Komunikaty PR

Rekordowy kwartał United Label

2021-11-10  |  09:05
Biuro prasowe

United Label, notowany na NewConnect wydawca gier typu Indie zanotował w trzecim kwartale 2021 roku 5,5 mln zł przychodów ze sprzedaży i 2,8 mln zł zysku netto. Za ponad 43 proc. całościowych przychodów ze sprzedaży odpowiada Tails of Iron – najnowszy tytuł z portfolio wydawniczego Spółki, wydany 17 września. W omawianym okresie miały miejsce dwie premiery.

- Przeprowadzone w trzecim kwartale 2021 roku działania pokazują, że obrana przez United Label strategia rozwoju jest właściwa, czego dowodem są wyniki finansowe spółki. W trzecim kwartale br. wypracowaliśmy ponad 5,5 mln zł przychodów netto, w analogicznym okresie wynik ten był zdecydowanie niższy, wyniósł 205 tys. zł. Cieszy nas także zysk netto, który od lipca do września br. przekroczył 2,8 mln zł. Trzeci kwartał 2020 roku zakończyliśmy ze stratą. United Label konsekwentnie zwiększa swoje zaangażowanie na rynku ekskluzywnych gier i oryginalnych IP, które mogą być stale rozwijane – mówi Darren Newnham, prezes zarządu United Label.

W trzecim kwartale 2021 roku do sprzedaży trafiły dwie gry od United Label. 29 lipca zadebiutowała  Eldest Souls (wyprodukowana przez Fallen Flag Studios). 17 września premierę miała gra Tails of Iron (za jej produkcję odpowiada Odd Bug Studio). W ujęciu kwartalnym – Eldest Souls odpowiada za 34,2 proc. całościowej sprzedaży, Tails of Iron za 43,1 proc. Pozostałe 22,7 proc. przychodów pochodzi ze sprzedaży wydanej w lipcu 2020 roku gry Röki.

Tails of Iron to gra przygodowa RPG z gatunku soulslike, która w dniu premiery zadebiutowała na wszystkich platformach i spotkała się z pozytywnym odbiorem wśród graczy – średnia ocena użytkowników Steam wynosi 92 proc. Gra cieszyła się także dużym zainteresowaniem wśród influencerów i streamerów z całego świata. Materiały wideo uzyskały 5 mln. wyświetleń, a na platformie Twitch odnotowano 7 tys. godzin transmisji nadawanych przez 1225 unikalnych streamerów. 

Spółka szacuje, że w ciągu pierwszych dziesięciu dni od dnia premiery gry Tails of Iron sprzedaż wyniosła ponad 45 tys. sprzedanych egzemplarzy, co przełożyło się na ponad 2 mln zł przychodów ze sprzedaży. Wskazana kwota uwzględnia prowizje na rzecz platform dystrybucji oraz CI Games.

- Trzeci kwartał był najmocniejszy w historii Spółki, czwarty również zapowiada się bardzo dobrze zważywszy na rosnące prognozy sprzedaży. United Label nieustannie kontynuuje proces rozszerzania swojego portfolio. Spółka prowadzi obecnie zaawansowane rozmowy z kilkoma deweloperami na temat nowych projektów, a wewnętrzny zespół ds. rozwoju biznesu codziennie analizuje rynek w poszukiwaniu kolejnych oryginalnych tytułów. Nowe projekty będą finansowane ze środków własnych przy wydawniczym wsparciu CI Games – mówi Darren Newnham.

Trzecia gra z portfolio Spółki – Röki – 29 października 2021 roku trafiła na konsole nowej generacji (PlayStation 5 i Xbox Series X) w rozdzielczości 4K, zdobywając uznanie krytyków (uzyskując m.in. 8,5/10 punktów od PlayStation Lifestyle). Gra zdobyła również dwie kolejne nagrody w konkursie Develop Star Awards w kategoriach Best Narrative in a game i Best Micro-Studio.

United Label zgodnie ze strategią wsparcia tytułów przewiduje wprowadzenie dużych aktualizacji do gier. Tails of Iron swoją aktualizację otrzyma w czwartym kwartale 2021 roku, aktualizacja będzie zawierać rozszerzoną rozgrywkę, co jest odpowiedzią na propozycje zgłoszone przez graczy. Drugi tytuł, Eldest Souls swoją aktualizację będzie miał w pierwszym kwartale 2022 roku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne? Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:50

Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?

Jak zminimalizować ryzyko niepowodzenia przy tworzeniu strony internetowej? Odpowiedzią na to pytanie może być prototyping – przygotowanie wstępnej wersji pozwoli zidentyfikować
IT i technologie Newline VEGA Pro – już w Polsce!
2024-12-31 | 15:00

Newline VEGA Pro – już w Polsce!

VEGA Pro to wysokoefektywny monitor interaktywny przygotowany na każde korporacyjne wyzwanie – luksusowy i elegancki. Urządzenie jest już dostępne w warszawskim showroomie Newline
IT i technologie Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
2024-12-31 | 12:20

Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB

Do oferty firmy Zalman trafiła właśnie nowa obudowa T4 Plus. To model dla oszczędnych konsumentów, którzy jednak cenią sobie porządne wykonanie oraz elegancki design. W

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Bankowość

Sądy są zalewane pozwami frankowiczów. Rząd pracuje nad ustawą usprawniającą sprawy kredytobiorców

W sądach toczy się około 200 tys. spraw dotyczących kredytów frankowych. Prawomocnym wyrokiem zakończyło się 30 tys. Na drogę sądową zdecydowała się jednak tylko część kredytobiorców. Umów objętych ryzykiem walutowym było blisko milion, a ich wartość w szczytowym okresie, czyli w 2011 roku, osiągnęła niemal 200 mld zł.

Handel

Donald Trump zaczyna swą drugą kadencję jako prezydent. Europejski biznes obawia się konsekwencji zapowiedzianych ceł

Świat biznesu z niepokojem czeka na pierwsze decyzje Donalda Trumpa, zwłaszcza w sprawie wprowadzenia głośno zapowiadanych ceł na towary z zagranicy. Zdaniem Marcina Nowackiego, wiceszefa Związku Przedsiębiorców i Pracodawców, Unia Europejska musi się przygotować na większy odbiór produktów i usług ze Stanów Zjednoczonych, które mają wysoki deficyt w handlu ze Starym Kontynentem. Tradycyjnie życzliwie nastawiona do USA Polska mogłaby wykorzystać swoją prezydencję w Radzie UE, by doprowadzić do porozumienia między obu stronami.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.