Premiera trekkingowego roweru elektrycznego Jeep JE-C28L

Ewa Malicka
Rocket Science
Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/
Aż do 55 km na jednym ładowaniu. Szybkie ładowanie urządzenia i wygodna wyjmowana bateria
Jeep JE-C28L posiada akumulator o pojemności 10Ah, pozwalający na rowerowe wycieczki na dystansie do 55 km. Dużą jego zaletą jest to, iż jest on umieszczony pod bagażnikiem i istnieje możliwość szybkiego jego wyjęcia w celu naładowania, które trwa zaledwie od 4 do 6 godzin. Użytkownik nie musi zatem martwić się o brak miejsca do ładowania jednośladu, ze względu na jego gabaryty – może wygodnie przenosić baterię i ładować ją w dogodnym dla siebie miejscu.
Komfortowy e-rower dla kobiet, osób starszych i ceniących sobie wygodę
Rower elektryczny Jeep JE-C28L posiada silnik o mocy 250W, który pozwoli na jazdę z prędkością do 25 km/h oraz solidną 44 cm ramę o tradycyjnym, miejsko-turystycznym profilu. Model JE-C28L wyposażony został również w 6-biegowe przerzutki marki Shimano oraz błotniki, dzięki którym jazda będzie nie tylko bardziej efektywna, ale i komfortowa. Umieszczony nad baterią bagażnik umożliwi wygodny transport zakupów lub rzeczy osobistych. Rower Jeep JE-C28L został wyposażony w duże, miękkie a co za tym idzie wygodne siodełko.
O bezpieczeństwo użytkownika pomogą zadbać z kolei hamulce typu V-break oraz oświetlenie, umieszczone z przodu i z tyłu pojazdu. E-rower posiada także wyświetlacz LED, umieszczony przy kierownicy, by móc wygodnie kontrolować rozwijaną przez pojazd prędkość.
Jeep JE-C28L w kolorze czarnym, białym, niebieskim dostępny jest na mediamarkt.pl w cenie 3999 zł.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju
Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Przemysł
W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.
Handel
D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.