Premiera: DeepCool MC310 - ultralekka mysz stworzona do prędkości
MC310 to mysz, którą firma DeepCool debiutuje w segmencie peryferiów dla graczy. Ultralekka konstrukcja o symetrycznym, niskoprofilowym designie ma sprawdzać się niezależnie od typu chwytu. Za śledzenie ruchu odpowiada tu sensor o rozdzielczości 12800 DPI, a całość okraszono podświetleniem RGB LED, które można customizować.
DeepCool MC310 to mysz adresowana do fanów gier FPS i MOBA. Symetryczna, niskoprofilowa obudowa o strukturze plastra miodu ma zapewniać dobrą wentylację dłoni
i komfortowe dopasowanie do popularnych typów chwytów - “claw”, “palm” i “fingertip”. Perforowany grzbiet przełożył się także na wagę urządzenia, która wynosi 75 gramów. Lekkość konstrukcji MC310 ma łączyć się z precyzją i szybkością śledzenia.
Mysz DeepCool MC310 otrzymała sensor o rozdzielczości 12800 DPI, który ma radzić sobie z przyspieszeniami rzędu 20 G. Czułość wskaźnika można regulować poprzez przygotowane przez producenta oprogramowanie. Pozwala ono także na przypisanie nowych funkcji i makr każdemu z siedmiu przycisków, a także na dostosowanie ustawień podświetlenia RGB LED. Na koniec gracz może swoje preferencje zapisać w pamięci urządzenia.
Mysz dla graczy DeepCool MC310 ma gładko sunąć po każdej powierzchni dzięki teflonowym stopkom. Z kolei za niezawodne działanie przez długi czas odpowiadają przełączniki Huano o żywotności do 10 milionów kliknięć. Z komputerem gryzoń łączy się za pomocą przewodu USB, który zabezpieczono tekstylnym oplotem. Gracze, którzy chcieliby nabyć swój egzemplarz, powinni przygotować około 140 złotych i poczekać do października.
Dane techniczne:
- model: MC310
- wymiary: 126 x 68 x 38 mm
- waga: 75 gramów
- przyciski: 7, wszystkie programowalne
- przełączniki: Huano, żywotność do 10 milionów kliknięć
- sensor: optyczny, 12800 DPI
- maks. przyspieszenie: 20 G
- próbkowanie: do 1000 Hz
- interfejs: USB
- przeznaczenie: dla graczy praworęcznych

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Poparcie dla UE rekordowo wysokie, mimo wzrostu populizmu. Społeczeństwo oczekuje większego zaangażowania w kwestie bezpieczeństwa
Badanie Parlamentu Europejskiego wskazuje na rekordowe poparcie Europejczyków dla Unii Europejskiej. Ma to związek z rosnącymi zagrożeniami z zewnątrz, czyli np. bliskością wojny rosyjsko-ukraińskiej. Jednocześnie do głosu wewnątrz UE coraz częściej dochodzą ruchy populistyczne, za sprawą których więcej obywateli państw członkowskich przyjmuje eurosceptyczną postawę. Dużą rolę odgrywają więc dialog ze społeczeństwem i jego edukacja.
Problemy społeczne
60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.
Infrastruktura
Trwają prace nad europejską strategią odporności wodnej. Projekt ma być gotowy przed latem

Komisja Europejska ma w najbliższych tygodniach przedstawić strategię na rzecz zwiększenia odporności na niedobory wody. PE na majowej sesji przyjął zalecenia w tym zakresie, w których opowiada się za ambitną odpowiedzią na te wyzwania. Jak podkreśla europoseł PO Andrzej Buła, chodzi przede wszystkim o oszczędzanie wody i dbanie o jej jakość, a także o zapewnienie odpowiedniego finansowania odporności wodnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.