Rozwiązanie pozwalające spełniać wymogi KYC
Personal PR
80-241 Gdańsk
dominika.kaminska|personal-pr.pl| |dominika.kaminska|personal-pr.pl
+48 660 611 109
personal-pr.pl/
IDnow i ARIADNEXT, które w czerwcu 2021 r. połączyły siły, by zostać liderem KYC (Know Your Customer) w Europie, wprowadzają AutoIdent+QES. To rozwiązanie typu "wszystko w jednym" z kwalifikowanym podpisem elektronicznym (zgodność z eIDAS 1.0) połączonym z automatyczną i ręczną weryfikacją tożsamości, zgodną z dyrektywą AML/CFT. Rozwiązanie to integruje hybrydową, zdalną weryfikację tożsamości w celu spełnienia wymogów KYC.
Wiele sektorów podlega dyrektywie AML/CFT, między innymi banki, firmy ubezpieczeniowe, fintech, neobanki czy gry hazardowe online. W ramach procesu onboardingu (KYC) są one zobowiązane do wdrożenia środków takich jak: weryfikacja tożsamości danej osoby, mikropłatności czy kwalifikowany podpis elektroniczny. Środki te można uznać za przeszkadzające w budowaniu płynnego doświadczenia użytkowników końcowych, które jest niezwykle istotne.
Rozwiązanie AutoIdent+QES, certyfikowane przez akredytowaną jednostkę, umożliwia bezproblemową hybrydową weryfikację tożsamości uzupełnioną kwalifikowanym podpisem elektronicznym zgodnym z eIDAS 1.0. Jest łatwe do zintegrowania z istniejącymi systemami. Ponadto pozwala firmom podlegającym regulacjom prawnym na adresowanie swoich usług do wszystkich rodzajów odbiorców, nawet tym nieposiadającym konta bankowego, w pełnej zgodności z obowiązującymi przepisami. Zapewnia kompletne, płynne i szybkie doświadczenie użytkownika, a proces onboardingu, podczas którego użytkownik potwierdza swoją tożsamość, trwa w mniej niż 10 minut.
Istotną zaletą procesu onboardingu AutoIdent+QES jest jego elastyczność: w zależności od potrzeb firmy objętej regulacjami. Moduł eSign może zostać wdrożony do istniejącego narzędzia. Dzięki AutoIdent+QES nasi klienci, którzy działają w ciągle zmieniającym się środowisku, mają spokój i elastyczność w wyborze rozwiązania, które najlepiej spełnia ich potrzeby - mówi Andreas Bodczek, CEO IDnow.
Ponadto to certyfikowane narzędzie dla firm szukających kompleksowego rozwiązania, gwarantującego szybkość i co najważniejsze w dobie cyfrowej rewolucji – bezpieczeństwo. – dodaje Anna Worwa, Dyrektor Sprzedaży na rynek Europy Środkowo-Wschodniej w ARIADNEXT.
O ARIADNEXT:
ARIADNEXT jest jednym z europejskich liderów w dziedzinie cyfrowej identyfikacji. Oferując w pełni zautomatyzowane rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji, ARIADNEXT oferuje firmom i rządom możliwość natychmiastowego budowania relacji opartych na zaufaniu z klientami i obywatelami. Rozwiązania te pozwalają sprostać wyzwaniom regulacyjnym i wymaganiom w zakresie przeciwdziałania oszustwom, jednocześnie stawiając na pierwszym miejscu customer experience i cyfrową transformację. Rozwiązania ARIADNEXT zdobyły już ponad 300 klientów w Europie.
O IDnow:
IDnow jest wiodącą platformą weryfikacji tożsamości w Europie, której wizją jest sprawienie by połączony świat stał się bezpieczniejszym miejscem. Platforma IDnow oferuje szerokie portfolio rozwiązań w zakresie weryfikacji tożsamości, od zautomatyzowanych po wspomagane przez człowieka, od wyłącznie internetowych po punkty sprzedaży. Każde z nich jest zoptymalizowane pod kątem współczynnika konwersji użytkownika i bezpieczeństwa.
W 2021 roku IDnow przejęła francuskiego lidera rynku technologii tożsamości, ARIADNEXT oraz niemiecką firmę identyfikującą Trust Management AG, dzięki czemu IDnow może zaoferować swoim klientom jedno z najszerszych rozwiązań w zakresie identyfikacji za pośrednictwem jednej, zintegrowanej platformy. Firma posiada biura w Niemczech, Wielkiej Brytanii oraz Francji i jest wspierana przez renomowanych inwestorów instytucjonalnych, w tym Corsair Capital i Seventure Partners. W portfolio firmy znajduje się ponad 900 międzynarodowych klientów z różnych branż, w tym wiodące międzynarodowe firmy, takie jak Western Union, UBS, Commerzbank, Sixt, Munich Re, a także firmy cyfrowe, takie jak N26, Solarisbank, wefox i Tier mobility.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.