Premiera i zapowiedź nowych funkcji polskiego SentiOne
Dotychczas dostępne narzędzia SentiOne, polskiej platformy do monitoringu Internetu z wykorzystaniem zaawansowanej sztucznej inteligencji, która rozpoznaje intencje autorów wypowiedzi z trafnością na poziomie 96 proc., pozwalały na analizę opinii Internautów w kanałach niezależnych od marek i sprawdzenie, co pisali na forach, blogach, w artykułach i social media na temat danej marki, firmy, czy produktu.
Od dziś dla wszystkich klientów bez dodatkowych opłat dostępna jest nowa funkcja - analiza Owned Media, która daje możliwość zbadania efektów działań marek we wszystkich własnych kanałach w social media pod kątem wyświetleń oraz zasięgów organicznych, płatnych i wiralowych za pomocą jednego narzędzia, bez konieczności logowania się na kilku różnych platformach. Nowa analiza na razie jest dostępna dla Facebooka i Instagrama, w najbliższych tygodniach dołączy do nich Twitter. Od nowego roku systematycznie dołączone będą kolejne platformy.
Pierwsze tego typu narzędzie na rynku
Na rynku nie było dotychczas rozwiązania, które pozwalałoby tak sprawnie łączyć social listening, czyli informacje o tym, co na dany temat piszą Internauci, z analizą kanałów własnych. Nowa funkcja jest dostępna we wszystkich 75 językach obsługiwanych przez platformę SentiOne. Celem budowania analizy Owned Media jest pomoc markom w lepszym planowaniu i ocenie ich wyników dzięki precyzyjnym metrykom i inteligentnym wglądom w ich działanie online - mówi Martyna Gostomska, Product Owner z SentiOne - Klienci będą mogli odpowiedzieć na pytania typu „Jak skuteczna była nasza ostatnia kampania marketingowa?”, „Kto jest naszym klientem docelowym?”, „Które treści były lepsze?”, „Jaki jest zysk z naszej reklamy?” Testy nowej funkcji z największymi polskimi markami konsumenckimi i agencjami marketingowymi przebiegły bardzo pozytywnie. Prawie wszyscy klienci, którym ją przedstawiliśmy, już z niej korzystają i czekają na dodanie kolejnych platform, jak Twitter i LinkedIn.
Na styczeń zaplanowane są kolejne funkcje - m.in. Profil Idealnego Klienta
Od stycznia uruchamiane będą kolejne funkcje w ramach analizy Owned Media, m.in. możliwość zbudowania Profilu Idealnego Klienta. Na podstawie danych z monitoringu Internetu oraz tzw. first party data, czyli informacji o odbiorcach marki na podstawie bazy osób obserwujących ją we wszystkich kanałach social media, SentiOne będzie w stanie określić, jakiej płci jest statystyczny klient marki, ile ma lat, skąd pochodzi, w jakim mieście mieszka i jakim językiem się posługuje.
W najbliższych miesiącach planujemy skupić się właśnie na dalszym rozwijaniu platformy SentiOne Listen w kierunku analizy własnych kanałów marek. Chcemy, by stała się unikalnym narzędziem analitycznym pozwalającym na jednoczesne całościowe monitorowanie Internetu oraz własnych kanałów firm w social media, a także do wielokanałowej obsługi klienta - mówi Bartosz Baziński, założyciel i dyrektor operacyjny w SentiOne.
SentiOne już od 10 lat rozwija swoje algorytmy sztucznej inteligencji, które doskonale rozumieją ludzkie intencje i są w stanie wskazać towarzyszące im emocje - radość, smutek, złość, rozczarowanie, a nawet sarkazm. Każdego dnia gromadzą i analizują ponad 40 mln wzmianek z domen publicznych z całego świata, takich jak media społecznościowe, fora, serwisy informacyjne czy blogi.

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.