Komunikaty PR

Premiera i zapowiedź nowych funkcji polskiego SentiOne

2021-10-13  |  10:37
Biuro prasowe

Dotychczas dostępne narzędzia SentiOne, polskiej platformy do monitoringu Internetu z wykorzystaniem zaawansowanej sztucznej inteligencji, która rozpoznaje intencje autorów wypowiedzi z trafnością na poziomie 96 proc., pozwalały na analizę opinii Internautów w kanałach niezależnych od marek i sprawdzenie, co pisali na forach, blogach, w artykułach i social media na temat danej marki, firmy, czy produktu.

Od dziś dla wszystkich klientów bez dodatkowych opłat dostępna jest nowa funkcja - analiza Owned Media, która daje możliwość zbadania efektów działań marek we wszystkich własnych kanałach w social media pod kątem wyświetleń oraz zasięgów organicznych, płatnych i wiralowych za pomocą jednego narzędzia, bez konieczności logowania się na kilku różnych platformach. Nowa analiza na razie jest dostępna dla Facebooka i Instagrama, w najbliższych tygodniach dołączy do nich Twitter. Od nowego roku systematycznie dołączone będą kolejne platformy. 

 

Pierwsze tego typu narzędzie na rynku

Na rynku nie było dotychczas rozwiązania, które pozwalałoby tak sprawnie łączyć social listening, czyli informacje o tym, co na dany temat piszą Internauci, z analizą kanałów własnych. Nowa funkcja jest dostępna we wszystkich 75 językach obsługiwanych przez platformę SentiOne. Celem budowania analizy Owned Media jest pomoc markom w lepszym planowaniu i ocenie ich wyników dzięki precyzyjnym metrykom i inteligentnym wglądom w ich działanie online - mówi Martyna Gostomska, Product Owner z SentiOne - Klienci będą mogli odpowiedzieć na pytania typu „Jak skuteczna była nasza ostatnia kampania marketingowa?”, „Kto jest naszym klientem docelowym?”, „Które treści były lepsze?”, „Jaki jest zysk z naszej reklamy?” Testy nowej funkcji z największymi polskimi markami konsumenckimi i agencjami marketingowymi przebiegły bardzo pozytywnie. Prawie wszyscy klienci, którym ją przedstawiliśmy, już z niej korzystają i czekają na dodanie kolejnych platform, jak Twitter i LinkedIn.

 

Na styczeń zaplanowane są kolejne funkcje - m.in. Profil Idealnego Klienta

Od stycznia uruchamiane będą kolejne funkcje w ramach analizy Owned Media, m.in. możliwość zbudowania Profilu Idealnego Klienta. Na podstawie danych z monitoringu Internetu oraz tzw. first party data, czyli informacji o odbiorcach marki na podstawie bazy osób obserwujących ją we wszystkich kanałach social media,  SentiOne będzie w stanie określić, jakiej płci jest statystyczny klient marki, ile ma lat, skąd pochodzi, w jakim mieście mieszka i jakim językiem się posługuje. 

W najbliższych miesiącach planujemy skupić się właśnie na dalszym rozwijaniu platformy SentiOne Listen w kierunku analizy własnych kanałów marek. Chcemy, by stała się unikalnym narzędziem analitycznym pozwalającym na jednoczesne całościowe monitorowanie Internetu oraz własnych kanałów firm w social media, a także do wielokanałowej obsługi klienta - mówi Bartosz Baziński, założyciel i dyrektor operacyjny w SentiOne.

SentiOne już od 10 lat rozwija swoje algorytmy sztucznej inteligencji, które doskonale rozumieją ludzkie intencje i są w stanie wskazać towarzyszące im emocje - radość, smutek, złość, rozczarowanie, a nawet sarkazm. Każdego dnia gromadzą i analizują ponad 40 mln wzmianek z domen publicznych z całego świata, takich jak media społecznościowe, fora, serwisy informacyjne czy blogi.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne? Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:50

Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?

Jak zminimalizować ryzyko niepowodzenia przy tworzeniu strony internetowej? Odpowiedzią na to pytanie może być prototyping – przygotowanie wstępnej wersji pozwoli zidentyfikować
IT i technologie Newline VEGA Pro – już w Polsce!
2024-12-31 | 15:00

Newline VEGA Pro – już w Polsce!

VEGA Pro to wysokoefektywny monitor interaktywny przygotowany na każde korporacyjne wyzwanie – luksusowy i elegancki. Urządzenie jest już dostępne w warszawskim showroomie Newline
IT i technologie Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
2024-12-31 | 12:20

Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB

Do oferty firmy Zalman trafiła właśnie nowa obudowa T4 Plus. To model dla oszczędnych konsumentów, którzy jednak cenią sobie porządne wykonanie oraz elegancki design. W

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Bankowość

Sądy są zalewane pozwami frankowiczów. Rząd pracuje nad ustawą usprawniającą sprawy kredytobiorców

W sądach toczy się około 200 tys. spraw dotyczących kredytów frankowych. Prawomocnym wyrokiem zakończyło się 30 tys. Na drogę sądową zdecydowała się jednak tylko część kredytobiorców. Umów objętych ryzykiem walutowym było blisko milion, a ich wartość w szczytowym okresie, czyli w 2011 roku, osiągnęła niemal 200 mld zł.

Handel

Donald Trump zaczyna swą drugą kadencję jako prezydent. Europejski biznes obawia się konsekwencji zapowiedzianych ceł

Świat biznesu z niepokojem czeka na pierwsze decyzje Donalda Trumpa, zwłaszcza w sprawie wprowadzenia głośno zapowiadanych ceł na towary z zagranicy. Zdaniem Marcina Nowackiego, wiceszefa Związku Przedsiębiorców i Pracodawców, Unia Europejska musi się przygotować na większy odbiór produktów i usług ze Stanów Zjednoczonych, które mają wysoki deficyt w handlu ze Starym Kontynentem. Tradycyjnie życzliwie nastawiona do USA Polska mogłaby wykorzystać swoją prezydencję w Radzie UE, by doprowadzić do porozumienia między obu stronami.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.