Salesforce finalizuje przejęcie Slack’a
Salesforce, globalny lider w dziedzinie CRM, ogłosił dziś, że zakończył proces przejęcia Slack Technologies, Inc.
"Jesteśmy bardzo zadowoleni z faktu, że Slack jest obecnie częścią rodziny Salesforce. Za sprawą tej integracji udało nam się stworzyć unikalne połączenie funkcji najlepszego na świecie systemu CRM wraz z przełomową platformą cyfrową, dostarczając niezawodne rozwiązania dla świata biznesu, pracującego z dowolnego miejsca na świecie” - powiedział Marc Benioff, prezes i dyrektor generalny Salesforce. "Razem zdefiniujemy przyszłość oprogramowania dla przedsiębiorstw, tworząc cyfrową wysoką jakość, która umożliwia każdej organizacji osiągnięcie sukcesu przez klientów i pracowników z dowolnego miejsca".
"W ciągu ostatniego roku przekonaliśmy się, że forma pracy nie wróci do dawnego stanu" - powiedział Bret Taylor, prezes i dyrektor operacyjny Salesforce. "Slack i Salesforce Customer 360 dostarczą każdej firmie na świecie jedno, zintegrowane źródło informacji o jej działalności oraz uniwersalną platformę łączącą ze sobą pracowników, klientów i partnerów oraz z aplikacjami, z których korzystają oni na co dzień."
"Jest to okazja, która zdarza się raz na pokolenie, aby móc całkowicie przekształcić to jak i skąd pracujemy” - powiedział Stewart Butterfield, dyrektor generalny i współzałożyciel Slack. "Salesforce i Slack mają wyjątkową pozycję, aby poprowadzić tę historyczną transformację w kierunku cyfrowego świata. Czekamy z niecierpliwością na zmiany, które nadchodzą".
"Priorytetem dla nas jest ciągłe rozwijanie się, aby stale oferować naszym klientom najlepsze doświadczenia i wartości w każdej interakcji” - powiedział Arvind Krishna, prezes i dyrektor generalny IBM. "Połączenie Salesforce i Slack pomoże nam osiągnąć większy stopień zjednoczenia, produktywności i innowacyjności, dzięki czemu będziemy mogli lepiej służyć naszym klientom”.
Przejęcie w celu stworzenia cyfrowych usług wysokiej jakości, umożliwiających osiągnięcie sukcesu z dowolnego miejsca
W ciągu ostatniego roku firmy z całego świata nauczyły się przede wszystkim jednej rzeczy - jeśli nie posiadają cyfrowego sposobu na nawiązanie relacji ze swoimi pracownikami, klientami i partnerami, nie mają również szans na przetrwanie. Siedziby firm nie znajdują się już w biurach, ich miejsce jest w chmurze. Każda firma, w każdej branży musi zoptymalizować doświadczenia z klientami, pracownikami i partnerami pod kątem digital-first. Połączenie Salesforce i Slack to stworzenie innowacyjnego systemu operacyjnego dla nowego cyfrowego świata. Jest to okazja do zredefiniowania i przekształcenia swojego biznesu, aby w pełni odpowiadać na wymagania cyfrowej rzeczywistości.
Dzięki najlepszemu na świecie systemowi CRM firmy mogą sprzedawać, obsługiwać klientów, realizować kampanie marketingowe i zarządzać wieloma innymi funkcjami za pomocą jednej platformy, z dowolnego miejsca na świecie. Slack odmienił sposób w jaki obecnie pracujemy, dzięki pionierskiej platformie cyfrowej do komunikacji biznesowej, z której korzystają miliony ludzi na całym świecie, a która umożliwia całym organizacjom o wiele bardziej wydajną i bezproblemową pracę.
Salesforce i Slack wspólnie opracowali rozwiązanie Slack-first Customer 360, które zapewni firmom jedno źródło informacji o ich działalności oraz ujednoliconą platformę łączącą pracowników, klientów i partnerów. Platforma dostarcza również dostęp do aplikacji, z których użytkownicy korzystają na co dzień, a wszystko to w ramach ich dotychczasowego przepływu pracy.
Fuzja Slack i Salesforce to także połączenie dwóch najbardziej rozwijających się społeczności z branży oprogramowania, tworząc otwarty i rozległy ekosystem, który generuje następną generację aplikacji digital-first i przepływów pracy dla biznesu.
"Salesforce stworzy nowoczesną przestrzeń, która umożliwi współpracę, społeczności, komunikację, CRM, obsługę klienta i sztuczną inteligencję w ekosystemie, a także inne nowe integracje, rozszerzające funkcjonalności przedsiębiorstwa” - powiedział Wayne Kurtzman, dyrektor ds. badań w dziale Social, Communities i Collaboration w IDC.
Salesforce i Slack już teraz wprowadzają ogromne zmiany w biznesie. 380 000 pracowników IBM współpracuje za pośrednictwem Slacka, a liczne przepływy pracy w chmurach Salesforce Sales Cloud i Service Cloud zapewniają sukces klientów w różnych lokalizacjach i strefach czasowych.
Jako część Salesforce, Slack będzie w stanie przyspieszyć i rozszerzyć swoją misję, tak aby podnieść poziom pracy i polepszyć komunikację. Slack będzie nadal działał pod marką Slack, koncentrując się na swojej misji, klientach i społeczności. Nie zmieni się również CEO Slacka, którym niezmiennie pozostaje jego współzałożyciel - Stewart Butterfield.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.