Komunikaty PR

Premiera: Cooler Master MM730 i MM731 - piekielnie szybkie i superlekkie myszki

2021-09-16  |  17:00
Biuro prasowe

Cooler Master MM730 to mysz, której waga mogłaby zawstydzić niejeden przewód. Ważąca 48 gramów ma zapewnić wysoką precyzję, zwinność i trwałość. Model MM731 dokłada 11 gramów, ale w zamian dodaje swobodę, którą zapewnia łączność bezprzewodowa w dwóch standardach radiowym 2,4 GHz oraz Bluetooth.

Cooler Master MM730 to przewodowa mysz adresowana do graczy, którzy szukają połączenia klasycznej estetyki oraz trwałości, precyzji i lekkości. Gryzoń waży 48 gramów i ma gładko sunąć po każdej powierzchni dzięki teflonowym stopkom. Jego wnętrze skrywa optyczne przełączniki, które mają wytrzymać 70 milionów kliknięć. Producent obiecuje, że dzięki zastosowanej technologii praktycznie nie występuje w nich zjawisko tzw. debouncingu i aktywacja jest nawet trzykrotnie szybsza niż w przypadku switchy mechanicznych.

 

Równie trwałe mechanizmy trafiły do myszki Cooler Master MM731. Jest ona minimalnie cięższa od 730-stki (59 gramów), ale w zamian oferuje większą swobodę. Oprócz łączności przewodowej producent dołożył dwa tryby niewymagające kabli. Gracze do wyboru mają łączność radiową 2,4 GHz oraz Bluetooth 5.1. Wybierając tą pierwszą można liczyć na próbkowanie co 1 milisekundę i czas pracy do 190 godzin. Przy łączności Bluetooth ładowanie będzie konieczne co ok. 72 godziny, a próbkowanie odbywa się w tempie 125 Hz.

 

W obu przypadkach czas pracy mierzony jest bez aktywnego podświetlenia LED. To ostatnie jest dostępne zarówno w modelu MM730, jak i MM731. Pozwala ono na wybór dowolnego koloru z palety RGB i może służyć jako wskaźnik aktualnie ustawionego poziomu DPI. Dla przewodowego gryzonia MM730 rozdzielczość wynosi maksymalnie 16000 DPI (PixArt PAW3389), podczas gdy wersja MM731 oferuje 19000 DPI (PixArt PAW3370). Sensory mają radzić sobie z przyspieszeniami rzędu 50 G i śledzić do 400 cali na sekundę.

 

Myszki Cooler Master MM730 i MM731 dysponują sześcioma przyciskami, których funkcje można przypisywać poprzez oprogramowanie Master Plus+. Pozwala ono także na zmianę innych ustawień, m.in. podświetlenia RGB czy nagrywanie makr. Nowości będą dostępne w dwóch wariantach kolorystycznych - czarnym i białym. Do sklepów trafią w najbliższym czasie. Za mysz Cooler Master MM730 trzeba będzie zapłacić około 370 złotych, z kolei MM731 wyceniono na około 400 złotych.

 

Dane techniczne:

 

  • Typ chwytu: claw, palm
  • Sensor: 
    • PixArt PAW 3389 - model MM730
    • PixArt PAW 3370 - model MM731
  • Rozdzielczość:
    • do 16000 DPI - model MM730
    • do 19000 DPI - model MM731
  • Szybkość śledzenia: 400 IPS
  • Przyspieszenie: do 50 G
  • Częstotliwość próbkowania: 
    • model MM730: 1000 Hz
    • model MM731:
      • 1000 Hz w trybie przewodowym i 2,4 GHz
      • 125 Hz w trybie Bluetooth 5.1
  • Lift-Off Distance: < 2 mm, konfigurowalny
  • Liczba przycisków: 6
  • Typ i żywotność przełączników: optyczne, do 70 milionów kliknięć
  • Podświetlenie: RGB LED (16,7 mln kolorów)
  • Materiał: plastik ABS, guma, PTFE
  • Dostępne kolory i wersje wykończeniowe: czarna, biała
  • Przewód: 1,8 m USB-C z pozłacanym stykiem (w modelu MM731 odłączany)
  • Wymiary: 122,3 x 69 x 39,1 mm
  • Waga:
    • 48 gramów - model MM730
    • 59 gramów - model MM731

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju

Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.

Przemysł

W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.

Handel

D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.