Vixa Games ma umowę z Intragames
Inner Value
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/
Vixa Games, deweloper gier na konsole i komputery stacjonarne, podpisał umowę agencyjną z wiodącym wydawcą gier komputerowych na rynki azjatyckie – Intragames Co. Ltd. W efekcie, gdańska spółka stała się europejskim partnerem handlowym koreańskiego dystrybutora gier takich tytułów jak Wiedźmin 3, serii Assassin’s Creed, Far Cry 6, Just Dance 2022 czy Dirt 5. Polskie studio będzie promować usługi wydawnicze nowego kontrahenta, a także szukać potencjalnych developerów, którzy chcieliby wydawać swoje produkcje na konsole gier w Azji. 15 listopada wystartowały zapisy na akcje Vixa Games, które są oferowane w ramach pierwszej oferty publicznej.
- Z satysfakcją ogłaszamy nawiązanie współpracy z Intragames, jednym z najbardziej znanych wydawców gier na rynku azjatyckim. W portfolio naszego biznesowego partnera znajdują się tytuły produkowane m.in. przez Ubisoft, Bandai Namco, Bethesda czy Codemasters. Dzięki podpisanej umowie staliśmy się niejako przedstawicielem tej firmy na Europę, co na pewno wzmocni naszą pozycję, wyróżni nas na tle konkurencji oraz pomoże nam zdywersyfikować źródła przychodów – mówi Juliusz Mićko, prezes zarządu Vixa Games. - W ramach umowy agencyjnej z koreańskim wydawcą, będziemy mogli bezpośrednio współpracować z developerami, a także promować, koordynować i wspierać proces negocjacji umów pomiędzy Intragames a developerami. Vixa Games otrzyma procent ze sprzedaży, przez pierwszy rok od wydania każdego tytułu, a także premie za podpisanie umów z developerami - dodaje.
Intragames Co. Ltd. to wydawca gier z siedzibą w Korei Południowej, który głównie wydaje produkcje na konsole PlayStation i Nintendo Switch. Swoją działalność prowadzi w Japonii, Korei Południowej, Tajwanie, Tajlandii, Indonezji, Malezji i Hongkongu. Publisher chce rozszerzyć swoje portfolio m.in. o gry indie, akcji, platformówki, roguelikes oraz RPG. Na koncie wydawcy są gry, takie jak: Sherlock Holmes: Chapter One, Watch Dogs: Legion, Tom Clancy’s Ghost Recon Break Point, Final Fantasy XII The Zodiac Age czy Assassin’s Creed III Remastered. Aktualnie firma dąży do ekspansji na rynek Europejski.
15 listopada rozpoczęły się zapisy na akcje Vixa Games, oferowane w ramach pierwszej publicznej oferty. W jej ramach inwestorzy mogą nabyć 183 375 nowo emitowanych akcji zwykłych na okaziciela serii C. Cenę emisyjną ustalono na 16,36 zł za jedną akcję. Spółka chce pozyskać od inwestorów do 3 mln zł. Środki te zostaną przeznaczone głównie na sfinansowanie nakładów związanych z tworzeniem gier studia. Zapisy potrwają do 29 listopada.
Szczegóły dostępne są na stronie: https://vixagames.com/ofertapubliczna
W II kwartale 2022 roku Vixa Games ma plany dołączenia do spółek notowanych na NewConnect.
***
O Vixa Games:
Vixa Games to niezależny producent gier, specjalizujący się w tworzeniu casualowych produkcji z segmentu Indie Premium. Strategia studia, działającego od 2016 r., zakłada produkcję co najmniej dwóch średniobudżetowych tytułów rocznie. Są one dedykowane najważniejszym platformom dystrybucyjnym, m.in. Nintendo Switch, konsolom PlayStation, Xbox oraz komputerom stacjonarnym. Najpopularniejsze dotychczasowe gry z portfolio Vixa Games to m.in. Jumping Joe i Love Colors. Vixa Games pracuje aktualnie nad tytułem The Crackpet Show. Premiera tego tytułu odbędzie się 16 grudnia br. w trybie early access na platformie Steam. Studio zapowiada także premierę gry Dino Galaxy Tennis na konsolę Nintendo Switch, która planowana jest w Q1 2022 r. Przyszłoroczne plany Vixa Games zakładają debiut na rynku NewConnect.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

K. Gawkowski: Polska w cyfrowej transformacji gospodarki awansowała do pierwszej ligi w Europie. 2,8 mld zł z KPO jeszcze ten proces przyspieszy
Uruchomiony na początku lipca przez Ministerstwo Cyfryzacji i BGK program „KPO: Pożyczka na cyfryzację” cieszy się dużym zainteresowaniem. Samorządy, uczelnie oraz firmy mogą wnioskować o wsparcie finansowe dla inwestycji w transformację cyfrową, m.in. modernizację infrastruktury czy cyberbezpieczeństwo. W sumie na ten cel trafi 2,8 mld zł (650 mln euro). Ze względu na krótki czas naboru obie instytucje organizują w poszczególnych województwach warsztaty dla wnioskodawców, które mają rozwiać ich wątpliwości przy przygotowywaniu wniosków.
Prawo
Koszty certyfikacji wyrobów medycznych sięgają milionów euro. Pacjenci mogą stracić dostęp do wyrobów ratujących życie

Od 2027 roku wszystkie firmy produkujące wyroby medyczne w Unii Europejskiej będą musiały posiadać certyfikat zgodności z rozporządzeniem MDR (Medical Devices Regulation). Nowe przepisy wprowadzają dużo ostrzejsze wymagania w zakresie dokumentacji, badań klinicznych oraz procedur certyfikacyjnych. Branża ostrzega, że część małych i średnich producentów nie zdąży się dostosować. Problemem jest także wysoki koszt i długi czas uzyskiwania certyfikatów. W konsekwencji z rynku mogą zniknąć urządzenia ratujące życie.
Infrastruktura
Nowe przepisy o ochronie ludności cywilnej wprowadzają obowiązkowe elastyczne zbiorniki na wodę. Mają one służyć w razie suszy, pożarów czy wybuchu wojny

Samorządy będą musiały posiadać m.in. elastyczne zbiorniki na wodę pitną i przenośne magazyny wody przeciwpożarowej. To element odpowiedniego przygotowania zasobów na wypadek sytuacji kryzysowych, kataklizmów czy wybuchu konfliktu, wprowadzony nowymi przepisami o ochronie ludności. Eksperci podkreślają, że tego typu rozwiązania to innowacyjne produkty, które nie tylko ułatwiają logistykę w sytuacjach kryzysowych, ale także mogą znacząco skrócić czas reakcji służb ratunkowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.