Premiera Genesis HOLM 320 RGB White - stylowe centrum operacyjne
Solidne i stylowe, oferujące przestrzeń na wszystko, co potrzebne. Brzmi jak opis idealnego biurka i, zdaniem projektantów, takie właśnie jest ich najnowsze dzieło - Genesis HOLM 320 RGB White.
Biurko dla graczy Genesis HOLM 320 RGB White ma stanowić idealną propozycję dla osób, które szukają połączenia stylu i funkcjonalności. Posiada ono wykonany z płyty MDF blat o wymiarach 120 x 60 cm. Pokryty karbonową okleiną ma zapewnić miejsce na wszystko, co potrzebne. Dla monitora wygospodarowano półkę, co pozwala na jego optymalne ustawienie i jednocześnie oszczędza przestrzeń roboczą.
Producent przewidział także uchwyty na kubek i słuchawki oraz stojak na kontrolery. Dzięki nim wszystko ma swoje miejsce i utrzymanie porządku powinno być łatwiejsze. Biurko Genesis HOLM 320 RGB White ma wbudowaną ładowarkę indukcyjną. Można więc ładować nowoczesne urządzenia mobilne kładąc je na blacie. Organizację okablowania wspomagają hub z trzema portami USB 3.0 i przepust na przewody.
Całości dopełnia zdalnie sterowane podświetlenie LED z szeregiem zaprogramowanych trybów i efektów. Mają one rozświetlić skąpane w bieli biurko Genesis HOLM 320 RGB i stworzyć niepowtarzalne stanowisko gracza.
Za Genesis HOLM 320 RGB White przyjdzie nam zapłacić 899 zł. Osoby, które zdecydują się na zakup przed 5. września, za symboliczną złotówkę otrzymają matę pod fotel Genesis Tellur 500 Decay of Carbon.
Dane techniczne:
- wymiary blatu: 120 x 60 cm
- wysokość blatu: 75 cm
- materiały: płyta MDF (blat), metal (konstrukcja)
- kolor: biały
- uchwyty:
- na kubek
- na słuchawki
- na pady do gier
- półki:
- na monitor
- na listwę zasilającą
- dodatki:
- wbudowana ładowarka indukcyjna o mocy 10 W
- hub USB: tak, 3 x USB 3.0
- system organizacji kabli

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju
Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Przemysł
W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.
Handel
D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.