Rusza emisja akcji SAMITO. Spółka chce pozyskać 3,38 mln zł.
SAMITO S.A., twórca technologicznych rozwiązań dla e-commerce w modelu SaaS, rozpoczyna publiczną emisję akcji. Dziś rozpoczyna się oferta publiczna, a już w najbliższy czwartek, 27 maja, rozpoczną się zapisy w kampanii crowdinvestingu prezentowanej na platformie CrowdConnect.pl. W ramach oferty SAMITO zamierza pozyskać do 3,38 mln zł. Środki zostaną przeznaczone na rozwój oraz marketing narzędzi SAMITO. SAMITO oferuje sklepom i innym firmom pozyskujących klientów online szereg rozwiązań, które pomagają pozyskać użytkowników i skutecznie zachęcić ich do dokonania zakupów. Zestaw narzędzi, który zbiorczo można opisać jako marketing automation obejmuje m.in. silnik rekomendacji, trigger marketing, e-mail marketing, powiadomienia push, ratowanie koszyka czy dynamiczną zmianę layoutu. - Środki pozyskane w ramach emisji pozwolą nam na rozwój naszego autorskiego narzędzia SAMITO dla wydawców, które w tym roku wprowadziliśmy na rynek. Nasze autorskie narzędzie pomaga wydawcom monetyzować treści serwisów internetowych, poprzez zautomatyzowane działania content marketingu dla sklepów internetowych. W najbliższym czasie planujemy wprowadzenie m.in. funkcjonalności umożliwiających samodzielną implementacje przez mniejszych wydawców – komentuje Rafał Gawłowski, prezes SAMITO. - Równolegle trwają prace nad narzędziem, które pozwoli na automatyczne tagowanie treści wideo – dodaje. Innowacyjność narzędzia SAMITO polega na automatycznym łączeniu treści artykułów na stronach wydawców z produktami ze sklepów internetowych. Przewagą narzędzia jest również efektywnościowy model rozliczenia. Spółka podjęła już współpracę m.in. z serwisami wydawnictwa Burda Media. Równolegle, SAMITO wraz z PayNow – integratorem płatności z Grupy mBank przygotowują nową usługę efektywnego ratowania porzuconych koszyków dla e-sklepów. Usługa ta już za kilka tygodni będzie dostępna dla klientów SAMITO. W ciągu kolejnych miesięcy znajdzie się także w czołowych platformach dla e-commerce w Polsce – w formie wtyczki. Docelowo spółki wspólnie chcą opracować i wdrożyć szereg rozwiązań, które ułatwią proces płatności w sklepach online i zwiększą konwersję. Więcej informacji dotyczących spółki i Oferty publicznej akcji, w tym Dokument Informacyjny dostępny jest na platformie CrowdConnect.pl prowadzonej przez Dom Maklerski INC. Debiut SAMITO na NewConnect planowany jest na przełomie 2021 i 2022 r.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Bankowość
RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.
Handel
Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.