Komunikaty PR

Vixa Games rozpoczyna publiczną ofertę akcji!

2021-11-08  |  09:50
Biuro prasowe

Vixa Games, deweloper gier na konsole i komputery stacjonarne, rozpoczyna publiczną ofertę akcji. W jej ramach inwestorzy mogą nabyć 183 375 nowo emitowanych akcji zwykłych na okaziciela serii C. Na podstawie uchwały WZA cenę emisyjną ustalono na 16,36 zł za jedną akcję. Spółka chce pozyskać od inwestorów do 3 mln zł. Środki te zostaną przeznaczone na sfinansowanie nakładów związanych z tworzeniem gier studia oraz jego bieżącą działalność. Zapisy na akcje oferowane rozpoczną się 15 listopada.

- Dziś nastąpiła publikacja Dokumentu Ofertowego, w związku z rozpoczęciem przez nas procesu IPO. W najbliższych dniach zaplanowaliśmy szereg spotkań z inwestorami, na których przedstawimy im kondycję spółki, opowiemy o naszych planach i wizji rozwoju studia. Liczymy, że obrana przez nas strategia będzie dla nich interesująca, co przełoży się na sukces oferty  – mówi Juliusz Mićko, prezes zarządu Vixa Games.

W rozpoczętym właśnie IPO oferowanych jest 183 375  nowych akcji zwykłych na okaziciela serii C, po cenie 16,36 zł za jedną akcję. Pozyskane od inwestorów środki, w większości zostaną przeznaczone na produkcję nowych gier oraz dokończenie obecnych projektów z portfolio spółki. Chodzi m.in. o The Crackpet Show, czyli kreskówkową gra z gatunku roguelite, oferującą rozgrywkę opartą na współpracy pomiędzy graczami. Uczestnicy postapokaliptycznego turnieju, transmitowanego w mediach w formie show, będą musieli stawić czoła niezliczonym hordom wrogów, by zdobyć popularność i sławę wśród widzów.

- Z The Crackpet Show wiążemy duże nadzieje. Promocyjne materiały z gry zostały wyświetlone ponad 5,4 mln razy. Stronę główną gry na platformie Steam odwiedziło 209 tys. unikalnych użytkowników. Aktualna Steam Wishlist gry wynosi ok. 20 tys. graczy. Jeszcze przed Świętami, 16 grudnia, tytuł – w trybie wczesnego dostępu – trafi do sprzedaży w wersji na PC. Produkcja będzie dostępna w 10 wersjach językowych – dodaje Juliusz Mićko.

Wydawcą The Crackpet Show jest Ravenage. Budżet gry wynosi ok 1,5 mln zł.

W portfolio produkcyjnym studia jest także Horrorchero, gra w formule survival horroru, która w warstwie fabularnej i estetycznej nawiązuje do klasycznych opowieści grozy. Zadaniem gracza jest możliwie długie przetrwanie w środowisku, które stopniowo staje się coraz bardziej nieprzyjazne, trudność gry rośnie z postępem czasu. Gra charakteryzuje się rozbudowanym system craftingu, szybkim rozwojem wydarzeń, inteligentnymi przeciwnikami, a także szerokim zakresem stanu zdrowia postaci, który decyduje o jego możliwościach. Szacowane nakłady na produkcję i promocję gry wynoszą ok. 1,5 mln zł.

Kolejnym tytułem Vixa Games jest strategiczna gra ekonomiczna osadzona w postapokaliptycznym świecie – Caravan. Tym razem gracz zbuduje i zadba o rozwój sieci handlowej, która ma być jednym z ostatnich bastionów cywilizacji. Budżet gry wraz z promocją szacowany jest na 1,2 mln zł.

Na Q1 2022 roku Studio zapowiedziało także premierę gry Dino Galaxy Tennis na konsolę Nintendo Switch. Tytuł dostępny jest w trybie wieloosobowym. Galaktyczne zawody rozgrywane są na asteroidach. Gracze wcielają się rolę dinozaurów ze specjalnymi umiejętnościami astro-tenisowymi.

Zapisy na akcje oferowane w ramach emisji akcji serii C odbędą się w dniach 15-29 listopada. Szczegóły dostępne są na stronie: Oferta Publiczna - Vixa Games

W drugim kwartale 2022 roku Vixa Games ma plany dołączenia do spółek notowanych na NewConnect.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce Biuro prasowe
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną
IT i technologie Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
2025-03-18 | 10:00

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Emitel S.A. intensyfikuje swoją działalność w Wielkopolsce. Spółka kontynuuje rozwój projektów na terenie całego kraju. Wśród ogólnopolskich,
IT i technologie Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai
2025-03-03 | 12:05

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

W zeszłym roku Motorola i Lenovo utworzyły ekosystem Smart Connect, aby umożliwić płynną współpracę smartfonów, tabletów oraz komputerów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.