w peaku rywalizację drużyn PGE Dywizji Mistrzowskiej obejrzało 6 049 użytkowników (41,86% więcej niż podczas zmagań 1. kolejki jesienią 2020).

 

NOWI PARTNERZY

Działalność Polskiej Ligi Esportowej opiera się na silnych partnerstwach, które zbudowane na zaufaniu, relacjach i zadowoleniu z działania pozwalają na rozwój wspólnej wizji.

 

Obie dywizje flagowych produktów PLE, czyli rozgrywek Counter - Strike: Global Offensive posiadają partnerów tytularnych, którzy profesjonalizują kształt ligi, tj: LOTTO Dywizja Profesjonalna jest przedłużeniem partnerstwa zeszłosezonowego z Totalizatorem Sportowym, właścicielem marki LOTTO, a PGE Dywizja Mistrzowska od wiosennego sezonu zyskała PGE Polską Grupę Energetyczną.

 

Do drużyny Polskiej Ligi Esportowej dołączyła również firma LG Electronics, która historię oraz know-how gamingowy pielęgnuje od wielu lat. LG, jako oficjalny partner PGE Dywizji Mistrzowskiej wspierać będzie działania przy samych rozgrywkach,  ale również te wykraczające poza standardowy produkt.

 

Kolejną niezwykle istotną współpracą będą działania z przeglądarką dla graczy Opera GX, które w sposób kreatywny angażować będą społeczność esportową. To pierwszy projekt Opery GX w obszarze esportu w Polsce. Tym samym Opera GX staje się oficjalną przeglądarką PGE Dywizji Mistrzowskiej.

 

Do grona oficjalnych dostawców Polskiej Ligi Esportowej dołącza również Logitech G – lider rozwiązań bezprzewodowych dla graczy,  marka wybierana przez najlepszych esportowców na świecie.

 

Przedłużone zostały również współprace, których efektywność mierzona była podczas grudniowych finałów Polskiej Ligi Esportowej. Podczas rozgrywek dodatkowej energii zawodnikom ponownie dodawać będzie Red Bull. Smak emocji podkręci marka Sokołów.

 

Podejście Polskiej Ligi Esportowej do partnerstw, to podejście kreatywne, które w swoim założeniu poszukuje niestandardowych rozwiązań na miarę zaplanowanych założeń.

 

Z niecierpliwością czekamy na nadchodzące sezony rozgrywek Polskiej Ligi Esportowej, które dostarczą najlepszych sportowych emocji.

 

DAWID PODSIADŁO i MARCIN GORTAT ŁĄCZĄ SIŁY WE WSPÓLNYM PROJEKCIE

Dawid Podsiadło – od lat jeden z najpopularniejszych muzyków w Polsce postanowił zaangażować się biznesowo w bardzo bliski sobie gaming, a konkretnie – Esport.

Artysta zainwestował w Polską Ligą Esportową, obejmując tym samym udziały w spółce, której współwłaścicielem jest również od niedawna Marcin Gortat – polska gwiazda NBA.

 

Polska Liga Esportowa słynie z ligi Counter Strike: Global Offensive, czyli gry od wielu lat pozostającej w czołówce tytułów esportowych na świecie. Zwycięzca zeszłorocznych finałów ligi rywalizował o pulę nagród pieniężnych wysokości 100 000 złotych oraz nagrody indywidualne, takie jak lot do USA na mecz NBA. Rozgrywki CS:GO składają się z dwóch dywizji: Profesjonalnej oraz PGE Mistrzowskiej. Oprócz wspomnianej gry, zawodnicy mierzą się w takich tytułach jak Pro Evolution Soccer czy F1. W najbliższym czasie zostaną ogłoszone kolejne turnieje.

 

Esport jak i szeroko rozumiany Gaming - to jedna z najdynamiczniej rosnących gałęzi biznesu rozrywkowego, która dodatkową stopę wzrostu zanotowała wraz z nadejściem pandemii oraz wprowadzanych restrykcji i lockdownu. Powrót do rozrywki domowej przyczynił się do wzrostu wartości całej branży wirtualnej rozrywki.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Attention Marketing
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25 Biuro prasowe
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,
IT i technologie Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów

W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.

Handel

Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.

Transport

W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.