Premiera: DeepCool MC310 - ultralekka mysz stworzona do prędkości
MC310 to mysz, którą firma DeepCool debiutuje w segmencie peryferiów dla graczy. Ultralekka konstrukcja o symetrycznym, niskoprofilowym designie ma sprawdzać się niezależnie od typu chwytu. Za śledzenie ruchu odpowiada tu sensor o rozdzielczości 12800 DPI, a całość okraszono podświetleniem RGB LED, które można customizować.
DeepCool MC310 to mysz adresowana do fanów gier FPS i MOBA. Symetryczna, niskoprofilowa obudowa o strukturze plastra miodu ma zapewniać dobrą wentylację dłoni
i komfortowe dopasowanie do popularnych typów chwytów - “claw”, “palm” i “fingertip”. Perforowany grzbiet przełożył się także na wagę urządzenia, która wynosi 75 gramów. Lekkość konstrukcji MC310 ma łączyć się z precyzją i szybkością śledzenia.
Mysz DeepCool MC310 otrzymała sensor o rozdzielczości 12800 DPI, który ma radzić sobie z przyspieszeniami rzędu 20 G. Czułość wskaźnika można regulować poprzez przygotowane przez producenta oprogramowanie. Pozwala ono także na przypisanie nowych funkcji i makr każdemu z siedmiu przycisków, a także na dostosowanie ustawień podświetlenia RGB LED. Na koniec gracz może swoje preferencje zapisać w pamięci urządzenia.
Mysz dla graczy DeepCool MC310 ma gładko sunąć po każdej powierzchni dzięki teflonowym stopkom. Z kolei za niezawodne działanie przez długi czas odpowiadają przełączniki Huano o żywotności do 10 milionów kliknięć. Z komputerem gryzoń łączy się za pomocą przewodu USB, który zabezpieczono tekstylnym oplotem. Gracze, którzy chcieliby nabyć swój egzemplarz, powinni przygotować około 140 złotych i poczekać do października.
Dane techniczne:
- model: MC310
- wymiary: 126 x 68 x 38 mm
- waga: 75 gramów
- przyciski: 7, wszystkie programowalne
- przełączniki: Huano, żywotność do 10 milionów kliknięć
- sensor: optyczny, 12800 DPI
- maks. przyspieszenie: 20 G
- próbkowanie: do 1000 Hz
- interfejs: USB
- przeznaczenie: dla graczy praworęcznych

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju
Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Przemysł
W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.
Handel
D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.