Komunikaty PR

Sukces Chains of Fury na Kickstarterze!

2021-11-30  |  01:00
Biuro prasowe

W trzy tygodnie od startu kampanii na Kickstarterze, gra Chains of Fury, z portfolio wydawniczego Gaming Factory, osiągnęła główny cel zbiórki. Gracze z całego świata wpłacili łącznie 7,5 tys. EUR. Środki te pozwolą na rozwój projektu. Premiera gry zaplanowana jest na pierwszą połowę 2022 r. Tytuł w pierwszej kolejności pojawi się na PC, docelowo także na konsole PlayStation, Xbox oraz Nintendo Switch. Za produkcję gry odpowiedzialne jest studio Cobble Games.

- Bardzo się cieszę, że pomimo niesamowicie konkurencyjnej końcówki roku w branży gier wideo, Chains of Fury w trzy tygodnie osiągnęła swój pierwszy cel na platformie Kickstarter. Gracze wpłacili 7 500 EUR na rozwój naszego projektu. Zbiórka potrwa do 24 grudnia. Liczymy, że do tego czasu uda nam się zgromadzić jeszcze więcej środków na dodanie kolejnych funkcjonalności w grze oraz zapewnienie graczom jak najlepszego poziomu rozgrywki – mówi Kamil Koryszewski, Project Manager Gaming Factory. – Sukces cieszy tym bardziej, że dla Gaming Factory to pierwsza zbiórka na platformie Kickstarter. Zainteresowanie zbiórką przekłada się na promocję gry wśród nowych grup odbiorców, a to z kolei może mieć pozytywny wpływ na sprzedaż gry w przyszłości – dodaje.

Chains of Fury to metroidvania retro shooter w komiksowym klimacie. Tytuł nawiązuje do klasyki gatunku jak np. Duke, Quake, Unreal Tournament, czy Doom. Poza krwawymi potyczkami, na graczy czeka mnóstwo działań w terenie i zaskakiwania kosmicznych wrogów na różne sposoby. Gra zaoferuje do sześć zróżnicowanych światów.

- Fabuła przeniesie graczy do przyszłości pełnej sekretów, easter eggów i nawiązań do dzieł pop kultury. Głównym bohaterem będzie najemnik żądny zemsty. Chains of Fury zaoferuje możliwość rozgrywki jednoosobowej oraz wieloosobowej – w ramach split screen. Ten projekt ma w sobie wszystko, za co kochamy klasyczne strzelanki, a jednocześnie serwuje znane mechanizmy w zupełnie nowej odsłonie – dodaje Kamil Koryszewski.

Producentem Chains of Fury jest studio Cobble Games. Tytuł w pierwsze połowie 2022 roku zadebiutuje na PC, docelowo ukaż się także na Switchu, Xboksie oraz PlayStation.

W dniu rozpoczęcia kampanii na karcie Steam projektu udostępniono nowy zwiastun, w którym zaprezentowane zostały najbardziej efektowne fragmenty gry. Do pobrania jest również wersja demo. Wideo promocyjne tytuł – opublikowane przez amerykański serwis poświęcony grom IGN – uzyskało bardzo pozytywne opinie.

Link do kampanii: https://www.kickstarter.com/projects/gamingfactory/chains-of-fury

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.