Premiera: DeepCool MC310 - ultralekka mysz stworzona do prędkości
MC310 to mysz, którą firma DeepCool debiutuje w segmencie peryferiów dla graczy. Ultralekka konstrukcja o symetrycznym, niskoprofilowym designie ma sprawdzać się niezależnie od typu chwytu. Za śledzenie ruchu odpowiada tu sensor o rozdzielczości 12800 DPI, a całość okraszono podświetleniem RGB LED, które można customizować.
DeepCool MC310 to mysz adresowana do fanów gier FPS i MOBA. Symetryczna, niskoprofilowa obudowa o strukturze plastra miodu ma zapewniać dobrą wentylację dłoni
i komfortowe dopasowanie do popularnych typów chwytów - “claw”, “palm” i “fingertip”. Perforowany grzbiet przełożył się także na wagę urządzenia, która wynosi 75 gramów. Lekkość konstrukcji MC310 ma łączyć się z precyzją i szybkością śledzenia.
Mysz DeepCool MC310 otrzymała sensor o rozdzielczości 12800 DPI, który ma radzić sobie z przyspieszeniami rzędu 20 G. Czułość wskaźnika można regulować poprzez przygotowane przez producenta oprogramowanie. Pozwala ono także na przypisanie nowych funkcji i makr każdemu z siedmiu przycisków, a także na dostosowanie ustawień podświetlenia RGB LED. Na koniec gracz może swoje preferencje zapisać w pamięci urządzenia.
Mysz dla graczy DeepCool MC310 ma gładko sunąć po każdej powierzchni dzięki teflonowym stopkom. Z kolei za niezawodne działanie przez długi czas odpowiadają przełączniki Huano o żywotności do 10 milionów kliknięć. Z komputerem gryzoń łączy się za pomocą przewodu USB, który zabezpieczono tekstylnym oplotem. Gracze, którzy chcieliby nabyć swój egzemplarz, powinni przygotować około 140 złotych i poczekać do października.
Dane techniczne:
- model: MC310
- wymiary: 126 x 68 x 38 mm
- waga: 75 gramów
- przyciski: 7, wszystkie programowalne
- przełączniki: Huano, żywotność do 10 milionów kliknięć
- sensor: optyczny, 12800 DPI
- maks. przyspieszenie: 20 G
- próbkowanie: do 1000 Hz
- interfejs: USB
- przeznaczenie: dla graczy praworęcznych

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.