Komunikaty PR

Swoboda drukowania etykiet, która robi różnicę

2020-12-28  |  16:20
Biuro prasowe
Kontakt
Biuro prasowe Oki
Oki Systems Polska

Domaniewska 42
02-672 Warszawa
info|oki.com.pl| |info|oki.com.pl
22 44 86 500
www.oki.pl
Do pobrania zdjęcie ( 0.18 MB )

Firma Tea Club, zajmująca się importem i dystrybucją wysokiej jakości herbaty i kawy wraz z akcesoriami, które sprzedawane są w specjalistycznych sklepach na terenie całej Polski, m. in. w sieci sklepów Five o'clock, w pełni wykorzystuje potencjał personalizowanego druku etykiet, dzięki drukarce OKI Pro1050.

Tea Club to firma rodzinna, która od 30 lat intensywnie się rozwija, a dzięki niezwykle szerokiej ofercie wysokogatunkowych herbat z całego świata zyskała zaufanie konsumentów oraz klientów biznesowych. Ze względu na szerokie spektrum działania, od ogólnopolskiej sieci sklepów Five o’clock, poprzez kawy i herbaty oferowane w hotelach, aż po franczyzę, potrzeby związane z produkcją odpowiednich etykiet w krótkim czasie stały się wyzwaniem. Firma podąża też intensywnie za trendami wprowadzając nowe linie produktowe i stawiając na szeroką personalizację, która jest coraz bardziej pożądana przez klientów. Wysokojakościowy asortyment potrzebował też równie jakościowego opakowania premium, z użyciem odpowiednich nośników, często w różnych rozmiarach, i drukowanego ze zmiennymi danymi w krótkich seriach. Z czasem okazało się, że zamawianie etykiet w drukarni staje się mocno nieekonomiczne i coraz bardziej problematyczne ze względu na m.in. długi czas oczekiwania na zamówienie czy potrzebę drukowania etykiet w zbyt dużych nakładach względem rzeczywistych potrzeb. Firma Tea Club postanowiła więc zyskać większą swobodę w produkcji etykiet i zainwestowała w 5-kolorową drukarkę etykiet OKI Pro1050 (CMYK + W).

Herbaty posiadamy z różnych zakątków świata, od Japonii i Chin po bardzo egzotyczne miejsca. Nasze herbaty są wstanie przenieść każdego naszego klienta w zupełnie inny świat doznań aromatycznych. W związku z tym, że jest duże zapotrzebowanie w tej chwili na personalizację różnych produktów, wychodząc naprzeciw tym trendom, postanowiliśmy być samowystarczalni i zainwestowaliśmy w drukarkę marki OKI Pro1050. Zyskaliśmy dużą swobodę w zakresie drukowania etykiet na nasze produkty. OKI pozwala nam na samodzielne drukowanie etykiet, na żądanie, w krótkich seriach, ze zmiennymi danymi, na szerokiej gamie nośników, z wykorzystaniem pełnej gamy kolorów CMYK i piątego tonera białego. Dodatkowo zyskaliśmy możliwość natychmiastowego reagowania na potrzeby i zamówienia ze strony naszych klientów. Proces przygotowania etykiety skrócił się w niesamowity sposób, znacząco obniżyliśmy też koszty związane z obsługą i drukiem etykiet. W skali miesiąca to nawet blisko o 25%” – mówi Marek Brzezicki, założyciel firmy Tea Club i współwłaściciel sieci Five o’clock.

Dzięki drukarce etykiet OKI Pro1050, Tea Club praktycznie od ręki może testowo drukować różnego rodzaju próbki dla nowowprowadzanych produktów, bądź też pod specyficzne potrzeby partnerów biznesowych. OKI Pro1050 także idealnie paruje się z automatycznym systemem wykańczającym do obróbki etykiet co sprawiało, że firma Tea Club stała się w pełni samowystarczalna w kwestii druku i produkcji gotowych etykiet na żądanie. Firma zyskała w ten sposób łatwość wprowadzania nowych produktów, personalizowania ich i tworzenia dla nich etykiet z wykorzystaniem szerokiego spektrum nośników, zwiększyła wydajność produkcji i jakość etykiet, ograniczyła straty i obniżyła koszty związane z ich drukiem.

,,Decyzja o zakupie drukarki OKI Pro1050 wynikała z tego, że wcześniej korzystaliśmy z firm zewnętrznych, gdzie trzeba było zamawiać bardzo duże ilości, które, jak okazywało się w wielu sytuacjach, nie były nam potrzebne. W związku z tym, że generowało to spore straty, zdecydowaliśmy się na zakup drukarki OKI, aby móc samodzielnie realizować kontrakty. W tej chwili sami tworzymy nowe projekty dla siebie jak i dla naszych klientów biznesowych, którzy teraz coraz częściej oczekują spersonalizowanej etykiety lub odwzorowania konkretnego wzornictwa na potrzeby marek własnych. My to wszystko projektujemy i naszymi urządzeniami tworzymy jako gotowe etykiety na opakowania. Muszę przyznać, że wybór tej drukarki Pro1050 był dobrym wyborem. Bardzo nam ona pomaga w tej chwili w codziennej pracy i w realizowaniu wszystkich naszych projektów” – dodaje Marek Brzezicki.

Drukarkę Pro1050 zaprojektowano z myślą o elastyczności i profesjonalnych wynikach dostarczanych w sposób opłacalny dla organizacji, które po wdrożeniu drukarki zyskują możliwość drukowania etykiet na żądanie we własnym zakresie. Została ona opracowana specjalnie dla rozwijającego się rynku użytkowników, którzy potrzebują łatwego w konfiguracji systemu do drukowania etykiet na żądanie, a także wymagają minimalnego przeszkolenia w obsłudze. Użytkownicy mogą konfigurować zadania w ciągu kilku krótkich kroków, dzięki czemu firma zyskuje bardzo opłacalną możliwość druku zmiennych danych w wysokiej jakości wydruku i przy niskich nakładach kapitałowych na produkcję etykiet.

OKI Pro1050 (CMYK +W) wprowadza nowy wymiar kolorystyczny w niskonakładowym druku etykiet z roli na rolę, dzięki innowacyjnemu połączeniu cyfrowej technologii LED, kompozycji suchego tonera oraz unikalnej możliwości wykorzystania piątego koloru białego. To gwarancja większej swobody w projektowaniu i produkcji etykiet - drukowanie na przezroczystych lub kolorowych nośnikach jest niezwykle proste, dzięki możliwości drukowania projektów z dodatkiem białego koloru lub białego nieprzezroczystego tła pod obrazem CMYK.

Drukarka Pro1050 obsługuje szeroką gamę różnych nośników od papierów powlekanych, niepowlekanych i z teksturą, poprzez media na bazie PE, PP czy PET, po białe, transparentne lub kolorowe podłoża.  

Więcej informacji na temat można znaleźć na stronie www.oki.com/pl oraz www.drukujetykiety.pl

Zobacz film z case study Tea Club: https://www.youtube.com/watch?v=d-lDUY54TZM&t=9s

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Oki Systems Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai Biuro prasowe
2025-03-03 | 12:05

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

W zeszłym roku Motorola i Lenovo utworzyły ekosystem Smart Connect, aby umożliwić płynną współpracę smartfonów, tabletów oraz komputerów
IT i technologie Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT
2025-02-26 | 11:15

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Branża IT przyciąga jak magnes. Zwłaszcza obecnie, gdy AI staje się rzeczywistością, która zmienia sposób, w jaki pracujemy i żyjemy. Praca w IT daje
IT i technologie Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
2025-02-10 | 15:50

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, cyfryzacja stała się nie tyle opcją, co koniecznością dla firm chcących utrzymać konkurencyjność. Jednak proces

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.