Premiera Genesis HOLM 320 RGB White - stylowe centrum operacyjne
Solidne i stylowe, oferujące przestrzeń na wszystko, co potrzebne. Brzmi jak opis idealnego biurka i, zdaniem projektantów, takie właśnie jest ich najnowsze dzieło - Genesis HOLM 320 RGB White.
Biurko dla graczy Genesis HOLM 320 RGB White ma stanowić idealną propozycję dla osób, które szukają połączenia stylu i funkcjonalności. Posiada ono wykonany z płyty MDF blat o wymiarach 120 x 60 cm. Pokryty karbonową okleiną ma zapewnić miejsce na wszystko, co potrzebne. Dla monitora wygospodarowano półkę, co pozwala na jego optymalne ustawienie i jednocześnie oszczędza przestrzeń roboczą.
Producent przewidział także uchwyty na kubek i słuchawki oraz stojak na kontrolery. Dzięki nim wszystko ma swoje miejsce i utrzymanie porządku powinno być łatwiejsze. Biurko Genesis HOLM 320 RGB White ma wbudowaną ładowarkę indukcyjną. Można więc ładować nowoczesne urządzenia mobilne kładąc je na blacie. Organizację okablowania wspomagają hub z trzema portami USB 3.0 i przepust na przewody.
Całości dopełnia zdalnie sterowane podświetlenie LED z szeregiem zaprogramowanych trybów i efektów. Mają one rozświetlić skąpane w bieli biurko Genesis HOLM 320 RGB i stworzyć niepowtarzalne stanowisko gracza.
Za Genesis HOLM 320 RGB White przyjdzie nam zapłacić 899 zł. Osoby, które zdecydują się na zakup przed 5. września, za symboliczną złotówkę otrzymają matę pod fotel Genesis Tellur 500 Decay of Carbon.
Dane techniczne:
- wymiary blatu: 120 x 60 cm
- wysokość blatu: 75 cm
- materiały: płyta MDF (blat), metal (konstrukcja)
- kolor: biały
- uchwyty:
- na kubek
- na słuchawki
- na pady do gier
- półki:
- na monitor
- na listwę zasilającą
- dodatki:
- wbudowana ładowarka indukcyjna o mocy 10 W
- hub USB: tak, 3 x USB 3.0
- system organizacji kabli
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty
W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.
Problemy społeczne
Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej
W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.
Zagranica
Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia
USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.