Rewolucja na rynku reklamy – aplikacja insbay sprzedaje, inspirując
Agencja Face It!
ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
a.koszyczek|agencjafaceit.pl| |a.koszyczek|agencjafaceit.pl
794714937
www.agencjafaceit.pl
Niechęć deklaruje już blisko 90% Polaków! Co więcej, 50% podkreśla, że czuje się przymuszana do ich oglądania.
Zatem jak sprzedawać reklamą? Zmieniając jej paradygmat z push na pull. Właśnie na tym skupia się aplikacja insbay, która notuje coraz lepsze wyniki.
insbay – jak działa?
Oglądasz program telewizyjny. Widzisz produkt, a w Twojej głowie pojawia się myśl „Gdzie mogę go kupić?”. Przeglądasz internet, szukasz na forach, piszesz do producentów – dość skomplikowane, prawda? A gdyby tak znaleźć wszystko w jednym miejscu? Właśnie takim miejscem jest darmowa aplikacja insbay.
Jej zadaniem jest ułatwić zakup produktu, który został zauważony podczas oglądania programu telewizyjnego. Aktualnie w insbay można znaleźć produkty pojawiające się w następujących programach: „Weekendowa metamorfoza”, „Nowa Maja w ogrodzie”, „Wymarzone ogrody”, „Pomysłowe projekty” (HGTV) oraz „Pani gadżet” i „Rośliny dla zielonych” (TVN Style). insbay jest linkiem pomiędzy telewizją, a zakupami online. Ponadto to kopalnia inspiracji. Sam Mikołaj Krzemiński, założyciel insbay, zauważa, że:
-Aplikacja daje użytkownikowi możliwość zainspirowania się, w jaki sposób dany produkt może zostać zaaranżowany. Jest to lepsza forma przedstawienia produktu niż na zwykłym białym tle. Nie musimy nawet oglądać programu – wchodzimy do aplikacji i przeglądamy inspiracje, które z niego pochodzą. [...] Inną możliwością [...] jest opcja tworzenia kolaży. Każdy zalogowany użytkownik może tworzyć własne inspiracje.
insbay wykorzystuje technologię, która angażuje widza na naprawdę długo
Jak wykorzystywana przez insbay strategia omnichannel przekłada się na realne zainteresowanie i sprzedaż?
- 30 tysięcy pobrań – tylu użytkowników ściągnęło aplikację na kanale tematycznym HGTV w ciągu zaledwie 10 tygodni!
- 700 tysięcy – tyle kliknięć zebrały inspiracje. Dodatkowo 500 tysięcy to kliknięcia w konkretny produkt.
- 300 tysięcy – tyle przekierowań do sklepów e-commerce odnotowała aplikacja.
Co z danymi dotyczącymi zainteresowania widza?
W aplikacji insbay użytkownik spędza średnio 13 minut.
Warto wspomnieć, że taki ruch jest znacznie bardziej wartościowy – poszczególne inspiracje, przyciągają uwagę na dłużej niż klasyczna reklama, która często jest przez widza pomijana lub ten nie zwraca na nią uwagi.
insbay promuje technologię przyszłości
Czy technologia wykorzystywana w aplikacji insbay jest przyszłościowa? Oczywiście, że tak. Szacuje się, że już 17% badanych Polaków kupuje przez smartfon średnio raz w tygodniu. To prawie 50% więcej, niż w badaniach przeprowadzonych rok wcześniej. Ponadto insbay sprzedaje za pośrednictwem inspiracji – najpierw wzbudza zainteresowanie, a później daje możliwość realizacji planów. Taka reklama nie jest nachalna i wywołuje pozytywne skojarzenia. Nie wspominając o tym, że stwarza reklamodawcom nowe możliwości.
insbay ciągle się rozwija. Na ten moment aplikacja skupia się na produktach z sektora urządzania wnętrz i ogrodów, ale w przyszłości chce poszerzyć swoją ofertę o lifestyle, szeroko pojęty make-up oraz branżę fashion.
….......................................................
insbay jest aplikacją mobilną, w której można przeglądać inspirujące aranżacje wnętrz, ogrodów oraz ciekawe lifestylowe rozwiązania i kupić produkty z programów telewizyjnych.
Zadebiutowała w Polsce 10 października 2020 roku. Jesienna ramówka w aplikacji oferowała możliwość przejrzenia i zakupu produktów z czterech formatów HGTV: „Zgłoś remont”, „Para w remont”, „Pomysłowe projekty” oraz świątecznego programu „Remont razem”. Z kolei wiosną tego roku w aplikacji pojawiły się produkty z nowych sezonów znanych i lubianych programów: "Polowanie na ogród", "Polowanie na ogród: tarasy", "Nowa Maja w ogrodzie", "Wymarzone ogrody", "Weekendowa metamorfoza", "Pomysłowe projekty" (HGTV). a także "Pani Gadżet", "Pani Gadżet Extra" oraz "Rośliny dla zielonych" (TVN Style).
Jest to rozwiązanie dla fanów programów lifestyle, którzy poszukują inspiracji oraz ciekawych produktów używanych w produkcjach telewizyjnych.
Aplikacja jest darmowa, dostępna na platformy iOS oraz Android do pobrania ze sklepów GooglePlay oraz AppStore.

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.