Komunikaty PR

Xsolla wprowadza sklep internetowy dla gier mobilnych

2021-12-21  |  12:00
Biuro prasowe

Xsolla otwiera kolejne możliwości przed twórcami gier mobilnych – rozwiązanie pozwala zwiększyć przychody dla deweloperów gier. Na podstawie ostatnich zmian w regulaminie App Store, wprowadzonych przez Apple, programiści mogą teraz zbierać dane kontaktowe graczy. Umożliwia to kontakt z użytkownikami w celu skorzystania z alternatywnych systemów płatności.

Xsolla Web Shop powstał, aby umożliwić twórcom gier mobilnych tworzenie sklepów na ich własnej witrynie w prosty i wygodny sposób. Korzystając z platformy gracze mogą m.in. wyposażyć się w przedmioty dostępne w grze, wirtualne waluty i subskrypcje czy doładowywać konta. Rozwiązanie to oszczędność w porównaniu z tradycyjnymi opcjami płatności w aplikacji – co więcej, narzędzie pozwala zatrzymać większą część dochodu dla programisty. Xsolla Web Shop to sklep typu white label, na własnej, markowej stronie dewelopera, który akceptuje ponad 700 lokalnych opcji płatności. Ułatwia to graczom dokonywanie zakupów bezpośrednio za pomocą wybranej przez siebie formy płatności.

Stworzenie własnego sklepu internetowego nie wymaga skomplikowanego kodowania typu back-end czy rozległych prac projektowych – programiści mogą zacząć pracować nad witryną i stworzyć ją w łatwy i szybki sposób. Po uruchomieniu platformy, deweloperzy mogą informować swoich graczy o możliwości dokonywania zakupów online za pomocą kilku metod komunikacji, takich jak poczta elektroniczna, media społecznościowe, biuletyny czy serwery Discord.

Firma Xsolla przewidziała zmiany już na początku 2021 roku, kiedy to wprowadziła do oferty produkty aktywnie wykorzystywane przez największych światowych producentów gier – mówi Chris Hewish, prezes Xsolla. Połączyliśmy teraz te produkty i doświadczenia w eleganckie nowe rozwiązanie o nazwie Xsolla Web Shop for Mobile Games, zaprojektowane w celu zwiększenia przychodów programistów i pomocy w budowaniu bliższych relacji z graczami – dodaje.

Więcej informacji o rozwiązaniu Xsolla Web Shop można znaleźć na stronie internetowej producenta. Co więcej, firma udostępniła także bezpłatny ebook z użytecznymi, dodatkowymi szczegółami o narzędziu.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.