Sukces Chains of Fury na Kickstarterze!
W trzy tygodnie od startu kampanii na Kickstarterze, gra Chains of Fury, z portfolio wydawniczego Gaming Factory, osiągnęła główny cel zbiórki. Gracze z całego świata wpłacili łącznie 7,5 tys. EUR. Środki te pozwolą na rozwój projektu. Premiera gry zaplanowana jest na pierwszą połowę 2022 r. Tytuł w pierwszej kolejności pojawi się na PC, docelowo także na konsole PlayStation, Xbox oraz Nintendo Switch. Za produkcję gry odpowiedzialne jest studio Cobble Games.
- Bardzo się cieszę, że pomimo niesamowicie konkurencyjnej końcówki roku w branży gier wideo, Chains of Fury w trzy tygodnie osiągnęła swój pierwszy cel na platformie Kickstarter. Gracze wpłacili 7 500 EUR na rozwój naszego projektu. Zbiórka potrwa do 24 grudnia. Liczymy, że do tego czasu uda nam się zgromadzić jeszcze więcej środków na dodanie kolejnych funkcjonalności w grze oraz zapewnienie graczom jak najlepszego poziomu rozgrywki – mówi Kamil Koryszewski, Project Manager Gaming Factory. – Sukces cieszy tym bardziej, że dla Gaming Factory to pierwsza zbiórka na platformie Kickstarter. Zainteresowanie zbiórką przekłada się na promocję gry wśród nowych grup odbiorców, a to z kolei może mieć pozytywny wpływ na sprzedaż gry w przyszłości – dodaje.
Chains of Fury to metroidvania retro shooter w komiksowym klimacie. Tytuł nawiązuje do klasyki gatunku jak np. Duke, Quake, Unreal Tournament, czy Doom. Poza krwawymi potyczkami, na graczy czeka mnóstwo działań w terenie i zaskakiwania kosmicznych wrogów na różne sposoby. Gra zaoferuje do sześć zróżnicowanych światów.
- Fabuła przeniesie graczy do przyszłości pełnej sekretów, easter eggów i nawiązań do dzieł pop kultury. Głównym bohaterem będzie najemnik żądny zemsty. Chains of Fury zaoferuje możliwość rozgrywki jednoosobowej oraz wieloosobowej – w ramach split screen. Ten projekt ma w sobie wszystko, za co kochamy klasyczne strzelanki, a jednocześnie serwuje znane mechanizmy w zupełnie nowej odsłonie – dodaje Kamil Koryszewski.
Producentem Chains of Fury jest studio Cobble Games. Tytuł w pierwsze połowie 2022 roku zadebiutuje na PC, docelowo ukaż się także na Switchu, Xboksie oraz PlayStation.
W dniu rozpoczęcia kampanii na karcie Steam projektu udostępniono nowy zwiastun, w którym zaprezentowane zostały najbardziej efektowne fragmenty gry. Do pobrania jest również wersja demo. Wideo promocyjne tytuł – opublikowane przez amerykański serwis poświęcony grom IGN – uzyskało bardzo pozytywne opinie.
Link do kampanii: https://www.kickstarter.com/projects/gamingfactory/chains-of-fury

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.