Readiris PDF 22 Business - władca PDF-ów w nowej odsłonie
Umowy, projekty, protokoły, biznesplany czy faktury to codzienność dla osób, które prowadzą biznes. Podobnie jak praca z plikami PDF. Readiris PDF 22 Business to aplikacja, dzięki której tworzenie, edytowanie, konwertowanie, podpisywanie i wiele innych operacji na PDF-ach ma być proste, efektywne i optymalne kosztowo.
Readiris PDF 22 Business to nowa odsłona narzędzia do zarządzania plikami PDF. Jest ona adresowana do klientów biznesowych, którzy szukają prostoty i funkcjonalności, przy zachowaniu rozsądnej ceny. Aplikacja pozwala na dwukierunkową konwersję plików, pozwalając na stworzenie z dokumentów, skanów i grafik plików PDF, jak również eksport treści PDF-ów do formatów Microsoft Office.
Jak przystało na narzędzie skierowane do biznesu, Readiris PDF 22 Business wspiera pracę na wielu plikach jednocześnie, operacje seryjne i dziesiątki operacji. W razie potrzeby możliwe jest łączenie i dzielenie plików, przycinanie ich i kompresja, a także edycja treści, ukrywanie informacji poufnych, korygowanie perspektywy czy kontrastu. Podpisywanie dokumentów, dodawanie znaków wodnych czy zakładek, osadzanie plików wideo czy mp3 to również nie problem.
Jest też opcja rozpoznawania tekstu. Funkcja OCR obsługuje 138 języków świata, w tym azjatyckie, arabskie, zapisywane cyrylicą i hebrajski. Import może odbywać się bezpośrednio z dowolnego skanera. Jednocześnie producent podchodzi elastycznie do kwestii licencjonowania. Oprócz subskrypcji, którą można wykupić na określoną liczbę stanowisk, dostępne są licencje wieczyste. Jednorazowy wydatek rzędu około 900 złotych pozwala na nieograniczone korzystanie.
Osoby i firmy zainteresowane najlepszym, jak twierdzi producent, narzędziem do zarządzania plikami PDF, mogą zapoznać się z kartą produktu, a także porównać edycję Readiris PDF 22 Business z wersją Standard. Cennik dla klientów biznesowych jest dostępny tutaj.
Zobacz wideo jak działa Readiris PDF
Zdjęcia hi res do pobrania tutaj
Umowy, projekty, protokoły, biznesplany czy faktury to codzienność dla osób, które prowadzą biznes. Podobnie jak praca z plikami PDF. Readiris PDF 22 Business to aplikacja, dzięki której tworzenie, edytowanie, konwertowanie, podpisywanie i wiele innych operacji na PDF-ach ma być proste, efektywne i optymalne kosztowo.
Readiris PDF 22 Business to nowa odsłona narzędzia do zarządzania plikami PDF. Jest ona adresowana do klientów biznesowych, którzy szukają prostoty i funkcjonalności, przy zachowaniu rozsądnej ceny. Aplikacja pozwala na dwukierunkową konwersję plików, pozwalając na stworzenie z dokumentów, skanów i grafik plików PDF, jak również eksport treści PDF-ów do formatów Microsoft Office.
Jak przystało na narzędzie skierowane do biznesu, Readiris PDF 22 Business wspiera pracę na wielu plikach jednocześnie, operacje seryjne i dziesiątki operacji. W razie potrzeby możliwe jest łączenie i dzielenie plików, przycinanie ich i kompresja, a także edycja treści, ukrywanie informacji poufnych, korygowanie perspektywy czy kontrastu. Podpisywanie dokumentów, dodawanie znaków wodnych czy zakładek, osadzanie plików wideo czy mp3 to również nie problem.
Jest też opcja rozpoznawania tekstu. Funkcja OCR obsługuje 138 języków świata, w tym azjatyckie, arabskie, zapisywane cyrylicą i hebrajski. Import może odbywać się bezpośrednio z dowolnego skanera. Jednocześnie producent podchodzi elastycznie do kwestii licencjonowania. Oprócz subskrypcji, którą można wykupić na określoną liczbę stanowisk, dostępne są licencje wieczyste. Jednorazowy wydatek rzędu około 900 złotych pozwala na nieograniczone korzystanie.
Osoby i firmy zainteresowane najlepszym, jak twierdzi producent, narzędziem do zarządzania plikami PDF, mogą zapoznać się z kartą produktu, a także porównać edycję Readiris PDF 22 Business z wersją Standard. Cennik dla klientów biznesowych jest dostępny tutaj.
Zobacz wideo jak działa Readiris PDF: https://www.youtube.com/watch?v=g1y8tdnXReQ
Zdjęcia hi res do pobrania tutaj: https://onedrive.live.com/?authkey=%21AJ94qMPv9ScxAtg&id=8F332546DBFD2D72%21198178&cid=8F332546DBFD2D72

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

K. Gawkowski: Polska w cyfrowej transformacji gospodarki awansowała do pierwszej ligi w Europie. 2,8 mld zł z KPO jeszcze ten proces przyspieszy
Uruchomiony na początku lipca przez Ministerstwo Cyfryzacji i BGK program „KPO: Pożyczka na cyfryzację” cieszy się dużym zainteresowaniem. Samorządy, uczelnie oraz firmy mogą wnioskować o wsparcie finansowe dla inwestycji w transformację cyfrową, m.in. modernizację infrastruktury czy cyberbezpieczeństwo. W sumie na ten cel trafi 2,8 mld zł (650 mln euro). Ze względu na krótki czas naboru obie instytucje organizują w poszczególnych województwach warsztaty dla wnioskodawców, które mają rozwiać ich wątpliwości przy przygotowywaniu wniosków.
Prawo
Koszty certyfikacji wyrobów medycznych sięgają milionów euro. Pacjenci mogą stracić dostęp do wyrobów ratujących życie

Od 2027 roku wszystkie firmy produkujące wyroby medyczne w Unii Europejskiej będą musiały posiadać certyfikat zgodności z rozporządzeniem MDR (Medical Devices Regulation). Nowe przepisy wprowadzają dużo ostrzejsze wymagania w zakresie dokumentacji, badań klinicznych oraz procedur certyfikacyjnych. Branża ostrzega, że część małych i średnich producentów nie zdąży się dostosować. Problemem jest także wysoki koszt i długi czas uzyskiwania certyfikatów. W konsekwencji z rynku mogą zniknąć urządzenia ratujące życie.
Infrastruktura
Nowe przepisy o ochronie ludności cywilnej wprowadzają obowiązkowe elastyczne zbiorniki na wodę. Mają one służyć w razie suszy, pożarów czy wybuchu wojny

Samorządy będą musiały posiadać m.in. elastyczne zbiorniki na wodę pitną i przenośne magazyny wody przeciwpożarowej. To element odpowiedniego przygotowania zasobów na wypadek sytuacji kryzysowych, kataklizmów czy wybuchu konfliktu, wprowadzony nowymi przepisami o ochronie ludności. Eksperci podkreślają, że tego typu rozwiązania to innowacyjne produkty, które nie tylko ułatwiają logistykę w sytuacjach kryzysowych, ale także mogą znacząco skrócić czas reakcji służb ratunkowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.