Komunikaty PR

Spółka Saly uczestnikiem programu Microsoft for Startups Europe

2021-08-31  |  09:30
Biuro prasowe

Saly S.A., dostawca oprogramowania oraz właściciel platformy dla e-commerce B2B, został wybrany do programu Microsoft for Startups Europe, wspierającego perspektywiczne projekty software’owe w Europie. Zarząd Spółki podkreśla, że udział w programie oznacza wsparcie nie tylko w finansowaniu, ale także w zakresie technologii i marketingu. Zapewnia również dostęp do rozległej sieci partnerskiej Microsoft.

Microsoft for Startups to globalny program mający na celu wsparcie start-upów w rozwoju i skalowaniu ich biznesu. Inicjatywa zapewnienia najbardziej perspektywicznym przedsięwzięciom pomoc w rozwoju ich projektów w zakresie zaplecza technologicznego i doradztwa na najwyższym poziomie. Microsoft for Startups oferuje liczne korzyści dla każdego startupu, między innymi narzędzia Microsoft, dostęp do usług Azure, szkolenia, case studies, sesje biznesowe, bezcenne wskazówki rynkowe i wiele innych. Ponadto, dla firm, które spełniają określone kryteria kwalifikacyjne, przewidziane są dodatkowe benefity.

  • Saly, jako platforma e-commerce B2B to rozwiązanie z ogromnym potencjałem, które idealnie wpasowała się w potrzeby rynku i zwiększone zapotrzebowanie na rozwiązania w obszarze e-commerce. Benefity i know-how ze strony Microsoft pomogą nam m.in. w dostarczaniu naszym klientom jeszcze lepszych insightów sprzedażowych i analiz opartych o Machine Learning oraz zapewnią najwyższe standardy bezpieczeństwa i kolokacji danych  - mówi Sebastian Religa, CEO Saly S.A.

Dla klientów i partnerów Saly oznacza to pełne wykorzystanie technologii kryjącej się za Azure – produktów i usług w chmurze Microsoft. Nie tylko jeśli chodzi o kolokacje i bezpieczeństwo danych, ale również analizy w oparciu Machine Learning. Dodatkowo, Spółka będzie mogła wspierać naszych klientów w rozwoju ich sprzedaży B2B poza granicami Polski, dzięki możliwości uruchomienia dedykowanych instancji Saly w niemal każdym zakątku świata za pośrednictwem platformy chmurowej Azure.

  • Bardzo cieszymy się, że nasze rozwiązanie zostało dostrzeżone i docenione przez takiego lidera, a co najważniejsze, że możemy rozwijać się z jego mocną asystą technologiczną – dodaje Sebastian Religa.

Dzięki udziałowi w programie i płynącym z niego korzyściom, Saly zamierza wzmocnić swoją pozycję oraz dostarczać swoim klientom jeszcze lepsze narzędzie do sprzedaży b2b, które wyniesie ich sprzedaż i obsługę klientów biznesowych na wyższy poziom. W realizacji planów pomogą Spółce 3 mln zł pozyskane od Dawida Zielińskiego, założyciela oraz prezesa Columbus Energy.

Współpraca z Dawidem Zielińskim to pierwsza zewnętrzna inwestycja kapitałowa Saly S.A. Przez ostatnie 2 lata firma samodzielnie inwestowała w budowę i rozwój oprogramowania, pozyskując dużych klientów: m.in. polski ecommerce z elektroniką użytkową – Morele.net, francuskiego producenta rozwiązań smart home - Somfy, dostawcę oprogramowania i ładowarek do samochodów elektrycznych - Nexity czy czołowego producenta ochrony urządzeń mobilnych w Polsce - 3mk Protection.

  • Oprócz tak oczywistych trendów jak globalizacja i cyfryzacja, niebagatelną rolę odgrywają obecni decydenci procesów zakupowych B2B. Nasze pokolenie, zwane potocznie Millenialsami, odpowiada już za ponad 73% wszystkich decyzji. Jesteśmy przyzwyczajeni do UX i customer experience, które znamy ze swoich codziennych e-zakupów i tego samego oczekujemy od systemów B2B, na których pracujemy - dodaje Anna Arak-Stachacz, Członek Rady Nadzorczej Saly S.A.

Rozwiązanie Saly tworzy dla firm nowy kanał sprzedaży online oraz zapewnia niezbędne dane i analizy w celu maksymalizacji efektywności procesu sprzedaży B2B.

***

O Spółce:

Saly jest dostawcą oprogramowania dla e-commerce, które wspiera digitalizację procesów sprzedaży i obsługi klientów na rynku B2B. To nowoczesne oprogramowanie klasy enterprise, dostępne w chmurze w modelu SaaS, pozwala na wysoki poziom integracji z systemami klasy ERP czy WMS. Dla użytkowników końcowych Saly jest intuicyjnym narzędziem do składania zamówień online, a dla użytkowników administracyjnych (handlowców) narzędziem analitycznym. Dzięki rozbudowanemu modułowi Business Intelligence, dostarcza szczegółowych danych i predykcji odnośnie zachowań sprzedażowych klientów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne? Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:50

Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?

Jak zminimalizować ryzyko niepowodzenia przy tworzeniu strony internetowej? Odpowiedzią na to pytanie może być prototyping – przygotowanie wstępnej wersji pozwoli zidentyfikować
IT i technologie Newline VEGA Pro – już w Polsce!
2024-12-31 | 15:00

Newline VEGA Pro – już w Polsce!

VEGA Pro to wysokoefektywny monitor interaktywny przygotowany na każde korporacyjne wyzwanie – luksusowy i elegancki. Urządzenie jest już dostępne w warszawskim showroomie Newline
IT i technologie Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
2024-12-31 | 12:20

Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB

Do oferty firmy Zalman trafiła właśnie nowa obudowa T4 Plus. To model dla oszczędnych konsumentów, którzy jednak cenią sobie porządne wykonanie oraz elegancki design. W

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty

W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.

Problemy społeczne

Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej

W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.

Zagranica

Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia

USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.