Komunikaty PR

Roboty Wizlink będą miały więcej pracy

2021-10-18  |  14:02
Biuro prasowe

Spółka First Byte, właściciel marki Wizlink, tworząca narzędzia do robotyzacji procesów biznesowych, prężnie się rozwija. Uzyskane finansowanie z Narodowego Centrum Badań i Rozwoju pozwala wdrażać w życie plan na stworzenie flagowego polskiego narzędzia RPA o globalnym zasięgu. Do zespołu na stanowisko Sales Representative dołączył Marcin Borowski – profesjonalista z dwudziestoletnim doświadczeniem sprzedażowym w branży telekomunikacyjnej oraz IT. Jego zadaniem jest wzmocnienie pionu sprzedaży marki Wizlink w kraju.

Rynek RPA (Robotic Process Automation) – zrobotyzowanej automatyzacji procesów – prężnie się rozwija, szczególnie w Polsce. Marcin Borowski, który tematem robotyzacji zajmuje się od samego początku pojawienia się tego trendu w Polsce, ma pomóc spółce First Byte w rozwoju sprzedaży na rynku polskim oraz rozbudowie sieci partnerskiej. Jak sam mówi, jest przekonany, że automatyzowanie procesów przy zastosowaniu innowacyjnych technologii jest kluczowe dla gospodarki i dynamiki rozwoju przedsiębiorstw oraz instytucji.

Technologia RPA, czego przykładem jest Wizlink, pomaga organizacjom szybciej dostosowywać się do zmian. Dzięki obecnie dostępnym narzędziom, możemy automatyzować nie tylko duże procesy, ale również małe, usprawniając krótkie i lokalne czynności użytkowników. To z kolei pozwala efektywniej zarządzać czasem pracowników. – mówi Marcin Borowski.

Jest to filozofia bliska spółce First Byte. Zespół, obserwując rozwój technologii i potrzeby firm, udoskonala Wizlink, by efektywnie wspierać przedsiębiorstwa w rozwoju. Wychodzenie naprzeciw tym oczekiwaniom pozwala tworzyć innowacyjny produkt na skalę światową.

W ciągu najbliższych lat, firmy dostarczające narzędzia klasy RPA, będą skupiały się na tym, aby roboty były bardziej niezawodne i wymagały minimalnej obsługi. Mamy na to oryginalny pomysł i właśnie zaczynamy go materializować. Pozwoli to wyróżnić się na rynku globalnym oraz wzmocnić na nim naszą pozycję. – mówi Michał Wawiórko, CEO First Byte.

Spółka otrzymała na swój projekt o nazwie „Samonaprawiający się robot. Hybrydowy zespół pracowników”, finansowanie z Narodowego Centrum Badań i Rozwoju. Jak mówią przedstawiciele firmy, pomysł na ten projekt narodził się z obserwacji potrzeb klientów.

Pomysł prac objętych projektem współfinansowanym przez NCBR wynika wprost z obserwacji funkcjonowania robotów RPA w konkretnych zastosowaniach. Pojawiające się problemy wymagają dodatkowego zaangażowania pracowników. Tymczasem możliwe jest przygotowanie narzędzia do tworzenia i wykonywania scenariuszy robotów, aby brały one na siebie więcej odpowiedzialności. – mówi Kasjan Kajrunajtys współtwórca Wizlink, obecnie Chief Product Officer w First Byte, i dodaje: W toku projektu opracujemy unikalne funkcjonalności Wizlink, którymi nie chwali się dziś żaden produkt.

Wizlink to polskie narzędzie RPA, które pozwala na robotyzację procesów, znacznie je ulepszając i przyśpieszając. Lista korzyści wynikających z jego wprowadzenia w firmie jest długa – od obniżenia kosztów operacyjnych po lepsze zarządzanie pracownikami. Zapotrzebowanie na Wizlink nieustannie rośnie – znajduje on zastosowanie m.in. w takich branżach jak farmacja, samorządy, księgowość, logistyka, produkcja oraz firmy doradcze i prawnicze.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju

Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.

Przemysł

W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.

Handel

D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.