Komunikaty PR

Premiera zwariowanego reality show już jutro na Steam!

2021-12-15  |  09:30
Biuro prasowe
Kontakt
Krzysztof Kleczkowski
Inner Value

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/

Najnowsza produkcja Vixa Games – The Crackpet Show – już 16 grudnia trafi do sprzedaży w trybie wczesnego dostępu w sklepie Steam. Cenę gry ustalono na 16.99 USD. Premierowa wersja rogalikowej strzelanki zapewni kilka godzin zróżnicowanej zabawy. W kolejnych tygodniach planowane są nowe aktualizacje. Tytuł będzie dostępny w 10 wersjach językowych. Studio w przyszłym roku planuje udostępnić grę na konsolach Nintendo Switch, Xbox i PlayStation. W przyszłym roku Vixa Games rozważa debiut na rynku NewConnect.

- Już 16 grudnia w sklepie Steam udostępnimy w trybie early access naszą kolejną autorską grę – The Crackpet Show. To tytuł dedykowany dorosłym graczom z kreskówkowym stylem graficznym, który oferuje mnóstwo zabawy zarówno w trybie single-player, jak również w trybie kooperacji. Chcemy rozwijać ten projekt, dlatego The Crackpet Show w przyszłym roku pojawi się także na konsolach Nintendo Switch, Xbox i PlayStation - mówi Juliusz Mićko, prezes zarządu Vixa Games. - Liczymy na to, że produkcja zostanie dobrze przyjęta przez graczy, co oczywiście powinno bezpośrednio przełożyć się na wyniki sprzedaży - dodaje.

The Crackpet Show to napakowana akcją rogalikowa strzelanka, w której zmutowane zwierzaki walczą w reality show, zwalczając swoich oponentów przy użyciu wymyślnych broni i perków. Mechanika gry obejmuje walkę ze zmutowanymi stworzeniami w specjalnie stworzonych arenach walki. Stawiając czoła niezliczonym wrogom i eksplorując podziemia, gracze starają się zdobyć popularność i sławę wśród widzów oraz zdobywają polubienia i nagrody od sponsorów. W fabule pojawiają się postaci inspirowane kultowym serialem animowanym Happy Tree Friends. The Crackpet Show to gra z mnóstwem akcji typu bullet hell, która jest przeznaczona dla maksymalnie czterech graczy.

- Premiera gry to dopiero jej początek. W kolejnych tygodniach gracze mogą spodziewać się regularnych aktualizacji. Wprowadzimy m.in. zupełnie nowe postacie, nowych przeciwników i brutalnych bossów, zwariowane i potężne bronie oraz więcej bonusów od sponsorów, tajemne pokoje i nowe mechaniki - zapowiada Juliusz Mićko.

Wydawcą The Crackpet Show jest Ravenage. Budżet gry wynosi ok. 1,5 mln zł.

Vixa Games jednocześnie pracuje nad nowymi tytułami - Horrorchero i Caravan. Pierwsza z nich dedykowana jest fanom gier typu survival horror, druga miłośnikom gier handlowych z elementami akcji. Horrorchero ma być grą z mrocznym klimatem i licznymi inspiracjami kultowymi dziełami grozy. Model rozgrywki koncentruje się na przetrwaniu w wysoce nieprzyjaznym środowisku, gdzie trudność przeżycia wzrasta wraz z upływem czasu. Drugi projekt – Caravan – rozegra się w postapokaliptycznym świecie, w którym zadaniem gracza jest budowa, rozwój tytułowej karawany pojazdów oraz przetrwanie. Tytuł jest silnie inspirowany filmami z serii Mad Max.

W 2022 roku Vixa Games planuje debiut na rynku NewConnect.

Pobierz press kit: https://drive.google.com/drive/folders/1UcJ76a-cFMqZcnYOJ7yzLrVduszBum1y 

Karta Steam: https://store.steampowered.com/app/1390700/The_Crackpet_Show/ 

***

O Vixa Games:

Vixa Games to niezależny producent gier, specjalizujący się w tworzeniu casualowych produkcji z segmentu Indie Premium. Strategia studia, działającego od 2016 r., zakłada produkcję co najmniej dwóch średniobudżetowych tytułów rocznie. Są one dedykowane najważniejszym platformom dystrybucyjnym, m.in. Nintendo Switch, konsolom PlayStation, Xbox oraz komputerom stacjonarnym. Najpopularniejsze dotychczasowe gry z portfolio Vixa Games to m.in. Jumping Joe i Love Colors. 16 grudnia Vixa Games zaprezentuje swój najnowszy tytuł The Crackpet Show, który będzie zadebiutuje w trybie early access na platformie Steam. Studio zapowiada także premierę gry Dino Galaxy Tennis na konsolę Nintendo Switch, która planowana jest w Q1 2022 r. Przyszłoroczne plany Vixa Games zakładają debiut na rynku NewConnect.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inner Value
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.