TCL Europe powołuje Ying CAI na stanowisko Dyrektora Marketingu Produktów
TCL Europe wzmacnia linię inteligentnych urządzeń domowych i powołuje Ying CAI na stanowisko Dyrektora Marketingu Produktów w segmencie dużych i małych sprzętów gospodarstwa domowego (MDA[1] i SDA[2]) na Europę
[Paryż, 30 czerwca 2021]: TCL Electronics, jeden z dominujących graczy globalnej branży TV i wiodąca firma elektroniki użytkowej, ogłosiła nową nominację: na Dyrektora ds. Strategii Go To Market (GTM) i Marketingu Produktów z segmentu MDA i SDA w TCL Europe została powołana Ying Cai, która posiada prawie ośmioletnie doświadczenie w opracowywaniu produktów i w marketingu elektroniki użytkowej oraz MDA na rynku europejskim. Cai będzie pracowała w Paryżu, a jej zadaniem będzie kierowanie strategią TLC w segmentach MDA i SDA, zarówno w zakresie produktów, jak i marketingu.
„Cieszę się, że dołączam do TCL Europe, gdzie będę pracowała nad rozwojem strategii GTM dla podstawowych urządzeń domowych, takich jak lodówki czy pralki oraz dla urządzeń IoT, takich jak odkurzacze i oczyszczacze powietrza. TCL tworzy proste w obsłudze produkty i usługi, łączące technologiczną wydajność z atrakcyjnym wzornictwem, zmierzając w ten sposób do zbudowania własnego inteligentnego ekosystemu, którym można sterować z aplikacji TCL Home. TCL dzięki swoim inteligentnym rozwiązaniom pragnie przede wszystkim upraszczać nasze życie. To dla mnie zaszczyt, że mogę uczestniczyć w realizacji tego celu” – Ying Cai.
Ying Cai – Europejska kariera i międzynarodowe umiejętności
Ying Cai jest absolwentką Szkoły Zarządzania IÉSEG. Pracę zawodową zaczęła w Haier Europe jako europejski menadżer elektroniki użytkowej. Następnie w Haier Europe objęła stanowisko Menadżera Produktu w segmencie AGD (sprzęt myjący wolnostojący i do zabudowy) na rynku francuskim. Teraz dołącza do firmy TCL Europe jako Dyrektor ds. Strategii GTM i Marketingu Produktów MDA i SDA.
MDA i SDA – nowa, kluczowa linia biznesowa dla TCL Europe
Chociaż TCL jest znane głównie jako marka produkująca telewizory, już wiele lat temu uruchomiło sprzedaż asortymentu AGD na całym świecie. Na rynek europejski, w kwietniu tego roku, TCL wprowadziło kilka modeli lodówek, pralek, oczyszczaczy powietrza i robotów odkurzających.
W Polsce natomiast duże i małe AGD marki TCL obecne jest już od 2020 roku, kiedy to pojawiły się pierwsze modele lodówek i pralek. W 2021 roku TCL oddział w Polsce rozszerzył ofertę również o drobne AGD, takie jak klimatyzacja stacjonarna i przenośna, odświeżacze powietrza, a niedługo pojawią się pierwsze modele odkurzaczy obrotowych.
Misją firmy jest sprawianie, by życie stawało się inteligentne dzięki innowacyjnym technologiom. TCL Europe realizuje swoją strategię opartą na dwóch założeniach:
Po pierwsze, wprowadza na rynek europejski inteligentne urządzenia do domu. TCL inwestuje w dwie główne kategorie: produkty AGD oraz inteligentne urządzenia połączone.
Po drugie, buduje wieloplatformowy inteligentny system domowy, który ma połączyć ze sobą wszystkie inteligentne urządzenia domowe IoT. Dzięki temu życie klientów stanie się szybsze, wydajniejsze i bardziej inteligentne.
Ambicją TCL jest zapewnienie rosnącej linii produktów poprawiających komfort w domu i w ten sposób, dzięki zintegrowanemu i w pełni połączonemu ekosystemowi, pomoc ludziom w stworzeniu idealnego środowiska domowego.
TCL Electronics
TCL Electronics to szybko rozwijająca się firma elektroniki użytkowej i wiodący gracz globalnej branży TV. Powstała w 1981 roku a dziś prowadzi działalność na ponad 160 rynkach na całym świecie. Według firmy analityczno-konsultingowej OMDIA, w 2 kwartale 2020 r. marka TCL uplasowało się na drugim miejscu na świecie pod względem udziału w rynku telewizyjnym. TCL specjalizuje się w działalności badawczo-rozwojowej i wytwarzaniu produktów elektroniki użytkowej, od telewizorów po urządzenia audio i inteligentne urządzenia do domu.
[1] MDA – ang. duże urządzenia do domu: większe urządzenia gospodarstwa domowego, takie jak pralki czy lodówki
[2] SDA – ang. małe urządzenia do domu: mniejszy sprzęt gospodarstwa domowego, min. kuchenki mikrofalowe i tostery.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

UE przyspiesza inwestycje w obronność i bezpieczeństwo. Pomagają w tym nowe narzędzia finansowe i uproszczenia dla przemysłu obronnego
Unijne inwestycje w bezpieczeństwo i przemysł obronny nabierają tempa. Strategia Gotowość 2030 zakłada integrację krajowych przemysłów obronnych państw członkowskich oraz rozwój nowych technologii w armiach. Komisja Europejska proponuje też różne możliwości zwiększenia finansowania wydatków obronnych. – Unia Europejska postawiła na bezpieczeństwo nie tylko w wymiarze deklaracji, ale też konkretnych programów – podkreśla Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej.
Handel
Inflacja w nadchodzących miesiącach będzie pozostawała w celu inflacyjnym. Pojawia się duża przestrzeń do obniżek stóp procentowych

Inflacja już znajduje się w paśmie dopuszczalnych odchyleń od celu inflacyjnego i wszystko wskazuje na to, że pozostanie w nim przez dłuższy czas. Rada Polityki Pieniężnej również ma tego świadomość. Dlatego w czasie najbliższych posiedzeń powinny się pojawić obniżki stóp procentowych. Zdaniem ekonomisty dr. Jarosława Janeckiego rozsądnym poziomem głównej stopy procentowej byłby poziom 3,5–4 proc., czyli można się spodziewać obniżek o 100–150 punktów bazowych.
Nauka
Pomiar dokładnej liczby ludności pozostaje dużym wyzwaniem. W erze migracji wymaga to nowych narzędzi i definicji

Dokładne i porównywalne dane na temat ludności są niezbędne m.in. do celów statystycznych i administracyjnych. Dlatego rośnie zapotrzebowanie na statystyki z zakresu demografii, migracji, starzenia się społeczeństwa oraz dane regionalne i lokalne. Państwa Unii Europejskiej odchodzą od „tradycyjnego” spisu przeprowadzanego co 10 lat w kierunku wykorzystania danych ze źródeł administracyjnych. Przyszłością jest wykorzystanie w pomiarze danych z mediów społecznościowych czy sieci komórkowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.