Premiera: Zircon 550 - lekka, szybka i bezprzewodowa mysz dla graczy

Genesis Zircon 550 to mysz dla graczy, która pozwala na pracę bezprzewodową, jak również przewodową. Jednocześnie pozostaje ona lekka - jej waga to 90 gramów. Konstrukcja ma ponadto przełączniki o żywotności 20 milionów kliknięć i sensor, którego atutem ma być wysoka precyzja. Całość uzupełnia podświetlenie RGB.
Mysz dla graczy Genesis Zircon 550 to konstrukcja o wadze 90 gramów. Perforowany grzbiet ma ułatwiać wentylację dłoni i eksponować podświetlane logo producenta. Podobnie jak rolka i pas biegnący wokół podstawy, może ono mienić się wszystkimi barwami tęczy, dzięki zastosowaniu diod RGB LED. Prezentowany gryzoń posiada podwójną łączność - przewodową i bezprzewodową z wykorzystaniem pasma 2,4 GHz z niskim opóźnieniem. Do komunikacji służy wówczas nanoodbiornik, który można schować w urządzeniu.
Za precyzyjne śledzenie ruchów użytkownika odpowiada sensor PixArt PMW3325. Jego rozdzielczość można regulować w zakresie od 200 do 8000 DPI. Producent deklaruje, że czujnik radzi sobie z przyspieszeniami 20 G i szybkością do 100 cali na sekundę. Raportowanie odbywa się z częstotliwością 1000 Hz. Wraz z myszką gracz otrzymuje oprogramowanie. Pozwala ono na zmianę funkcji każdego z siedmiu przycisków, tworzenie makr, zmianę nastaw podświetlenia i zapisywanie setów we wbudowanej pamięci w ramach profili.
Mysz Genesis Zircon 550 ma profilowaną obudowę z gumowanymi wstawkami, co ma przełożyć się na pewny chwyt i wygodę podczas długich sesji. Z kolei przełączniki o żywotności do 20 milionów kliknięć powinny zapewnić szybką reakcję i trwałość przez długi czas. W zestawie z urządzeniem znajduje się przewód USB-C niezbędny do pracy w trybie przewodowym i ładowania akumulatora. Ten ostatni ma pozwalać na 80 godzin pracy, a w osiągnięciu takiego wyniku wspiera go tryb automatycznego uśpienia.
Osoby, które chciałyby nabyć mysz Genesis Zircon 550 powinny odłożyć około 200 złotych i poczekać kilka dni, aż pojawi się w polskich sklepach.

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.