Polska Liga Esportowa zwiększa oglądalność i pozyskuje nowych partnerów
Attention Marketing
ul. Ogrodowa 58
00-876 Warszawa
m.sokolowski|attentionmarketing.pl| |m.sokolowski|attentionmarketing.pl
795520960
attentionmarketing.pl/
Pierwsza kolejka zmagań wiosennego sezonu przyniosła imponującą liczbę 595 311 odsłon wśród użytkowników internetu i telewizyjnych odbiorców. W porównaniu do 1. kolejki PGE Dywizji Mistrzowskiej z 2020 roku (258 026 wyświetleń) oznacza to aż 130% wzrostu. Oglądajacy na Twitchu stanowili 70% wszystkich widzów 1. kolejki zmagań.
W peaku rywalizację PGE Dywizji Mistrzowskiej w TV śledziło 32 213 użytkowników (wzrost o 71%), natomiast na platformie Twitch odpowiednio 6 049 (wzrost o 41%). Średnia liczba widzów wszystkich meczów 1. kolejki w serwisie Twitch to z kolei 3 908 (wzrost o 78%).
Bez wątpienia zatem powrót rozgrywek Polskiej Ligi Esportowej to zdecydowanie wydarzenie, na które czekali kibice. Zawodnicy stanęli na wysokości zadania, by od samego początku dostarczać fanom niezapomnianych wrażeń. Zmagania drużyn zostały docenione przez tysiące obserwatorów śledzących pierwsza kolejkę rozgrywek. Czy podobnie niespodzianki przyniosą nadchodzące tygodnie? O tym przekonamy się już niebawem!
Pierwsza kolejka zmagań wiosennego sezonu przyniosła imponującą liczbę 418 578 video views na platformie Twitch. Oznacza to aż 150,16% wzrostu w porównaniu do 1. kolejki PGE Dywizji Mistrzowskiej z 2020 roku (167 327 video views). Średnia liczba oglądających (3 908) zwiększyła się
o ponad 78,30% rok do roku, a w peaku rywalizację drużyn PGE Dywizji Mistrzowskiej obejrzało 6 049 użytkowników (41,86% więcej niż podczas zmagań 1. kolejki jesienią 2020).
NOWI PARTNERZY
Działalność Polskiej Ligi Esportowej opiera się na silnych partnerstwach, które zbudowane na zaufaniu, relacjach i zadowoleniu z działania pozwalają na rozwój wspólnej wizji.
Obie dywizje flagowych produktów PLE, czyli rozgrywek Counter - Strike: Global Offensive posiadają partnerów tytularnych, którzy profesjonalizują kształt ligi, tj: LOTTO Dywizja Profesjonalna jest przedłużeniem partnerstwa zeszłosezonowego z Totalizatorem Sportowym, właścicielem marki LOTTO, a PGE Dywizja Mistrzowska od wiosennego sezonu zyskała PGE Polską Grupę Energetyczną.
Do drużyny Polskiej Ligi Esportowej dołączyła również firma LG Electronics, która historię oraz know-how gamingowy pielęgnuje od wielu lat. LG, jako oficjalny partner PGE Dywizji Mistrzowskiej wspierać będzie działania przy samych rozgrywkach, ale również te wykraczające poza standardowy produkt.
Kolejną niezwykle istotną współpracą będą działania z przeglądarką dla graczy Opera GX, które w sposób kreatywny angażować będą społeczność esportową. To pierwszy projekt Opery GX w obszarze esportu w Polsce. Tym samym Opera GX staje się oficjalną przeglądarką PGE Dywizji Mistrzowskiej.
Do grona oficjalnych dostawców Polskiej Ligi Esportowej dołącza również Logitech G – lider rozwiązań bezprzewodowych dla graczy, marka wybierana przez najlepszych esportowców na świecie.
Przedłużone zostały również współprace, których efektywność mierzona była podczas grudniowych finałów Polskiej Ligi Esportowej. Podczas rozgrywek dodatkowej energii zawodnikom ponownie dodawać będzie Red Bull. Smak emocji podkręci marka Sokołów.
Podejście Polskiej Ligi Esportowej do partnerstw, to podejście kreatywne, które w swoim założeniu poszukuje niestandardowych rozwiązań na miarę zaplanowanych założeń.
Z niecierpliwością czekamy na nadchodzące sezony rozgrywek Polskiej Ligi Esportowej, które dostarczą najlepszych sportowych emocji.
DAWID PODSIADŁO i MARCIN GORTAT ŁĄCZĄ SIŁY WE WSPÓLNYM PROJEKCIE
Dawid Podsiadło – od lat jeden z najpopularniejszych muzyków w Polsce postanowił zaangażować się biznesowo w bardzo bliski sobie gaming, a konkretnie – Esport.
Artysta zainwestował w Polską Ligą Esportową, obejmując tym samym udziały w spółce, której współwłaścicielem jest również od niedawna Marcin Gortat – polska gwiazda NBA.
Polska Liga Esportowa słynie z ligi Counter Strike: Global Offensive, czyli gry od wielu lat pozostającej w czołówce tytułów esportowych na świecie. Zwycięzca zeszłorocznych finałów ligi rywalizował o pulę nagród pieniężnych wysokości 100 000 złotych oraz nagrody indywidualne, takie jak lot do USA na mecz NBA. Rozgrywki CS:GO składają się z dwóch dywizji: Profesjonalnej oraz PGE Mistrzowskiej. Oprócz wspomnianej gry, zawodnicy mierzą się w takich tytułach jak Pro Evolution Soccer czy F1. W najbliższym czasie zostaną ogłoszone kolejne turnieje.
Esport jak i szeroko rozumiany Gaming - to jedna z najdynamiczniej rosnących gałęzi biznesu rozrywkowego, która dodatkową stopę wzrostu zanotowała wraz z nadejściem pandemii oraz wprowadzanych restrykcji i lockdownu. Powrót do rozrywki domowej przyczynił się do wzrostu wartości całej branży wirtualnej rozrywki.

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Autostrada A4 może być rozbudowana o trzeci pas ruchu szybciej niż planowano. Jej zarządca proponuje niezwłoczne rozpoczęcie prac
O przyspieszenie prac związanych z rozbudową A4 na odcinku Kraków – Katowice o trzeci pas ruchu apeluje spółka Stalexport Autostrady do przedstawicieli strony publicznej. Według zarządcy autostrady projektowanie mogłoby się zacząć niezwłocznie, co znacząco skróciłoby czas realizacji całego przedsięwzięcia. W innym wypadku już za dwa lata użytkownicy trasy będą musieli mierzyć się z problemem korków.
Prawo
Tylko co piąty nakaz powrotu migranta do kraju pochodzenia jest realizowany. UE chce wprowadzić nowe skuteczne procedury

Obecnie w Unii Europejskiej obowiązuje 27 różnych systemów odsyłania migrantów. W efekcie tylko co piąty nakaz powrotu jest faktycznie realizowany. Komisja Europejska zaproponowała wspólny europejski system powrotów, który ma na celu szybsze, prostsze i skuteczniejsze procedury. Nowe przepisy uzupełnią pakt o migracji i azylu przyjęty w zeszłym roku. – Nie rozwiązuje to jednak wszystkich problemów. Konieczna jest restrykcyjna kontrola i wsparcie krajów, żeby zapobiec dalszej migracji – ocenia europoseł Arkadiusz Mularczyk.
Handel
Rekordowy eksport polskiej żywności. Koszty produkcji będą jednak rosły z powodu zmieniających się norm wraz z wprowadzaniem Zielonego Ładu

W 2024 roku eksport polskich produktów i przetworów rolno-spożywczych wzrósł w porównaniu z rokiem poprzednim do rekordowej wartości w euro. Pozytywną dynamikę odnotował handel zarówno z krajami Unii, jak i spoza wspólnoty. Dalsze sukcesy polskich eksporterów będą zależały m.in. od zwiększania udziału produktów wysokoprzetworzonych w zagranicznej sprzedaży. Wszystko zależeć jednak będzie od popytu i międzynarodowych regulacji.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.