Premiera: Zircon 550 - lekka, szybka i bezprzewodowa mysz dla graczy

Genesis Zircon 550 to mysz dla graczy, która pozwala na pracę bezprzewodową, jak również przewodową. Jednocześnie pozostaje ona lekka - jej waga to 90 gramów. Konstrukcja ma ponadto przełączniki o żywotności 20 milionów kliknięć i sensor, którego atutem ma być wysoka precyzja. Całość uzupełnia podświetlenie RGB.
Mysz dla graczy Genesis Zircon 550 to konstrukcja o wadze 90 gramów. Perforowany grzbiet ma ułatwiać wentylację dłoni i eksponować podświetlane logo producenta. Podobnie jak rolka i pas biegnący wokół podstawy, może ono mienić się wszystkimi barwami tęczy, dzięki zastosowaniu diod RGB LED. Prezentowany gryzoń posiada podwójną łączność - przewodową i bezprzewodową z wykorzystaniem pasma 2,4 GHz z niskim opóźnieniem. Do komunikacji służy wówczas nanoodbiornik, który można schować w urządzeniu.
Za precyzyjne śledzenie ruchów użytkownika odpowiada sensor PixArt PMW3325. Jego rozdzielczość można regulować w zakresie od 200 do 8000 DPI. Producent deklaruje, że czujnik radzi sobie z przyspieszeniami 20 G i szybkością do 100 cali na sekundę. Raportowanie odbywa się z częstotliwością 1000 Hz. Wraz z myszką gracz otrzymuje oprogramowanie. Pozwala ono na zmianę funkcji każdego z siedmiu przycisków, tworzenie makr, zmianę nastaw podświetlenia i zapisywanie setów we wbudowanej pamięci w ramach profili.
Mysz Genesis Zircon 550 ma profilowaną obudowę z gumowanymi wstawkami, co ma przełożyć się na pewny chwyt i wygodę podczas długich sesji. Z kolei przełączniki o żywotności do 20 milionów kliknięć powinny zapewnić szybką reakcję i trwałość przez długi czas. W zestawie z urządzeniem znajduje się przewód USB-C niezbędny do pracy w trybie przewodowym i ładowania akumulatora. Ten ostatni ma pozwalać na 80 godzin pracy, a w osiągnięciu takiego wyniku wspiera go tryb automatycznego uśpienia.
Osoby, które chciałyby nabyć mysz Genesis Zircon 550 powinny odłożyć około 200 złotych i poczekać kilka dni, aż pojawi się w polskich sklepach.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju
Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Przemysł
W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.
Handel
D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.