Komunikaty PR

Słodki smak lata. Co Polacy zamawiają z dostawą?

2021-07-19  |  17:20

Mimo, że dniem, który najbardziej kojarzy się z deserem jest Tłusty Czwartek, to fani słodkości na pewno docenią też letnią edycję tego święta. Dzień Lodów, bo o nim mowa, to kolejna okazja do sprawienia sobie przyjemności. Według analizy zamówień Polaków, najpopularniejszym smakiem lodów jest wanilia, ale mrożone przysmaki, mają silną konkurencję w postaci ciast… Jakie desery wybieramy tego lata?  

Zamówienia Polaków nie pozostawiają wątpliwości. Jeśli chodzi o lody, nie boimy się eksperymentować. Oprócz lubianych, tradycyjnych  smaków, otwieramy się także na zupełnie nowe odsłony tego przysmaku. Najpopularniejsze smaki to:

1.

Waniliowe

2.

Słony karmel

3.

Ciasteczkowe

4.

Masło orzechowe

5.

Śmietankowe

Co ciekawe, według analizy zamówień, mimo letniej pory, ulubionym deserem Polaków nadal są ciasta. Zamawiamy ich o połowę więcej niż lodów. Miastem, któremu można przyznać tytuł deserowej stolicy Polski jest Koszalin. Co dziesiąte zamówienie  dostarczane przez kuriera w tym mieście, zawiera deser. Słodkości chętnie zamawiają również mieszkańcy Jeleniej Góry oraz Legnicy. Najpopularniejszą porą na coś słodkiego z dostawą jest niedziela, ok. godziny 17:00. Co jest zaskakujące, na liście miast z największym procentowym udziałem zamawianych deserów brakuje Warszawy, oraz większych aglomeracji. Czyżby w mieście nie było czasu na słodkości?

Lody, przede wszystkim dla ochłody

Zdania na temat zimnej pizzy mogą podzielone, jednakże w przypadku roztopionych lodów, werdykt jest jednoznaczny. Dlatego tak ważne jest, aby mrożone specjały docierały do klientów jak najszybciej… oraz na zimno. Dzięki rozwiązaniom technologicznym oferowanym przez Uber Eats zamówienia kierowane są do kurierów, którzy znajdują się w odległości umożliwiającej najszybszą dostawę. Ponadto lody transportowane są w termicznych plecakach, aby zapewnić im odpowiednie warunki, bez względu na temperaturę na zewnątrz Dodatkowo są one zabezpieczane przez obsługę restauracji lub sklepu.

Uber Eats zagląda do koszyków

Wielu z nas letnie upały skutecznie zniechęcają nawet do wycieczki do lokalnego sklepu. Uber Eats przyjrzał się również najpopularniejszym produktom spożywczym, zamawianym z dostawą. W upalne dni Polacy najchętniej wybierają napoje oraz przekąski.

1.

Coca Cola

2.

Bułki kajzerki

3.

Woda niegazowana

4.

Hot dog

5.

Piwo

Od wiosny kurierzy współpracujący z Uber Eats dostarczyli łącznie prawie 100 tys. produktów. Najpopularniejsze dni na dostawy wypadają w weekend, począwszy od piątku oraz w poniedziałek. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom

Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.

Transport

37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.

Prawo

Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.