„Spersonalizowana” redukcja szumów w słuchawkach Huawei FreeBuds 4
Podczas konstruowania FreeBuds 4, inżynierowie akustyczni Huawei zebrali obszerne dane dotyczące specyfiki ludzkich uszu i zaprojektowali wiele zestawów parametrów, opierając na nich potem różnorodne scenariusze dedykowane różnym warunkom użytkowania. AEM automatycznie wykrywa kształt ucha użytkownika i sposób noszenia słuchawek, i określa optymalną konfigurację redukcji szumów dla konkretnej osoby. Algorytm sztucznej inteligencji dopasowuje parametry redukcji korzystając z licznych zestawów danych, zapewniając tym samym najwyższą jakość dźwięku i komfort noszenia.
Wielu użytkowników preferuje otwartą konstrukcję słuchawek (open-fit), bo nie trzeba umieszczać ich głęboko w kanale słuchowym i łatwiej dopasować je do różnych rozmiarów uszu – jednak uzyskanie zadowalającej jakości redukcji szumów jest w tym wypadku bardzo trudne. To właśnie AEM pozwala uzyskać skuteczną redukcję szumów w tego typu słuchawkach.
ANC wykorzystuje cyfrowe rozwiązania do aktywnego przeciwdziałania hałasowi zewnętrznemu, eliminując w ten sposób hałas, którego nie można zredukować fizycznie. Większość dostępnych modeli słuchawek typu open-fit nie jest wyposażonych w ANC, przez co użytkownik często musi ręcznie zwiększać poziom głośności, aby dostosować muzykę do warunków, na przykład idąc obok ruchliwej ulicy czy w metrze. Użytkownik FreeBuds 4 – właśnie dzięki AEM – nie ma takiego problemu.
Bezprzewodowe słuchawki Huawei FreeBuds 4
Słuchawki FreeBuds 4 wyróżniają się wysokim komfortem noszenia dzięki niewielkiej wadze urządzenia – jedna słuchawka waży zaledwie 4,1 grama, a etui – 38 gramów.
Huawei FreeBuds 4 wykorzystują lekką i wytrzymałą membranę kompozytową z polimeru ciekłokrystalicznego (LCP), która pozwala zminimalizować zniekształcenia dźwięku oraz uzyskać przejrzyste tony średnie i wysokie. Dynamiczne przetworniki obsługują szeroki zakres częstotliwości – aż do 40 kHz, a dzięki dużej średnicy (14,3 mm) zapewniają większą amplitudę drgań i mocniejszy bas. Słuchawki wyposażone są w udoskonalone minituby basowe, które generują dźwięk o natężeniu 15% wyższym niż w przypadku Huawei FreeBuds 3.
Huawei FreeBuds 4 obsługują łączenie z dwoma urządzeniami jednocześnie, dzięki czemu słuchawki można połączyć ze smartfonem i laptopem lub smartwatchem, co umożliwia na przykład słuchanie muzyki na jednym urządzeniu i odbieranie połączeń na drugim.
Huawei FreeBuds 4 oferują 4 godziny pracy na jednym ładowaniu z wyłączoną funkcją redukcji szumów oraz 22 godziny, kiedy używane są razem z etui ładującym. Z włączonym ANC, słuchawki mogą odtwarzać muzykę przez 2,5 godziny. Słuchawki obsługują również funkcję szybkiego ładowania, dzięki której 15 minut ładowania zapewnia kolejne 2,5 godziny pracy.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.