Quest Dystrybucja zmienia nazwę na QDP
Quest Dystrybucja Sp. z o.o. zmienia nazwę na QDP Sp. z o.o. Nowa nazwa obowiązuje od 2 sierpnia br. Zmiana nazwy na QDP Sp. z o.o. jest ważnym etapem w działalności Spółki, która w ciągu ostatnich lat intensywnie realizowała nową strategię rozwoju. Nowym hasłem przewodnim QDP będzie „Efektywność i bezpieczeństwo IT”.
Quest Dystrybucja Sp. z o.o. działa na polskim rynku oprogramowania już od 2004 r., rozpoczynając działalność jako wyłączny przedstawiciel i dystrybutor produktów firmy Quest Software. Przez te kilkanaście lat zarówno w strategii rozwoju, jak i w oferowanych przez firmę produktach oraz usługach nastąpiło wiele zmian.
W wyniku nawiązania współpracy z nowymi partnerami i dostawcami (m.in. Cymulate, Secret Double Octopus, Sasa Software, CA/Broadcom) portfolio oferowanych produktów stale poszerzało się o nowe rozwiązania. Dzięki temu Spółka stała się nowoczesnym dostawcą rozwiązań teleinformatycznych, integrującym kompleksowe systemy w obszarach zarządzania operacjami i rozwoju IT oraz cyberbezpieczeństwa, współpracującym bezpośrednio z producentami innowacyjnych rozwiązań. Kompetencje w zakresie usług profesjonalnych firmy są wykorzystywane zarówno przez klientów w Polsce, jak i za granicą.
Aktywnie dostosowując się do nowych trendów i zagrożeń, nowoczesnych technologii i globalnej cyfryzacji, Quest Dystrybucja od początku swojej działalności koncentrowała się na potrzebach klientów i oferowała produkty, które wychodziły naprzeciw ich oczekiwaniom. Pomagały w zapewnieniu bezpieczeństwa, rozwoju i większej konkurencyjności. Klientami Quest Dystrybucja jest ponad tysiąc firm reprezentujących wszystkie sektory gospodarki - finansowy, telekomunikacyjny, energetyczny, przemysłowy oraz instytucje rządowe i edukacyjne. Aktualnie Quest Dystrybucja Sp. z o.o. jest przedstawicielem wiodących na rynku producentów oprogramowania: ApiOmat, CATechnologies/Broadcom, Cymulate, Secret Double Octopus, InfoBay, Sasa Software, SMA oraz partnerem Platinum Plus firm One Identity i Quest Software. W szerokiej ofercie produktowej znajdują się rozwiązania upraszczające zarządzanie bazami danych i infrastrukturą Microsoft, optymalizujące i poprawiające efektywność środowisk hybrydowych, poprawiające poziom cyberbezpieczeństwa i bezpieczeństwa dostępu do informacji oraz automatyzujące procesy biznesowe.
Ireneusz Medyński, prezes Quest Dystrybucja Sp. z o.o.:
„To ważny moment w rozwoju naszej firmy, a zmiana nazwy jest jednym z jego etapów i elementem naszej długoterminowej strategii biznesowej. Przez ostatnie lata przeszliśmy transformację i dziś jesteśmy zupełnie inną firmą niż kilkanaście lat temu. Zmieniła się nie tylko nasza oferta, ale też kierunek rozwoju. Nazwa Quest Dystrybucja nie oddawała już tego, czym Spółka zajmuje się dzisiaj. Dlatego podjęliśmy decyzję o zmianie nazwy. O sukcesie Quest Dystrybucja decydowała wysoka jakość oferowanych produktów i usług oraz indywidulane podejście do klientów. I to się nie zmieni. Już jako QDP nadal zamierzamy oferować najwyższej klasy rozwiązania informatyczne, które pomagają spełniać potrzeby informatyczne i biznesowe organizacji.”
QDP Sp. z o.o. planuje dalsze poszerzanie oferty o innowacyjne rozwiązania, współpracę z nowymi dostawcami oraz rozwój wysokiej jakości usług profesjonalnych. Niemniej nadal będzie ściśle współpracować ze swoimi wieloletnimipartnerami - Quest Software i One Identity - i rozwijać posiadane kompetencje w tym obszarze, z których korzystają klienci nie tylko w Polsce ale także na świecie.
Wraz z wprowadzeniem nowej nazwy firmy, zmieni się adres strony www z www.quest-pol.com.pl na www.qdp.com.pl. Numery telefonów i adres siedziby Spółki pozostaną bez zmian. Nowa nazwa obowiązuje od 2 sierpnia br.

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Europa zapowiada walkę o bezpieczeństwo lekowe. Wsparcie dla tych inwestycji ma się znaleźć w przyszłym budżecie UE
Zaledwie 23 proc. światowej produkcji farmaceutycznej pokrywa Europa. Bardzo dynamicznie rośnie potencjał wytwórczy Azji i może się ona wysunąć na pozycję lidera. Ministrowie zdrowia krajów Unii Europejskiej są zgodni co do tego, że Europa powinna się stać atrakcyjnym rynkiem inwestycyjnym dla przemysłu farmaceutycznego i dążyć do samowystarczalności w produkcji leków i substancji czynnych niezbędnych do ich wytwarzania. Wciąż jednak przedsiębiorcy napotykają bariery biurokratyczne, a wsparcie krajowe i unijne dla inwestorów jest nadal niewystarczająco atrakcyjne.
Ochrona środowiska
Ponad 2 mld ludzi nie ma dostępu do czystej wody. To pogłębia ubóstwo i nierówności społeczne

Brak dostępu do wody pitnej to dziś codzienność m.in. w niektórych krajach Afryki Wschodniej. Idzie za tym nie tylko zwiększone ryzyko chorób, ale też pogłębiające się ubóstwo i nierówności społeczne. Mieszkańcy najbardziej dotkniętych suszą rejonów muszą się bowiem skupiać na poszukiwaniu wody zamiast na pracy czy nauce. ONZ szacuje, że realizacja do 2030 roku Celu 6. Zrównoważonego Rozwoju wymaga znacznego przyspieszenia.
Przemysł
Europejczycy popierają większe zaangażowanie UE w obronność. Prawie 90 proc. oczekuje ściślejszej współpracy państw członkowskich

90 proc. obywateli UE wskazuje, że państwa członkowskie powinny się bardziej zjednoczyć w obliczu obecnych wyzwań. Co istotne, dwie trzecie badanych oczekuje, że UE bardziej zaangażuje się w ich ochronę przed globalnymi zagrożeniami – wskazuje „Eurobarometr 2025”. Takie podejście jest dziś dominujące w większości krajów członkowskich. Sprzyjają temu także narzędzia proponowane przez KE na rzecz zwiększania inwestycji w rozwój zdolności obronnych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.