Komunikaty PR

Rewolucja na rynku reklamy – aplikacja insbay sprzedaje, inspirując

2021-05-10  |  11:18
Biuro prasowe
Kontakt
Aneta Koszyczek
Agencja Face It!

ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
a.koszyczek|agencjafaceit.pl| |a.koszyczek|agencjafaceit.pl
794714937
www.agencjafaceit.pl

Niechęć deklaruje już blisko 90% Polaków! Co więcej, 50% podkreśla, że czuje się przymuszana do ich oglądania.

 

Zatem jak sprzedawać reklamą? Zmieniając jej paradygmat z push na pull. Właśnie na tym skupia się aplikacja insbay, która notuje coraz lepsze wyniki.

 

insbay – jak działa?

 

Oglądasz program telewizyjny. Widzisz produkt, a w Twojej głowie pojawia się myśl „Gdzie mogę go kupić?”. Przeglądasz internet, szukasz na forach, piszesz do producentów – dość skomplikowane, prawda? A gdyby tak znaleźć wszystko w jednym miejscu? Właśnie takim miejscem jest darmowa aplikacja insbay.

 

Jej zadaniem jest ułatwić zakup produktu, który został zauważony podczas oglądania programu telewizyjnego. Aktualnie w insbay można znaleźć produkty pojawiające się w następujących programach: „Weekendowa metamorfoza”, „Nowa Maja w ogrodzie”, „Wymarzone ogrody”, „Pomysłowe projekty” (HGTV) oraz „Pani gadżet”  i „Rośliny dla zielonych” (TVN Style). insbay jest linkiem pomiędzy telewizją, a zakupami online. Ponadto to kopalnia inspiracji. Sam Mikołaj Krzemiński, założyciel insbay, zauważa, że:

 

-Aplikacja daje użytkownikowi możliwość zainspirowania się, w jaki sposób dany produkt może zostać zaaranżowany. Jest to lepsza forma przedstawienia produktu niż na zwykłym białym tle. Nie musimy nawet oglądać programu – wchodzimy do aplikacji i przeglądamy inspiracje, które z niego pochodzą. [...] Inną możliwością [...] jest opcja tworzenia kolaży. Każdy zalogowany użytkownik może tworzyć własne inspiracje.

 

insbay wykorzystuje technologię, która angażuje widza na naprawdę długo

 

Jak wykorzystywana przez insbay strategia omnichannel przekłada się na realne zainteresowanie i sprzedaż?

 

  • 30 tysięcy pobrań – tylu użytkowników ściągnęło aplikację na kanale tematycznym HGTV w ciągu zaledwie 10 tygodni!
  • 700 tysięcy – tyle kliknięć zebrały inspiracje. Dodatkowo 500 tysięcy to kliknięcia w konkretny produkt.
  • 300 tysięcy – tyle przekierowań do sklepów e-commerce odnotowała aplikacja.

Co z danymi dotyczącymi zainteresowania widza?

 

W aplikacji insbay użytkownik spędza średnio 13 minut.

 

Warto wspomnieć, że taki ruch jest znacznie bardziej wartościowy – poszczególne inspiracje, przyciągają uwagę na dłużej niż klasyczna reklama, która często jest przez widza pomijana lub ten nie zwraca na nią uwagi.

 

insbay promuje technologię przyszłości

 

Czy technologia wykorzystywana w aplikacji insbay jest przyszłościowa? Oczywiście, że tak. Szacuje się, że już 17% badanych Polaków kupuje przez smartfon średnio raz w tygodniu. To prawie 50% więcej, niż w badaniach przeprowadzonych rok wcześniej. Ponadto insbay sprzedaje za pośrednictwem inspiracji – najpierw wzbudza zainteresowanie, a później daje możliwość realizacji planów. Taka reklama nie jest nachalna i wywołuje pozytywne skojarzenia. Nie wspominając o tym, że stwarza reklamodawcom nowe możliwości.

 

insbay ciągle się rozwija. Na ten moment aplikacja skupia się na produktach z sektora urządzania wnętrz i ogrodów, ale w przyszłości chce poszerzyć swoją ofertę o lifestyle, szeroko pojęty make-up oraz branżę fashion.

 

….......................................................

 

insbay jest aplikacją mobilną, w której można przeglądać inspirujące aranżacje wnętrz, ogrodów oraz ciekawe lifestylowe rozwiązania i kupić produkty z programów telewizyjnych.

Zadebiutowała w Polsce 10 października 2020 roku. Jesienna ramówka w aplikacji oferowała możliwość przejrzenia i zakupu produktów z czterech formatów HGTV: „Zgłoś remont”, „Para w remont”, „Pomysłowe projekty” oraz świątecznego programu „Remont razem”. Z kolei wiosną tego roku w aplikacji pojawiły się produkty z nowych sezonów znanych i lubianych programów: "Polowanie na ogród", "Polowanie na ogród: tarasy", "Nowa Maja w ogrodzie", "Wymarzone ogrody", "Weekendowa metamorfoza", "Pomysłowe projekty" (HGTV). a także "Pani Gadżet", "Pani Gadżet Extra" oraz "Rośliny dla zielonych" (TVN Style).

Jest to rozwiązanie dla fanów programów lifestyle, którzy poszukują inspiracji oraz ciekawych produktów używanych w produkcjach telewizyjnych.

Aplikacja jest darmowa, dostępna na platformy iOS oraz Android do pobrania ze sklepów GooglePlay oraz AppStore.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Face It!
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Generatywna sztuczna inteligencja m.in. w opinii Polaków to zrządzenie losu Biuro prasowe
2024-07-17 | 08:00

Generatywna sztuczna inteligencja m.in. w opinii Polaków to zrządzenie losu

Podczas gdy eksperci przewidują znaczące pozytywne skutki gospodarcze rozwoju sztucznej inteligencji generatywnej, nastroje społeczne nie są tak optymistyczne. Allianz Trade przedstawia wyniki
IT i technologie Lena Lighting partnerem oprogramowania DIALux
2024-07-17 | 01:00

Lena Lighting partnerem oprogramowania DIALux

DIALux jest nowoczesnym narzędziem, pozwalającym na projektowanie oświetlenia. To najchętniej wybierane oprogramowanie, umożliwiające zarówno rozlokowanie pojedynczych opraw, jak i
IT i technologie Długoterminowa umowa TomTom i Microsoft
2024-07-16 | 07:50

Długoterminowa umowa TomTom i Microsoft

TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, ogłosił, że umacnia i rozszerza swoją współpracę z firmą Microsoft. Mapy i dane o ruchu drogowym TomTom będą

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządowe budżety będą niezależne od rządowych zmian w podatkach. Nowe przepisy mają zacząć obowiązywać od 2025 roku

Obniżenie podatków, zwłaszcza PIT-u, zubożyło w ostatnich latach budżety polskich samorządów, szczególnie dużych miast. Nowy rząd po konsultacjach z jednostkami samorządu terytorialnego przedstawił w połowie lipca projekt nowej ustawy, zgodnie z którą dochody miast, gmin, powiatów i województw miałyby się opierać na udziale w dochodzie osób mieszkających i pracujących na danym obszarze, a nie w samych podatkach od osób fizycznych i prawnych. W ten sposób zmiany w opodatkowaniu nie będą się przekładać na wysokość wpływów do lokalnych budżetów i ułatwią planowanie inwestycji.

Finanse

Investors TFI: Hossa na giełdach nie skończy się przed 2026 rokiem. Wszystko będzie zależeć od trendu na Wall Street

Polska gospodarka w tym roku urośnie o 3–4 proc. po minimalnym wzroście w 2023 roku. To powinno się przełożyć na dobre wyniki polskich spółek, czyli również ich pozytywne notowania na giełdzie. Trend może zmienić jedynie wolta na Wall Street. Na nią jednak na razie się nie zanosi. Jednak za mniej więcej półtora roku amerykańscy przedsiębiorcy zaczną odczuwać skutki wysokich stóp procentowych, nawet jeśli Fed do tego czasu zdecyduje się na ich obniżki. Wtedy nastroje inwestorów mogą się odwrócić.

Konsument

Nie tylko Zielony, ale też Niebieski Ład. UE intensyfikuje wysiłki na rzecz ochrony zasobów wodnych

Europejski Komitet Regionów wezwał niedawno tworzącą się nową Komisję Europejską do prac nad Europejska Strategią Wodną i powołania komisarza odpowiedzialnego za zasoby wodne w UE. Impulsem do planowania zmian w tym obszarze ma być Blue Deal, czyli Niebieski Ład – inicjatywa stworzona w ubiegłym roku na wzór Zielonego Ładu. Przyspieszenie działań na rzecz ochrony zasobów wodnych to zdaniem ekspertów konieczność w obliczu coraz częstszych i poważniejszych susz, powodzi i problemów z dostępem do wody pitnej. Niebieski Ład ma być istotnym elementem dostosowywania się do zmian klimatu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.