Sygnis New Technologies we współpracy z Moje Bambino sprzedało 1200 drukarek 3D
Współpraca Sygnis New Technologies oraz Moje Bambino przynosi pierwsze efekty. Deeptechowa Spółka prowadząca projekty R&D w zakresie technologii hardware’owych wspólnie z krajowym liderem dostaw dla sektora edukacyjnego sprzedały do polskich szkół 1200 drukarek 3D oraz 10 200 szpul filamentu (materiału do druku 3D). Współpraca jest realizowana w ramach projektu Laboratoria Przyszłości.
Na potrzeby realizacji umowy powstał projekt Sygnis Edu Lab, który stanowi bazę wiedzy dla nauczycieli i dydaktyków prowadzących zajęcia z zakresu druku, projektowania i modelowania 3D. Lekcje wchodzące w skład pakietu przygotowane zostały z pomocą Sebastiana Pontusa, wychowawcy i nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej, eksperta brytyjskiego programu edukacyjnego Apps For Good, nagrodzonego tytułem Microsoft Innovative Educator Expert.
- Cieszymy się, że we współpracy z liderem sprzedaży asortymentu dla placówek oświaty mogliśmy dostarczyć polskim szkołom innowacyjny sprzęt najwyższej jakości. Drukarki 3D Adventurer 3 renomowanego producenta FlashForge Corporation, które trafiły dzięki nam do uczniów, pozwolą uwolnić ich kreatywność oraz zwiększą kontakt z nowoczesnymi technologiami. Sygnis to firma łącząca biznes z nauką, dlatego chętnie uczestniczymy w inicjatywach edukacyjnych. Aby ułatwić nauczycielom oraz uczniom korzystanie z technologii druku 3D uruchomiliśmy bazę wiedzy Sygnis Edu Lab, dzięki czemu łatwiej poznają możliwości tego typu urządzeń. Oczywiście zamierzamy uczestniczyć również w kolejnych projektach w ramach Laboratoriów Przyszłości. – komentuje Andrzej Burgs, Prezes Zarządu Sygnis New Technologies Sp. z o.o. oraz Prezes Zarządu MODE S.A. (w trakcie zmiany nazwy na Sygnis S.A.)
Laboratoria Przyszłości to inicjatywa edukacyjna realizowana przez Ministerstwo Edukacji i Nauki we współpracy z Centrum GovTech w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. Celem inicjatywy jest wsparcie wszystkich szkół podstawowych w budowaniu wśród uczniów kompetencji przyszłości z tzw. kierunków STEAM (nauka, technologia, inżynieria, sztuka oraz matematyka). W ramach Laboratoriów Przyszłości organy prowadzące szkoły otrzymają od państwa wsparcie finansowe warte ponad miliard złotych, dzięki któremu miliony polskich uczniów będą mogły uczyć się poprzez eksperymentowanie i zdobywać w ten sposób praktyczne umiejętności. Wsparcie będzie przekazane jeszcze w 2021 roku w całości z góry - bez konieczności wniesienia wkładu własnego.
***
O Spółce:
Sygnis New Technologies to spółka deeptech prowadząca projekty badawczo-rozwojowe w zakresie technologii hardware’owych. Wywodząca się z dziedziny druku 3D, Grupa Sygnis obecnie pracuje nad kilkudziesięcioma projektami rozwiązując problemy w obszarach nowych technologii przyrostowych, biotechnologii, energetyki i nanotechnologii.
Grupa Sygnis skupia w sobie specjalistów realizujących projekty R&D w ramach trzech segmentów:
- New Technologies
- Bio Technologies
- Nano Technologies
Segment New Technologies to najdłużej działająca marka z Grupy Sygnis. Zespół badawczo-rozwojowy na co dzień zajmuje się budową autorskich maszyn działających w obszarze technologii addytywnych. Doświadczony zespół specjalistów druku 3D dysponuje rozległym centrum prototypowania, w którym wykonuje usługi szybkiego prototypowania, zaawansowane projekty z użyciem hybrydowych materiałów, a także testuje nowe materiały. Marka Bio Technologies specjalizuje się w dostarczaniu sprzętu naukowego na polski rynek, ze szczególnym naciskiem na obrazowanie żywych komórek w wysokiej rozdzielczości i inżynierię tkanek. Portfolio segmentu łączy wiele technik, tj.: biodruk 3D, biopatterning, holotomograficzne obrazowanie 3D i obrazowanie w superrozdzielczości. Nano Technologies to natomiast najmłodszy segment w Grupie Sygnis. Zajmuje się dostarczaniem nowoczesnych technik addytywnych i analitycznych w obszarach mikro- i nanotechnologii.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.