Komunikaty PR

SwipBox rozwija sieć automatów Infinity w Izraelu

2021-11-02  |  09:30
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.05 MB )

ORIAN, strategiczny partner DB Schenker w Izraelu, zrealizuje pierwszy etap implementacji automatów do odbioru przesyłek kurierskich na terenie całego kraju. Wolnostojące urządzenia SwipBox Infinity nie wymagają podłączenia do prądu i są obsługiwane przez łącze Bluetooth za pomocą dedykowanej aplikacji mobilnej.

Automaty SwipBox Infinity pojawią się w wybranych miastach Izraela na początku 2022 roku i wejdą w skład lokalnej sieci DB Schenker. Pierwszych sto urządzeń będzie mieć charakter testowy.

Kolejny krok to zwiększenie liczby instalacji o nowe lokalizacje oraz udostępnienie innym podmiotom kurierskim w ramach otwartej sieci agnostycznej. Właścicielem i operatorem automatów będzie ORIAN – strategiczny, izraelski partner zarówno DB Schenker, jak i innych, wiodących firm logistycznych.

Automaty SwipBox Infinity pozwolą nam oferować przyjazne dla użytkownika, innowacyjne usługi wspierające zakupy online. Otwarta sieć dla wszystkich przewoźników ułatwi nam z kolei dotarcie z ofertą do pozostałych, kluczowych partnerów w Izraelu. E-commerce kwitnie na naszych oczach, a zaawansowane technologicznie urządzenia do odbioru przesyłek jeszcze bardziej zbliżą nas do konsumentów nowej generacji, jednocześnie zaspokajając ich rosnące potrzeby – powiedział Itamar Lamdan, Business Development Manager w ORIAN.

Urządzenia w pierwszej kolejności zostaną zlokalizowane między innymi na terenie wspólnot mieszkaniowych, stacji benzynowych czy galerii handlowych. – Partnerstwo z ORIAN pokazuje, że na rynku jest bardzo duże zapotrzebowanie na nasze automaty. Obecnie posiadamy tysiące instalacji w Europie, kontynuując ekspansję poza Starym Kontynentem, co jest dla nas naturalnym krokiem i decyzją. Cieszymy się, że nasz rozwój idzie w parze z innowacjami, dynamiką sektora e-commerce oraz oczekiwaniami samych konsumentów – dodał Mark Yeoman, Commercial Development Manager w SwipBox.

Zewnętrzne automaty paczkowe są bezdotykowe oraz nie wymagają podłączenia do prądu. Obsługiwane są przez aplikację mobilną za pomocą Bluetootha. Ponadto, są bardzo łatwe w konfiguracji i mogą być instalowane w miejscach do tej pory zupełnie niedostępnych dla tego typu urządzeń. Działają 24 godziny na dobę przez siedem dni w tygodniu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju

Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.

Przemysł

W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.

Handel

D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.