Komunikaty PR

Więcej nowoczesnych narzędzi dla sklepów średniego i małego formatu

2021-08-31  |  11:30
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.04 MB )

Obydwaj akcjonariusze Comp Platforma Usług SA (CPU), czyli Grupa COMP SA oraz Grupa Żywiec SA podwyższą kapitał CPU o 12 mln zł do końca bieżącego miesiąca. Układ właścicielski w spółce nie ulegnie zmianie.

Środki te zostaną przeznaczone na finansowanie rozwoju programu M/platform, poszerzając liczbę uczestniczących punktów oraz nowe usługi oferowane wszystkim uczestnikom naszego ekosystemu – powiedział Marcin Celejowski, członek zarządu Grupy Żywiec SA.

Polskie sklepy średniego i małego formatu stają się bardziej nowoczesne, aby mogły skutecznie konkurować z dużym sieciami, bo rynek idzie w kierunku konsolidacji. M/platform oferuje detalistom i dystrybutorom nowoczesne i łatwe w obsłudze narzędzia do podążania za trendami i dotrzymywania kroku gigantom bez istotnych wydatków inwestycyjnych  – dodał Robert Tomaszewski, prezes zarządu COMP SA.

Pierwszy etap rozwoju M/platform przyniósł oczekiwane efekty, czyli ponad 10 tys. aktywnych punktów w usłudze M/promo+, kilkunastu aktywnych producentów oraz rosnącą liczbę dystrybutorów. Począwszy od obecnego roku, wprowadzamy komplementarne narzędzia. Naszym celem jest dostarczenie wszystkich istotnych narzędzi handlu nowoczesnego dla sklepów średniego i małego formatu oraz dystrybutorów FMCG. Dzięki temu ich biznes staje się bardziej konkurencyjny, bo tego wymaga szybko zmieniające się otoczenie rynkowe. Obecnie skala M/Platform jest bez precedensu w Europie. Rocznie współpracujący z nami detaliści generują ponad miliard paragonów – podkreślił Robert Tomaszewski.

Nowe usługi M/platform, które przeszły pomyślnie fazę pilotażu ogólnopolskiego i są aktualnie wdrażane w skali całego kraju, to M/store – otwarty portal do zamówień hurtowych w modelu „e-commerce marketplace”; ułatwia współpracę detalisty z wieloma dystrybutorami, M/analytics – zaawansowana analityka sprzedażowa, która ułatwia detalistom oraz współpracującym z nimi producentom podejmowanie decyzji biznesowych w oparciu o precyzyjne fakty sprzedażowe, M/loterie – innowacyjne rozwiązanie do tzw. loterii instant win, umożliwia szybkie rozliczenia z detalistą bez konieczności fizycznego zbierania  wygrywających kapsli czy opakowań, hop&shop – aplikacja mobilna dla konsumentów; dzięki niej sklepy średniego i małego formatu niezrzeszone oraz zrzeszone w mniejszych sieciach wkraczają w erę m-commerce; narzędzie to ułatwia komunikację z konsumentem, umożliwia świadczenie dodatkowych usług tj. „zamów i odbierz” (click & collect) czy e-paragon, a przede wszystkim to innowacyjny i jedyny w swoim rodzaju program lojalnościowy pozwalający konsumentom zbierać punkty i zdobywać nagrody w różnych sklepach na terenie całego kraju.

W najbliższych dniach do grona producentów korzystających z naszych usług dołączy kilku liderów w swoich kategoriach, co na pewno ucieszy naszych detalistów. Jednocześnie kilku ogólnopolskich dystrybutorów FMCG rozpocznie swoją pracę z nowych kanałem sprzedaży  e-commerce,  jakim jest M/store – podsumowuje Grzegorz Podziewski, wiceprezes zarządu Comp Platforma Usług.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom

Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.

Transport

37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.

Prawo

Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.