SI-Consulting inwestuje w inteligentnego asystenta dla działów sprzedaży
Mobilny asystent Edward, stworzony przez spółkę 2040, to rozwiązanie z pogranicza sztucznej inteligencji i automatyzacji procesów biznesowych. Na dalszy rozwój tej nowoczesnej technologii zdecydowała się spółka SI-Consulting.
Większość osób z działów sprzedaży chętnie pozbędzie się problemu raportowania i wprowadzania danych do CRM. Pozwoli się to skupić na głównym celu ich pracy – aktywnej sprzedaży. Każdy zyskuje własnego asystenta z intuicyjnym interfejsem i obsługą głosową, który zanotuje, przypomni o terminach i pomoże zaplanować dalsze kroki współpracy z danym klientem.
Technologiczna synergia
– Po poznaniu konceptu działania platformy zaprojektowanej przez spółkę 2040 od razu wiedzieliśmy, że jest to właściwy kierunek dla nas – stwierdza Paweł Rytelewski, Wiceprezes Zarządu SI-Consulting z Grupy Impel, działającej w obszarze SAP, programowania i innych usług informatycznych. – Obecnie rozwiązanie inteligentnego asystenta dedykowane jest działom sprzedaży w dużych firmach. W przyszłości chcemy także wspólnie je rozwijać, integrować z naszymi rozwiązaniami i korzystać w ramach własnej firmy – podkreśla Paweł Rytelewski.
– Edward daje wiele gotowych modeli działania – podkreśla Tomasz Wesołowski, współtwórca rozwiązania i prezes zarządu spółki 2040. – Asystent prowadzi kontekstowo – wie z kim była prowadzona rozmowa, przekształci w tekst przedyktowaną notatkę, pomoże zaplanować kolejne kroki, zaimportuje do CRM i przypomni dalsze plany. A to tylko próbka możliwości – zaznacza Tomasz Wesołowski.
Zaprojektowane scenariusze działania są różnorodne – od zwyczajnego wsparcia rozmów wraz z automatycznym raportowaniem do CRM, przez opiekę nad każdym leadem, aż po obsługę pytań zadawanych przez formularze, w oparciu o firmową bazę wiedzy i innych kontaktów przychodzących.
Korzyść dla całej organizacji
– Możliwe, a w wielu przypadkach wręcz wskazane, jest dostosowanie do własnej struktury, procedur i sposobu działania firmy – zaznacza Tomasz Wesołowski.
Edward oszczędza czas poświęcony na raportowanie i manualne wprowadzanie danych. Po zoptymalizowaniu scenariuszy działania jesteśmy w stanie zaoszczędzić do kilkunastu godzin pracy w miesiącu na stanowiskach związanych ze sprzedażą.
Lepsza koordynacja działań handlowych i ich pełniejszy, aktualny obraz, a także gwarancja obsługi potencjalnego klienta zgodnie z założonym procesem to klucz do wyraźnej poprawy wyników sprzedażowych.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Prawo
Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.