Komunikaty PR

Trwają zapisy na V edycję konferencji Sieci Partnerskiej SaldeoSMART

2021-09-03  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Materiał prasowy
Symetria PR

Kozia 26a
30-733 Kraków
kontakt|symetriapr.com| |kontakt|symetriapr.com
506 436 176
www.facebook.com/symetriapr

Nowa lista dokumentów, kolejne funkcje i możliwości programu – o tym będą mówić eksperci w zakresie IT i sprzedaży podczas V edycji konferencji SaldeoSMART przeznaczonej dla dystrybutorów systemów dla księgowości, a także firm zajmujących się outsourcingiem IT. Wszystko po to, aby wyjść naprzeciw wymaganiom rynku i otoczenia prawnego. 

Firma BrainSHARE IT – producent oprogramowania SaldeoSMART służącego do automatyzacji działań, usprawniania pracy biur rachunkowych i firm oraz budowania efektywnej komunikacji z klientami biura – rozpoczęła zapisy na V edycję konferencji skierowanej do partnerów handlowych. Wydarzenie odbędzie się 30 września w formie online.

- Tegoroczna edycja to nie tylko kolejna okazja do wymiany doświadczeń, ale także możliwość poszerzania wiedzy o oprogramowaniu i zapoznania partnerów z nowymi funkcjami. Mamy nadzieję, że i tym razem formuła zdalna naszego spotkania okaże się owocna dla wszystkich uczestników – mówi Krzysztof Wojtas, prezes zarządu BrainSHARE IT, producenta programu SaldeoSMART. 


SaldeoSMART od kuchni

Podczas prelekcji uczestnicy będą mieli możliwość poznać SaldeoSMART od kulis. Dowiedzą się między innymi, jak wygląda wdrażanie nowych funkcji oraz sposób pracy nad rozwiązaniem. Ponadto, firma podzieli się własnym przepisem na sukces w trakcie pandemii. 

Nie zabraknie również omówienia planów na 2022 rok oraz objaśnień dotyczących nowych i dopiero planowanych funkcji związanych z pakietami Obieg dokumentów oraz Zarządzanie Biurem. Agendę konferencji dopełnią ciekawostki dotyczące marketingu i sprzedaży, podsumowanie sprzedaży za rok 2020 oraz rozdanie nagród dla 3 topowych partnerów.

- Naszym celem jest podpowiadanie skutecznych rozwiązań i wskazywanie dodatkowych korzyści, płynących chociażby z używania naszej aplikacji mobilnej, o czym handlowcy mogą opowiedzieć klientom. Nie zabraknie też czasu na dyskusje, które – jak liczymy – przyniosą konstruktywny feedback oraz kolejne pomysły – dodaje Krzysztof Wojtas z SaldeoSMART. 

Zapisy na konferencję ruszyły 1 września i potrwają do 29 września. Więcej informacji oraz szczegółowy harmonogram wydarzenia można znaleźć pod linkiem https://www.saldeosmart.pl/strefa-partnera/konferencja na stronie internetowej SaldeoSMART.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Symetria PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju

Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.

Przemysł

W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.

Handel

D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.