Komunikaty PR

Publicis Groupe tworzy platformę Le Pont w Europie Środkowej i Wschodniej

2021-12-01  |  13:00
Biuro prasowe

Le Pont, działająca w oparciu o model operacyjny Power of One, ma ułatwić globalnym i regionalnym klientom dostęp do światowej klasy usług i wiedzy, zgromadzonych w trzech centrach kompetencyjnych na rynkach: polskim, węgierskim i czeskim.

Publicis Groupe w Europie Środkowej i Wschodniej (CEE) rozwija model Power of One, wprowadzając platformę Le Pont (po francusku: most). Dzięki Le Pont, klienci grupy otrzymają łatwy dostęp do usług i wiedzy trzech centrów kompetencyjnych działających pod jednym kierownictwem biznesowym.

 - W ciągu ostatnich kilku lat Publicis Groupe konsekwentnie wdraża model „Power of One” na całym świecie, zmieniając się i dynamicznie rozwijając wraz całym biznesem. Po udanym wprowadzeniu modelu na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, przechodzimy na kolejny poziom, integrując talenty i możliwości naszych zespołów tworzących centra kompetencyjne w obszarach: commerce’u, contentu i produkcji, danych, technologii i dynamicznej kreacji, rozwiniętych w wyspecjalizowanych departamentach w Polsce, na Węgrzech i w Czechach – mówi Tomasz Lauko CEO Publicis Groupe CEE.

Kompleksowe rozwiązania cyfrowe

Oferta Le Pont ma odpowiadać na coraz bardziej kompleksowe potrzeby konsumentów, które wymagają zintegrowanych działań biznesowych. Platforma udostępnia strategiczne i cyfrowe usługi doradcze, poparte dogłębnym zrozumieniem zachowań konsumentów. Le Pont oferuje dostęp do najnowszych narzędzi, technologii i metodologii pracy w celu maksymalnego wykorzystania wiedzy płynącej z danych, aby dzięki insightom analitycznym tworzyć angażujące wielokanałowe działania.  

Dynamiczna, zróżnicowana i nieszablonowa kreatywność

Le Pont stawia na dynamiczną i nieszablonową kreatywność, skupioną wokół szybkiego i sprawnego tworzenia angażujących treści. Rozwiązania Le Pont łączą analitykę danych z kreatywnością, tworząc trafne, skalowalne i efektywne działania.

Połączenie całego ekosystemu

600 ekspertów tworzących Le Pont w regionie, zapewni klientom pomoc zarówno w zakresie budowania marki, jak i budowania angażujących działań w świecie cyfrowym. Dzięki ciągłej wymianie wiedzy i efektywnej współpracy, Le Pont realizuje zintegrowane działania w kluczowych obszarach digitalowych, tworząc ekosystem idealnie dopasowany do oczekiwań konsumentów.

Modułowa struktura, dopasowane rozwiązania

Le Pont jest skonstruowana w oparciu o kompleksowy pakiet wybranych kompetencji Publicis Groupe CEE, rozwijanych na poszczególnych rynkach w Polsce (Commerce i Produkcja), w Czechach (CRM, dane, technologie) i na Węgrzech (content i dynamiczna kreacja). Dzięki temu Le Pont oferuje elastyczne i modułowe rozwiązania, dostosowane do indywidualnych potrzeb biznesowych klientów, czyli zarówno kompleksowych, jak i dotyczących wybranego obszaru.

Udokumentowane kompetencje

Posiadając wieloletnie, globalne i ponadregionalne doświadczenie w pracy z takimi markami jak Beiersdorf, Daimler, Adidas, Barilla, JDE, JTI, Mondelez, Nestle, Visa, GSK, Sanofi, Mattel, Reckitt, Microsoft, LIDL, BP, P&G, Novartis, GSK, Telekom, Bacardi i Nokia, Le Pont oferuje rzetelną i konkretną wiedzę na temat realizacji najbardziej zaawansowanych projektów.

Doświadczone kierownictwo biznesowe

Nową ofertą Le Pont w Europie Środkowo-Wschodniej pokierują wspólnie Helga Sasdi, CEO Publicis Groupe Węgry i Konrad Dorabialski, Chief Growth Officer ds. commerce i produkcji w Publicis Groupe Polska. Ten duet będzie pełnić zarówno nowe, jak i dotychczasowe obowiązki.

 - Helga i Konrad, to liderzy biznesowi o ugruntowanej pozycji, którzy wnoszą do Le Pont doświadczenie w pracy na rynkach regionalnych i globalnych Publicis Groupe. Dzięki udokomentowanym, międzynarodowym osiągnięciom, doskonałemu zrozumieniu dzisiejszych potrzeb biznesowych klientów oraz dogłębnej znajomości naszej działalności, oboje stanowią unikalne połączenie wiedzy i doświadczenia, niezbędnych do wzmocnienia potencjału oferty Le Pont dla naszych klientów na całym świecie – dodaje Tomas Lauko.

- W czasach, gdy przedsiębiorstwa znajdują się pod większą niż kiedykolwiek presją w świecie platform, Le Pont daje dostęp do błyskawicznych i skalowalnych rozwiązań, tworzonych przez najlepszych specjalistów w kluczowych dla rozwoju biznesu dziedzinach. Połączenie potencjału Węgier i Czech w obszarze contetu, produkcji, commerce’u, danych i technologii oraz nasze 15-letnie doświadczenie w tworzeniu hubów aktywacji internetowych, digitalowych i eCommerce’owych w Polsce, oznacza doskonałe uzupełnanie się kompetencji i zapewnia nam skalę. To z kolei pozwala nam osiągać nowe możliwości w realizacji adaptacji produkcyjnych, zarządzaniu stronami internetowymi i commerce’u na potrzeby naszych klientów. Nie wyobrażam sobie lepszego partnera do tego przedsięwzięcia, niż Helga, nie mogę się doczekać zacieśnienia współpracy z nią.– mówi Konrad Dorabialski, co-lead Le Pont, Publicis Groupe CEE.

- Le Pont stanowi odpowiedź na potrzeby klientów, dla których celem jest wypracowanie doskonałych rozwiązań wykorzystujących technologie cyfrowe. Dzięki dostępowi do naszej kompleksowej i strategicznej oferty zapewniamy marketerom szybkość, przejrzystość i możliwość współtworzenia projektów w modelu hybrydowym, razem przez klientów i agencje, tak jak to działa w środowisku startupów. Na Węgrzech, przez ostatnie dziewięć lat skupialiśmy się na tworzeniu treści do mediów cyfrowych oraz strategii na wszystkich poziomach dla międzynarodowych klientów, w tym P&G i potwierdziliśmy skuteczność tego modelu w działaniu. Teraz połączenie w ramach Le Pont naszego doświadczenia w tworzeniu contentu cyfrowego z wiedzą z obszarów commerce’u, możliwościami produkcyjnymi, danymi i technologią, w całym regionie CEE, pozwoli na dostarczenie klientom w pełni kompleksowej oferty działań digitalowych. Cieszę się, że wspólnie z Konradem wdrożymy ten model w życie, kreując nowe podejście do realizacji celów biznesowych klientów – komentuje Helga Sasdi.

Konrad Dorabialski

Od siedemnastu rozwija swoje kompetencje w marketingu cyfrowym. W tym czasie zdobył kompleksową wiedzę w obszarze działań digitalowych, commerce’u i  zarządzania portfolio narzędzi IT, współpracując z globalnymi klientami z kluczowych branż, takich jak między innymi: FMCG (P&G, Reckitt Benckiser, Unilever), farmacja (Alcon, GSK, Sanofi), beauty (L'Oreal, COTY, Beiersdorf) i innych (Barilla, JTI, BP, Daimler, Visa, Adidas, Essity, Samsung, B/S/H, Microsoft, Mattel). Konrad, zdobył praktyczną wiedzę na temat zarządzania projektami i realizacji procesów marketingu cyfrowego, w tym tworzenia platform internetowych dla przedsiębiorstw, całościowych realizacji wspierających sprzedaż w obszarze eCommerce i kompleksowych projektów napędzanych wiedzą płynącą z analityki biznesowej. Kierował również globalnym rozwojem zasobów internetowych i zarządzaniem tworzenia treści dla P&G, globalnymi realizacjami contentowymi w obszarze eCommerce dla Reckitt i COTY oraz uruchomił w Polsce hub contentowy dla Unilevera w zakresie treści commerce’owych. Konrad współtworzył wiele projektów regionalnych i ponadregionalnych w Ameryce Łacińskiej, Stanach Zjednoczonych, Azji Południowo-Wschodniej i Europie.

Helga Sasdi

Helga Sasdi jest ekspertem w dziedzinie technologii cyfrowych i skutecznym liderem z ponad 20-letnim doświadczeniem korporacyjnym i agencyjnym w różnych branżach, w tym FMCG, farmacji i telekomunikacji. Do jej klientów należały takie firmy jak GSK, Novartis, Nokia, Deutsche Telekom, Bacardi oraz P&G, zarówno na poziomie regionalnym, jak i globalnym. Jako osoba konsekwentnie osiągająca najlepsze wyniki w zarządzaniu i realizacji strategii cyfrowych, obecności w mediach społecznościowych, tworzeniu modeli pomiaru efektywności oraz najwyższej jakości działań w mediach digitalowych, Helga koncentruje się na najnowocześniejszych rozwiązaniach, które rozwijają biznes przedsiębiorstw na poziomie regionalnym i globalnym. Helga wnosi ze sobą bogate międzynarodowe doświadczenie, które zdobyła pracując i studiując w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Finlandii, Holandii i na Węgrzech. W ciągu ostatnich pięciu lat skupiała się głównie na zmienianiu i poszukiwaniu nowych sposobów w w jaki agencje i klienci współpracują ze sobą w celu stworzenia sprawnych, elastycznych i hybrydowych zespołów składających się z ludzi reprezntująych obie strony, w sposób umożliwiających osiąganie uzgodnionych KPI i wyniki biznesowych przy użyciu metodologii pracy i sposobu myślenia charakterystycznych dla startupów. Dołączyła do Publicis Groupe jako liderka Saatchi & Saatchi Hungary w listopadzie 2017 roku, a następnie w 2018 roku awansowała na obecne stanowisko CEO Publicis Groupe Węgry.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne? Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:50

Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?

Jak zminimalizować ryzyko niepowodzenia przy tworzeniu strony internetowej? Odpowiedzią na to pytanie może być prototyping – przygotowanie wstępnej wersji pozwoli zidentyfikować
IT i technologie Newline VEGA Pro – już w Polsce!
2024-12-31 | 15:00

Newline VEGA Pro – już w Polsce!

VEGA Pro to wysokoefektywny monitor interaktywny przygotowany na każde korporacyjne wyzwanie – luksusowy i elegancki. Urządzenie jest już dostępne w warszawskim showroomie Newline
IT i technologie Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
2024-12-31 | 12:20

Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB

Do oferty firmy Zalman trafiła właśnie nowa obudowa T4 Plus. To model dla oszczędnych konsumentów, którzy jednak cenią sobie porządne wykonanie oraz elegancki design. W

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Bankowość

Sądy są zalewane pozwami frankowiczów. Rząd pracuje nad ustawą usprawniającą sprawy kredytobiorców

W sądach toczy się około 200 tys. spraw dotyczących kredytów frankowych. Prawomocnym wyrokiem zakończyło się 30 tys. Na drogę sądową zdecydowała się jednak tylko część kredytobiorców. Umów objętych ryzykiem walutowym było blisko milion, a ich wartość w szczytowym okresie, czyli w 2011 roku, osiągnęła niemal 200 mld zł.

Handel

Donald Trump zaczyna swą drugą kadencję jako prezydent. Europejski biznes obawia się konsekwencji zapowiedzianych ceł

Świat biznesu z niepokojem czeka na pierwsze decyzje Donalda Trumpa, zwłaszcza w sprawie wprowadzenia głośno zapowiadanych ceł na towary z zagranicy. Zdaniem Marcina Nowackiego, wiceszefa Związku Przedsiębiorców i Pracodawców, Unia Europejska musi się przygotować na większy odbiór produktów i usług ze Stanów Zjednoczonych, które mają wysoki deficyt w handlu ze Starym Kontynentem. Tradycyjnie życzliwie nastawiona do USA Polska mogłaby wykorzystać swoją prezydencję w Radzie UE, by doprowadzić do porozumienia między obu stronami.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.