Komunikaty PR

TCL Europe powołuje Ying CAI na stanowisko Dyrektora Marketingu Produktów

2021-07-01  |  13:00
Biuro prasowe

TCL Europe wzmacnia linię inteligentnych urządzeń domowych i powołuje  Ying CAI na stanowisko Dyrektora Marketingu Produktów w segmencie dużych i małych sprzętów gospodarstwa domowego (MDA[1] i SDA[2]) na Europę

[Paryż, 30 czerwca 2021]: TCL Electronics, jeden z dominujących graczy globalnej branży TV i wiodąca firma elektroniki użytkowej, ogłosiła nową nominację: na Dyrektora ds. Strategii Go To Market (GTM) i Marketingu Produktów z segmentu MDA i SDA w TCL Europe została powołana Ying Cai, która posiada prawie ośmioletnie doświadczenie w opracowywaniu produktów i w marketingu elektroniki użytkowej oraz MDA na rynku europejskim. Cai będzie pracowała w Paryżu, a jej zadaniem będzie kierowanie strategią TLC w segmentach MDA i SDA, zarówno w zakresie produktów, jak i marketingu.

 

„Cieszę się, że dołączam do TCL Europe, gdzie będę pracowała nad rozwojem strategii GTM dla podstawowych urządzeń domowych, takich jak lodówki czy pralki oraz dla urządzeń IoT, takich jak odkurzacze i oczyszczacze powietrza. TCL tworzy proste w obsłudze produkty i usługi, łączące technologiczną wydajność z atrakcyjnym wzornictwem, zmierzając w ten sposób do zbudowania własnego inteligentnego ekosystemu, którym można sterować z aplikacji TCL Home. TCL dzięki swoim inteligentnym rozwiązaniom pragnie przede wszystkim upraszczać nasze życie. To dla mnie zaszczyt, że mogę uczestniczyć w realizacji tego celu” – Ying Cai.  

 

Ying Cai – Europejska kariera i międzynarodowe umiejętności

Ying Cai jest absolwentką Szkoły Zarządzania IÉSEG. Pracę zawodową zaczęła w Haier Europe jako europejski menadżer elektroniki użytkowej. Następnie w Haier Europe objęła stanowisko Menadżera Produktu w segmencie AGD (sprzęt myjący wolnostojący i do zabudowy) na rynku francuskim. Teraz dołącza do firmy TCL Europe jako Dyrektor ds. Strategii GTM i Marketingu Produktów MDA i SDA.

MDA i SDA – nowa, kluczowa linia biznesowa dla TCL Europe

Chociaż TCL jest znane głównie jako marka produkująca telewizory, już wiele lat temu uruchomiło sprzedaż asortymentu AGD na całym świecie. Na rynek europejski, w kwietniu tego roku, TCL wprowadziło kilka modeli lodówek, pralek, oczyszczaczy powietrza i robotów odkurzających.

W Polsce natomiast duże i małe AGD marki TCL obecne jest już od 2020 roku, kiedy to pojawiły się pierwsze modele lodówek i pralek. W 2021 roku TCL oddział w Polsce rozszerzył ofertę również o drobne AGD, takie jak klimatyzacja stacjonarna i przenośna, odświeżacze powietrza, a niedługo pojawią się pierwsze modele odkurzaczy obrotowych.

Misją firmy jest sprawianie, by życie stawało się inteligentne dzięki innowacyjnym technologiom. TCL Europe realizuje swoją strategię opartą na dwóch założeniach:

Po pierwsze, wprowadza na rynek europejski inteligentne urządzenia do domu. TCL inwestuje w dwie główne kategorie: produkty AGD oraz inteligentne urządzenia połączone.

Po drugie, buduje wieloplatformowy inteligentny system domowy, który ma połączyć ze sobą wszystkie inteligentne urządzenia domowe IoT. Dzięki temu życie klientów stanie się szybsze, wydajniejsze i bardziej inteligentne. 

Ambicją TCL jest zapewnienie rosnącej linii produktów poprawiających komfort w domu i w ten sposób, dzięki zintegrowanemu i w pełni połączonemu ekosystemowi, pomoc ludziom w stworzeniu idealnego środowiska domowego.

TCL Electronics

TCL Electronics to szybko rozwijająca się firma elektroniki użytkowej i wiodący gracz globalnej branży TV. Powstała w 1981 roku a dziś prowadzi działalność na ponad 160 rynkach na całym świecie. Według firmy analityczno-konsultingowej OMDIA, w 2 kwartale 2020 r. marka TCL uplasowało się na drugim miejscu na świecie pod względem udziału w rynku telewizyjnym. TCL specjalizuje się w działalności badawczo-rozwojowej i wytwarzaniu produktów elektroniki użytkowej, od telewizorów po urządzenia audio i inteligentne urządzenia do domu.

 


[1] MDA – ang. duże urządzenia do domu: większe urządzenia gospodarstwa domowego, takie jak pralki czy lodówki

[2] SDA – ang. małe urządzenia do domu: mniejszy sprzęt gospodarstwa domowego, min. kuchenki mikrofalowe i tostery.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom

Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.

Transport

37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.

Prawo

Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.