Startuje druga transza emisji akcji SAMITO prezentowana na CrowdConnect.pl
Trwa oferta publiczna akcji SAMITO S.A., twórcy technologicznych rozwiązań dla e-commerce w modelu SaaS. Dziś spółka rozpoczęła przyjmowanie zapisów na akcje w drugiej transzy emisji akcji, skierowanej do wszystkich zainteresowanych inwestorów. Informacje o warunkach nabycia akcji są zaprezentowane na platformie CrowdConnect.pl. Spółka zamierza pozyskać do 3,38 mln zł, które zostaną przeznaczone na rozwój oraz marketing narzędzi SAMITO.
SAMITO oferuje sklepom i innym firmom pozyskującym klientów online szereg rozwiązań, które pomagają zaangażować użytkowników i skutecznie zachęcić ich do dokonania zakupów. W tym roku spółka wprowadziła na rynek autorskie narzędzie, które pozwala na automatyczne łączenie treści artykułów na stronach wydawców z produktami ze sklepów internetowych. Rozwiązanie zostało już wdrożone m.in. w serwisach wydawnictwa Burda Media.
- SAMITO dla wydawców pomaga wydawcom monetyzować treści serwisów, poprzez zautomatyzowane działania content marketingu dla sklepów internetowych. To narzędzie z dużym potencjałem do rozwoju i to właśnie głównie na ten cel mamy zamiar przeznaczyć środki pozyskane z emisji. W najbliższym czasie planujemy wprowadzenie narzędzia umożliwiającego samodzielną implementację przez mniejszych wydawców, pracujemy również nad funkcjonalnością, która pozwoli na automatyczne tagowanie treści wideo. – komentuje Rafał Gawłowski, prezes zarządu SAMITO S.A.
Równolegle, SAMITO wraz z PayNow – integratorem płatności z Grupy mBank przygotowują nową usługę efektywnego ratowania porzuconych koszyków dla e-sklepów. Usługa ta już za kilka tygodni będzie dostępna dla klientów SAMITO. W ciągu kolejnych miesięcy znajdzie się także w czołowych platformach dla e-commerce w Polsce – w formie wtyczki. Docelowo spółki wspólnie chcą opracować i wdrożyć szereg rozwiązań, które ułatwią proces płatności w sklepach online i zwiększą konwersję.
Informacje dotyczące spółki, akcji oraz warunków ich nabycia, w tym Dokument Informacyjny dotyczący oferty publicznej, dostępne są na platformie CrowdConnect.pl prowadzonej przez Dom Maklerski INC:
https://crowdconnect.pl/samito
SAMITO planuje wprowadzenie akcji do obrotu na rynku NewConnect na przełomie 2021 i 2022 r.

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Poparcie dla UE rekordowo wysokie, mimo wzrostu populizmu. Społeczeństwo oczekuje większego zaangażowania w kwestie bezpieczeństwa
Badanie Parlamentu Europejskiego wskazuje na rekordowe poparcie Europejczyków dla Unii Europejskiej. Ma to związek z rosnącymi zagrożeniami z zewnątrz, czyli np. bliskością wojny rosyjsko-ukraińskiej. Jednocześnie do głosu wewnątrz UE coraz częściej dochodzą ruchy populistyczne, za sprawą których więcej obywateli państw członkowskich przyjmuje eurosceptyczną postawę. Dużą rolę odgrywają więc dialog ze społeczeństwem i jego edukacja.
Problemy społeczne
60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.
Infrastruktura
Trwają prace nad europejską strategią odporności wodnej. Projekt ma być gotowy przed latem

Komisja Europejska ma w najbliższych tygodniach przedstawić strategię na rzecz zwiększenia odporności na niedobory wody. PE na majowej sesji przyjął zalecenia w tym zakresie, w których opowiada się za ambitną odpowiedzią na te wyzwania. Jak podkreśla europoseł PO Andrzej Buła, chodzi przede wszystkim o oszczędzanie wody i dbanie o jej jakość, a także o zapewnienie odpowiedniego finansowania odporności wodnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.