Premiera: Audictus poszerza portfolio o słuchawki TWS z aktywnym tłumieniem szum
Audictus Dopamine Pro to bezprzewodowe słuchawki TWS. Są one stworzone z myślą o osobach aktywnych, które oczekują swobody i wysokiej jakości. Słuchawki mają więc być wodoodporne, działać wraz z etui do 16 godzin i pozwalać, w razie potrzeby, na odizolowanie się od otoczenia dzięki aktywnemu tłumieniu hałasu.
Audictus Dopamine Pro to debiut marki w segmencie prawdziwie bezprzewodowych słuchawek dousznych TWS. Prezentowany model trafia do użytkownika zamknięty w czarne etui. Dzięki niemu dokanałówki mają działać do 16 godzin, natomiast pojedyncze ładowanie powinno wystarczyć na cztery godziny pracy. Etui obsługuje ładowanie bezprzewodowe. Możliwe jest także użycie kabla USB-C, który jest w zestawie.
Słuchawki TWS Audictus Dopamine Pro posiadają funkcję ANC - aktywnego tłumienia hałasu. Użytkownik może więc zredukować uciążliwe odgłosy otoczenia, by lepiej słyszeć muzykę, skoncentrować się lub po prostu odpocząć od miejskiego zgiełku, gwarnego biura czy hałaśliwej siłowni. Dzięki wodoodpornej konstrukcji (IPX4), powinny one bez problemu znieść zarówno trening, jak i lekki, niespodziewany deszcz.
Słuchawki Audictus Dopamine Pro komunikują się za pomocą protokołu Bluetooth 5.1 i wspierają tryb niskiego opóźnienia (Low Latency). To wszystko ma się przełożyć na stabilne połączenie, wysoką jakość dźwięku i jego wzorową synchronizację. W komplecie ze słuchawkami znajdują się wkładki silikonowe (trzy rozmiary) oraz piankowe typu memory, które “zapamiętują” kształt ucha użytkownika i minimalizują nacisk.
Bezprzewodowe słuchawki TWS Audictus Dopamine Pro zostały wycenione na 299 złotych. Do sprzedaży trafią w pierwszej połowie listopada.
Zdjęcia i karta produktu z danymi technicznymi znajdują się tutaj. https://www.mediafire.com/file/v12f0cw2yrhdv52/Audictus+Dopamine+PRO.zip/file

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Bankowość
RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.
Handel
Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.