Premiera: Audictus poszerza portfolio o słuchawki TWS z aktywnym tłumieniem szum
Audictus Dopamine Pro to bezprzewodowe słuchawki TWS. Są one stworzone z myślą o osobach aktywnych, które oczekują swobody i wysokiej jakości. Słuchawki mają więc być wodoodporne, działać wraz z etui do 16 godzin i pozwalać, w razie potrzeby, na odizolowanie się od otoczenia dzięki aktywnemu tłumieniu hałasu.
Audictus Dopamine Pro to debiut marki w segmencie prawdziwie bezprzewodowych słuchawek dousznych TWS. Prezentowany model trafia do użytkownika zamknięty w czarne etui. Dzięki niemu dokanałówki mają działać do 16 godzin, natomiast pojedyncze ładowanie powinno wystarczyć na cztery godziny pracy. Etui obsługuje ładowanie bezprzewodowe. Możliwe jest także użycie kabla USB-C, który jest w zestawie.
Słuchawki TWS Audictus Dopamine Pro posiadają funkcję ANC - aktywnego tłumienia hałasu. Użytkownik może więc zredukować uciążliwe odgłosy otoczenia, by lepiej słyszeć muzykę, skoncentrować się lub po prostu odpocząć od miejskiego zgiełku, gwarnego biura czy hałaśliwej siłowni. Dzięki wodoodpornej konstrukcji (IPX4), powinny one bez problemu znieść zarówno trening, jak i lekki, niespodziewany deszcz.
Słuchawki Audictus Dopamine Pro komunikują się za pomocą protokołu Bluetooth 5.1 i wspierają tryb niskiego opóźnienia (Low Latency). To wszystko ma się przełożyć na stabilne połączenie, wysoką jakość dźwięku i jego wzorową synchronizację. W komplecie ze słuchawkami znajdują się wkładki silikonowe (trzy rozmiary) oraz piankowe typu memory, które “zapamiętują” kształt ucha użytkownika i minimalizują nacisk.
Bezprzewodowe słuchawki TWS Audictus Dopamine Pro zostały wycenione na 299 złotych. Do sprzedaży trafią w pierwszej połowie listopada.
Zdjęcia i karta produktu z danymi technicznymi znajdują się tutaj. https://www.mediafire.com/file/v12f0cw2yrhdv52/Audictus+Dopamine+PRO.zip/file

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.