Skinwallet wdraża działania z nowej strategii rozwoju
Skinwallet, notowana na NewConnect spółka z dziedziny obrotu dobrami cyfrowymi, przedstawia kolejne kroki realizowane w ramach ogłoszonej w czerwcu b.r. strategii rozwoju. W krótkim podsumowaniu, przedstawiciele Spółki komentują podjęte w ostatnich miesiącach działania oraz plany na kolejne wdrożenia. Działalność Skinwallet wokół zaktualizowanej strategii opiera się aktualnie na dwóch filarach, którymi są: tworzenie projektów NFT oraz budowanie ekosystemu NFT.
W swojej zaktualizowanej strategii rozwoju Skinwallet kładzie wyraźny nacisk na rozwój projektów skupionych wokół NFT. Spółka wciąż rozwija także Skinwallet Engage, czyli narzędzie marketingowe skierowane do streamerów. Docelowo, działania te mają pozwolić na zbudowanie niezależnego ekosystemu w formie NFTsowego hubu kreatywnego.
SKINWALLET ENGAGE
Skinwallet Engage zadebiutował w lipcu. Narzędzie służy do zwiększania zaangażowania widzów podczas streamów na platformie Twitch.
- Skinwallet Engage spotkał się z bardzo dobrym przyjęciem docelowej grupy użytkowników - streamerów - którzy od początku wykorzystują narzędzie. Już wkrótce, na przełomie października i listopada, czeka nas pierwsze duże wdrożenie – nawiązaliśmy współpracę z organizacją e-sportową i organizatorem turniejów e-sportowych. Na ten moment nie możemy zdradzić konkretów, ale na pewno będziemy na bieżąco o tym informować. Skinwallet Engage będzie wykorzystywany do zwiększania zaangażowania widzów, przy okazji dużego turnieju esportowego wokół gry CS:GO. W trakcie poprzednich edycji publiczność rozgrywek sięgała nawet 30 tysięcy widzów jednocześnie – mówi Kornel Szwaja, prezes zarządu Skinwallet.
Spółka pracuje także nad umożliwieniem wykorzystania Skinwallet Engage przy okazji działań w innych obszarach, w tym także z dziedziny NFT. Celem jest osiągnięcie efektu synergii pomiędzy wszystkimi produktami z portfolio Skinwallet.
PROJEKTY NFT
Zbliża się premiera debiutanckiego projektu Skinwallet z dziedziny NFT. Jak zapowiadają twórcy, ujrzy on światło dzienne jeszcze w tym roku.
- Nasz najnowszy projekt osadzony jest w klimatach science-fiction i czerpie z bogatego świata esportu. Powstaje on przy założeniu maksymalizacji użyteczności technologii NFT pod kątem takich obszarów jak: metawersyczność, budowanie społeczności twórców oraz wykorzystanie mechanizmów gamingowych. Na ten moment pojęcia te mogą się wydawać zawiłe, ale już wkrótce przedstawimy bardziej szczegółowe informacje. Planowana premiera strony internetowej przedsięwzięcia, to druga połowa października br. – mówi Dawid Chomicz, członek zarządu Skinwallet.
EKOSYSTEM NFT
Spółka planuje intensywnie rozwijać projekty skupione wokół Web3, szczególnie w zakresie budowy wartości w obszarze NFT i całego ekosystemu, który powstaje wokół tokenów. Skinwallet, jako jeden z prekursorów NFT i Web3 w Polsce, planuje dzielić się kompetencjami zdobytymi w tym zakresie z rynkiem. Przedstawiciele spółki zapewniają, że są otwarci na nawiązanie w tym obszarze współpracy, która pozwoli na szerzenie trendu w Polsce.
- W pełni rezonujemy z wartościami takimi jak zdolność do kooperacji, będącymi podstawowymi dla świata technologii web3. Dlatego też zamierzamy rozbudowywać NFTsowy hub kreatywny - zależy nam na stworzeniu ekosystemu twórców i podmiotów, które chcą rozwijać swoje kompetencje i budować wartość w obszarze NFT. Wszystkich zainteresowanych - studia gamingowe, chcące budować produkty oparte o blockchain, cyfrowych artystów, twórców contentu, marki oraz influencerów - zapraszamy do kontaktu i nawiązania relacji – dodaje Szwaja.
Jednocześnie, Skinwallet wciąż rozwija swoje dwie platformy: Skinwallet Market oraz Skinwallet Instant. Obie przeznaczone są do obrotu dobrami cyfrowymi. Spółka, wykorzystując narzędzie Skinwallet Engage, nawiązuje współpracę z nowymi twórcami internetowymi oraz prowadzi działania mające na celu optymalizację działań marketingowych na pozostałych kanałach.

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Poparcie dla UE rekordowo wysokie, mimo wzrostu populizmu. Społeczeństwo oczekuje większego zaangażowania w kwestie bezpieczeństwa
Badanie Parlamentu Europejskiego wskazuje na rekordowe poparcie Europejczyków dla Unii Europejskiej. Ma to związek z rosnącymi zagrożeniami z zewnątrz, czyli np. bliskością wojny rosyjsko-ukraińskiej. Jednocześnie do głosu wewnątrz UE coraz częściej dochodzą ruchy populistyczne, za sprawą których więcej obywateli państw członkowskich przyjmuje eurosceptyczną postawę. Dużą rolę odgrywają więc dialog ze społeczeństwem i jego edukacja.
Problemy społeczne
60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.
Infrastruktura
Trwają prace nad europejską strategią odporności wodnej. Projekt ma być gotowy przed latem

Komisja Europejska ma w najbliższych tygodniach przedstawić strategię na rzecz zwiększenia odporności na niedobory wody. PE na majowej sesji przyjął zalecenia w tym zakresie, w których opowiada się za ambitną odpowiedzią na te wyzwania. Jak podkreśla europoseł PO Andrzej Buła, chodzi przede wszystkim o oszczędzanie wody i dbanie o jej jakość, a także o zapewnienie odpowiedniego finansowania odporności wodnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.