Xsolla wprowadza sklep internetowy dla gier mobilnych
Xsolla otwiera kolejne możliwości przed twórcami gier mobilnych – rozwiązanie pozwala zwiększyć przychody dla deweloperów gier. Na podstawie ostatnich zmian w regulaminie App Store, wprowadzonych przez Apple, programiści mogą teraz zbierać dane kontaktowe graczy. Umożliwia to kontakt z użytkownikami w celu skorzystania z alternatywnych systemów płatności.
Xsolla Web Shop powstał, aby umożliwić twórcom gier mobilnych tworzenie sklepów na ich własnej witrynie w prosty i wygodny sposób. Korzystając z platformy gracze mogą m.in. wyposażyć się w przedmioty dostępne w grze, wirtualne waluty i subskrypcje czy doładowywać konta. Rozwiązanie to oszczędność w porównaniu z tradycyjnymi opcjami płatności w aplikacji – co więcej, narzędzie pozwala zatrzymać większą część dochodu dla programisty. Xsolla Web Shop to sklep typu white label, na własnej, markowej stronie dewelopera, który akceptuje ponad 700 lokalnych opcji płatności. Ułatwia to graczom dokonywanie zakupów bezpośrednio za pomocą wybranej przez siebie formy płatności.
Stworzenie własnego sklepu internetowego nie wymaga skomplikowanego kodowania typu back-end czy rozległych prac projektowych – programiści mogą zacząć pracować nad witryną i stworzyć ją w łatwy i szybki sposób. Po uruchomieniu platformy, deweloperzy mogą informować swoich graczy o możliwości dokonywania zakupów online za pomocą kilku metod komunikacji, takich jak poczta elektroniczna, media społecznościowe, biuletyny czy serwery Discord.
Firma Xsolla przewidziała zmiany już na początku 2021 roku, kiedy to wprowadziła do oferty produkty aktywnie wykorzystywane przez największych światowych producentów gier – mówi Chris Hewish, prezes Xsolla. Połączyliśmy teraz te produkty i doświadczenia w eleganckie nowe rozwiązanie o nazwie Xsolla Web Shop for Mobile Games, zaprojektowane w celu zwiększenia przychodów programistów i pomocy w budowaniu bliższych relacji z graczami – dodaje.
Więcej informacji o rozwiązaniu Xsolla Web Shop można znaleźć na stronie internetowej producenta. Co więcej, firma udostępniła także bezpłatny ebook z użytecznymi, dodatkowymi szczegółami o narzędziu.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.