Komunikaty PR

Skinwallet wdraża działania z nowej strategii rozwoju

2021-10-13  |  10:00
Biuro prasowe

Skinwallet, notowana na NewConnect spółka z dziedziny obrotu dobrami cyfrowymi, przedstawia kolejne kroki realizowane w ramach ogłoszonej w czerwcu b.r. strategii rozwoju. W krótkim podsumowaniu, przedstawiciele Spółki komentują podjęte w ostatnich miesiącach działania oraz plany na kolejne wdrożenia. Działalność Skinwallet wokół zaktualizowanej strategii opiera się aktualnie na dwóch filarach, którymi są: tworzenie projektów NFT oraz budowanie ekosystemu NFT.

W swojej zaktualizowanej strategii rozwoju Skinwallet kładzie wyraźny nacisk na rozwój projektów skupionych wokół NFT. Spółka wciąż rozwija także Skinwallet Engage, czyli narzędzie marketingowe skierowane do streamerów. Docelowo, działania te mają pozwolić na zbudowanie niezależnego ekosystemu w formie NFTsowego hubu kreatywnego.

SKINWALLET ENGAGE

Skinwallet Engage zadebiutował w lipcu. Narzędzie służy do zwiększania zaangażowania widzów podczas streamów na platformie Twitch.

- Skinwallet Engage spotkał się z bardzo dobrym przyjęciem docelowej grupy użytkowników - streamerów - którzy od początku wykorzystują narzędzie. Już wkrótce, na przełomie października i listopada, czeka nas pierwsze duże wdrożenie – nawiązaliśmy współpracę z organizacją e-sportową i organizatorem turniejów e-sportowych. Na ten moment nie możemy zdradzić konkretów, ale na pewno będziemy na bieżąco o tym informować. Skinwallet Engage będzie wykorzystywany do zwiększania zaangażowania widzów, przy okazji dużego turnieju esportowego wokół gry CS:GO. W trakcie poprzednich edycji publiczność rozgrywek sięgała nawet 30 tysięcy widzów jednocześnie – mówi Kornel Szwaja, prezes zarządu Skinwallet.

Spółka pracuje także nad umożliwieniem wykorzystania Skinwallet Engage przy okazji działań w innych obszarach, w tym także z dziedziny NFT. Celem jest osiągnięcie efektu synergii pomiędzy wszystkimi produktami z portfolio Skinwallet.

PROJEKTY NFT

Zbliża się premiera debiutanckiego projektu Skinwallet z dziedziny NFT. Jak zapowiadają twórcy, ujrzy on światło dzienne jeszcze w tym roku.

- Nasz najnowszy projekt osadzony jest w klimatach science-fiction i czerpie z bogatego świata esportu. Powstaje  on przy założeniu maksymalizacji użyteczności technologii NFT pod kątem takich obszarów jak: metawersyczność, budowanie społeczności twórców oraz wykorzystanie mechanizmów gamingowych. Na ten moment pojęcia te mogą się wydawać zawiłe, ale już wkrótce przedstawimy bardziej szczegółowe informacje. Planowana premiera strony internetowej przedsięwzięcia, to druga połowa października br. – mówi Dawid Chomicz, członek zarządu Skinwallet.

EKOSYSTEM NFT

Spółka planuje intensywnie rozwijać projekty skupione wokół Web3, szczególnie w zakresie budowy wartości w obszarze NFT i całego ekosystemu, który powstaje wokół tokenów. Skinwallet, jako jeden z prekursorów NFT i Web3  w Polsce, planuje dzielić się kompetencjami zdobytymi w tym zakresie z rynkiem. Przedstawiciele spółki zapewniają, że są otwarci na nawiązanie w tym obszarze współpracy, która pozwoli na szerzenie trendu w Polsce.

- W pełni rezonujemy z wartościami takimi jak zdolność do kooperacji, będącymi podstawowymi dla świata technologii web3. Dlatego też zamierzamy rozbudowywać  NFTsowy hub kreatywny - zależy nam na stworzeniu ekosystemu twórców i podmiotów, które chcą rozwijać swoje kompetencje i budować wartość w obszarze NFT. Wszystkich zainteresowanych - studia gamingowe, chcące budować produkty oparte o blockchain, cyfrowych artystów, twórców contentu, marki oraz influencerów - zapraszamy do kontaktu i nawiązania relacji – dodaje Szwaja.

Jednocześnie, Skinwallet wciąż rozwija swoje dwie platformy: Skinwallet Market oraz Skinwallet Instant. Obie przeznaczone są do obrotu dobrami cyfrowymi. Spółka, wykorzystując narzędzie Skinwallet Engage, nawiązuje współpracę z nowymi twórcami internetowymi oraz prowadzi działania mające na celu optymalizację działań marketingowych na pozostałych kanałach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce Biuro prasowe
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną
IT i technologie Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
2025-03-18 | 10:00

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Emitel S.A. intensyfikuje swoją działalność w Wielkopolsce. Spółka kontynuuje rozwój projektów na terenie całego kraju. Wśród ogólnopolskich,
IT i technologie Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai
2025-03-03 | 12:05

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

W zeszłym roku Motorola i Lenovo utworzyły ekosystem Smart Connect, aby umożliwić płynną współpracę smartfonów, tabletów oraz komputerów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.