Premiera: Cooler Master MasterBox Q300L V2 — odświeżona wersja popularnej obudow
Cooler Master, producent komponentów komputerowych i peryferiów, wprowadził nową obudowę MasterBox Q300L V2. Model ten ma zastąpić na rynku popularnego poprzednika i tym samym na nowo zdefiniować możliwości obudów mATX.
„MasterBox Q300L V2 jest świadectwem ciągłego zaangażowania Cooler Master w innowacje, wydajność i zapewnianie doskonałej wydajności termicznej” – powiedział Jimmy Sha, dyrektor generalny Cooler Master. „Przesunęliśmy granice formatu mATX, aby mieć pewność, że nasi użytkownicy nigdy nie będą musieli iść na kompromis pomiędzy przestrzenią, wydajnością i estetyką”.
Cooler Master MasterBox Q300L V2 już na pierwszy rzut oka wydaje się być ulepszoną wersją popularnego MasterBoksa Q300L. Lista zmian względem poprzednika jest jednak całkiem długa. Producent przede wszystkim zadbał o odświeżony interfejs I/O, który znajduje się teraz tuż nad panelem frontowym. Znajdziemy na nim m.in. port USB 3.2 Gen 2x2 Type C zapewniający szybki transfer danych do 20 GB/s.
Ponadto producent zrezygnował z przezroczystego okna z tworzywa sztucznego. W zamian postawił na boczny panel ze szkła hartowanego o grubości 4 mm, który umożliwia wgląd na zainstalowane wewnątrz komponenty komputerowe. W razie potrzeby użytkownik może go łatwo zdemontować za pomocą wygodnych śrub skrzydełkowych.
Obudowa Cooler Master MasterBox Q300L V2 wyróżnia się również nowo zaprojektowanymi filtrami przeciwkurzowymi, a także perforowanymi sekcjami. Warto zwrócić uwagę na dodatkową, 28-milimetrową przestrzeń za panelem montażowym dla płyty głównej, dzięki której można ukryć i wygodnie poprowadzić niezbędne przewody. Producent chwali się również, że pomimo niewielkich gabarytów (370 x 370 mm) obudowa jest w stanie pomieścić standardowy zasilacz ATX.
Model Cooler Master MasterBox Q300L V2 będzie dostępny w sprzedaży w drugiej połowie września w cenie ok. 300 zł.

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Poparcie dla UE rekordowo wysokie, mimo wzrostu populizmu. Społeczeństwo oczekuje większego zaangażowania w kwestie bezpieczeństwa
Badanie Parlamentu Europejskiego wskazuje na rekordowe poparcie Europejczyków dla Unii Europejskiej. Ma to związek z rosnącymi zagrożeniami z zewnątrz, czyli np. bliskością wojny rosyjsko-ukraińskiej. Jednocześnie do głosu wewnątrz UE coraz częściej dochodzą ruchy populistyczne, za sprawą których więcej obywateli państw członkowskich przyjmuje eurosceptyczną postawę. Dużą rolę odgrywają więc dialog ze społeczeństwem i jego edukacja.
Problemy społeczne
60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.
Infrastruktura
Trwają prace nad europejską strategią odporności wodnej. Projekt ma być gotowy przed latem

Komisja Europejska ma w najbliższych tygodniach przedstawić strategię na rzecz zwiększenia odporności na niedobory wody. PE na majowej sesji przyjął zalecenia w tym zakresie, w których opowiada się za ambitną odpowiedzią na te wyzwania. Jak podkreśla europoseł PO Andrzej Buła, chodzi przede wszystkim o oszczędzanie wody i dbanie o jej jakość, a także o zapewnienie odpowiedniego finansowania odporności wodnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.