Komunikaty PR

Vercom na #GPWinnovationDay

2021-10-14  |  17:00
Biuro prasowe

Vercom, dynamicznie rosnąca spółka technologiczna, dostarczająca chmurowe rozwiązania w modelu CPaaS (Communication Platform-as-a-Service), weźmie udział w konferencji organizowanej przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie - #GPWInnovationDay. Podczas spotkania, które odbędzie się 15 października, zarząd Vercom przybliży innowacyjny profil działalności oraz strategię rozwoju Spółki.

#GPWinnovationDay jest cykliczną konferencją, podczas której inwestorzy spotykają się z przedstawicielami innowacyjnych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. W VIII edycji wydarzenia inwestorzy będą mieli szansę poznać firmy z branży e-commerce, technology, gaming, finance, life sciences czy green energy. Konferencja w formule online odbędzie się w dniach 13-15 października.

- Jest nam niezmiernie miło, że możemy znaleźć się wśród grona spółek występujących podczas konferencji GPWinnovationDay. Słowo „innovation” znakomicie wpisuje się w profil działalności naszej Spółki, co potwierdza fakt, że jako pierwsi w Polsce oparliśmy nasze produkty na modelu CPaaS, czyli platformie komunikacyjnej w chmurze, umożliwiającej naszym klientom budowanie i rozwijanie trwałych relacji ze swoimi odbiorcami za pośrednictwem wielu kanałów, takich jak e-mail, sms, push oraz komunikatory (OTT). Dzięki takiemu rozwiązaniu mogą oni automatyzować i zwiększać skalę komunikacji przy zachowaniu wysokiej dostarczalności i efektywności. Z niecierpliwością czekamy na rozpoczęcie konferencji i spotkanie z inwestorami – komentuje Tomasz Pakulski, członek zarządu Vercom.

Prezentacja Vercom odbędzie się w najbliższy piątek 15 października o godzinie 12:00 – link do spotkania. Podczas wydarzenia przedstawiciele Spółki przybliżą uczestnikom czym jest rynek CPaaS, co ma wpływ na jego rozwój oraz jakie ma przed sobą perspektywy rozwoju. Prelegenci przedstawią także profil Spółki Vercom, skomentują jej rozwój oraz ostatnie wyniki finansowe. Nie zabraknie także informacji na temat ostatnich akwizycji Spółki – zakupu 100 proc. udziałów w FreshMail oraz inwestycji w PusPushGo.

 

Więcej szczegółów o #GPWInnovationDay https://gpwinnovationday.pl/

 

*********************

O Vercom:

Vercom tworzy globalne platformy komunikacyjne w chmurze (CPaaS), które umożliwiają firmom budowanie i rozwijanie trwałych relacji z odbiorcami za pośrednictwem wielu kanałów komunikacji. Nasze rozwiązania pomagają naszym klientom i partnerom przezwyciężyć złożoność komunikacji, automatyzować oraz zwiększać jej skalę, zachowując przy tym wysoką dostarczalność i efektywność – a wszystko to w szybki, bezpieczny i niezawodny sposób.

Obecnie z usług Grupy Vercom korzystają takie podmioty jak Allegro, OLX.pl, Answear.com, Rossmann, Żabka, mBank, IKEA i wiele innych. Siedziba spółki mieści się w Poznaniu, natomiast biura zlokalizowane są w Warszawie, Pradze oraz Berlinie

CPaaS (Communication Platform-as-a-Service) to usługa lub rozwiązanie, które pozwala firmom w spójny i efektywny sposób – poprzez scentralizowaną platformę - dotrzeć do klientów za pomocą wielu, komplementarnych kanałów komunikacji (sms, email, push, komunikatory OTT).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju

Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.

Przemysł

W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.

Handel

D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.