Komunikaty PR

Słodki smak lata. Co Polacy zamawiają z dostawą?

2021-07-19  |  17:20

Mimo, że dniem, który najbardziej kojarzy się z deserem jest Tłusty Czwartek, to fani słodkości na pewno docenią też letnią edycję tego święta. Dzień Lodów, bo o nim mowa, to kolejna okazja do sprawienia sobie przyjemności. Według analizy zamówień Polaków, najpopularniejszym smakiem lodów jest wanilia, ale mrożone przysmaki, mają silną konkurencję w postaci ciast… Jakie desery wybieramy tego lata?  

Zamówienia Polaków nie pozostawiają wątpliwości. Jeśli chodzi o lody, nie boimy się eksperymentować. Oprócz lubianych, tradycyjnych  smaków, otwieramy się także na zupełnie nowe odsłony tego przysmaku. Najpopularniejsze smaki to:

1.

Waniliowe

2.

Słony karmel

3.

Ciasteczkowe

4.

Masło orzechowe

5.

Śmietankowe

Co ciekawe, według analizy zamówień, mimo letniej pory, ulubionym deserem Polaków nadal są ciasta. Zamawiamy ich o połowę więcej niż lodów. Miastem, któremu można przyznać tytuł deserowej stolicy Polski jest Koszalin. Co dziesiąte zamówienie  dostarczane przez kuriera w tym mieście, zawiera deser. Słodkości chętnie zamawiają również mieszkańcy Jeleniej Góry oraz Legnicy. Najpopularniejszą porą na coś słodkiego z dostawą jest niedziela, ok. godziny 17:00. Co jest zaskakujące, na liście miast z największym procentowym udziałem zamawianych deserów brakuje Warszawy, oraz większych aglomeracji. Czyżby w mieście nie było czasu na słodkości?

Lody, przede wszystkim dla ochłody

Zdania na temat zimnej pizzy mogą podzielone, jednakże w przypadku roztopionych lodów, werdykt jest jednoznaczny. Dlatego tak ważne jest, aby mrożone specjały docierały do klientów jak najszybciej… oraz na zimno. Dzięki rozwiązaniom technologicznym oferowanym przez Uber Eats zamówienia kierowane są do kurierów, którzy znajdują się w odległości umożliwiającej najszybszą dostawę. Ponadto lody transportowane są w termicznych plecakach, aby zapewnić im odpowiednie warunki, bez względu na temperaturę na zewnątrz Dodatkowo są one zabezpieczane przez obsługę restauracji lub sklepu.

Uber Eats zagląda do koszyków

Wielu z nas letnie upały skutecznie zniechęcają nawet do wycieczki do lokalnego sklepu. Uber Eats przyjrzał się również najpopularniejszym produktom spożywczym, zamawianym z dostawą. W upalne dni Polacy najchętniej wybierają napoje oraz przekąski.

1.

Coca Cola

2.

Bułki kajzerki

3.

Woda niegazowana

4.

Hot dog

5.

Piwo

Od wiosny kurierzy współpracujący z Uber Eats dostarczyli łącznie prawie 100 tys. produktów. Najpopularniejsze dni na dostawy wypadają w weekend, począwszy od piątku oraz w poniedziałek. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne? Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:50

Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?

Jak zminimalizować ryzyko niepowodzenia przy tworzeniu strony internetowej? Odpowiedzią na to pytanie może być prototyping – przygotowanie wstępnej wersji pozwoli zidentyfikować
IT i technologie Newline VEGA Pro – już w Polsce!
2024-12-31 | 15:00

Newline VEGA Pro – już w Polsce!

VEGA Pro to wysokoefektywny monitor interaktywny przygotowany na każde korporacyjne wyzwanie – luksusowy i elegancki. Urządzenie jest już dostępne w warszawskim showroomie Newline
IT i technologie Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
2024-12-31 | 12:20

Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB

Do oferty firmy Zalman trafiła właśnie nowa obudowa T4 Plus. To model dla oszczędnych konsumentów, którzy jednak cenią sobie porządne wykonanie oraz elegancki design. W

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty

W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.

Problemy społeczne

Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej

W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.

Zagranica

Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia

USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.