Zbliża się Commvault Connections21, wydarzenie roku sektora zarządzania danymi

SIGMA International (Poland)
SIGMA International (Poland)
ul. Olesińska 2
02-548 Warszawa
sigma|sigma.com.pl| |sigma|sigma.com.pl
+48 22 626 96 74
sigma.com.pl
Już 28 października br. odbędzie się najważniejszy event globalnej branży data services. Commvault Connections21 to nieodpłatne wydarzenie online, na którym nie powinno zabraknąć żadnego profesjonalisty.
Wirtualny, interaktywny event transmitowany będzie na żywo z siedziby Commvault w Tinton Falls i rozpocznie się w czwartek, 28 października 2021 roku, o godz. 15:00 czasu polskiego. Zarejestrowani uczestnicy będą mogli wybierać spośród szeregu anglojęzycznych sesji programowych, z których każda będzie bezcennym źródłem informacji i inspiracji. Paneliści poruszą całe spektrum tematów istotnych dla sektora – od modernizacji systemów bezpieczeństwa danych, poprzez efektywne zarządzanie danymi, mitygację ryzyka ich utraty, aż po odzyskiwanie np. po ataku ransomware. Przewidziano wystąpienia m.in. Sanjay’a Mirchandani’ego, CEO Commvault, innych liderów i inżynierów w szeregach marki, jej partnerów i klientów, a także branżowych ekspertów. Uczestnicy Commvault Connections21 będą również mieli okazję zapoznać się z prezentacjami kompleksowych rozwiązań firmy Commvault skupionych w ramach platformy Intelligent Data Services. Jednym z ciekawszych elementów programu wydarzenia będą indywidualne spotkania online z ekspertami Commvault, zatytułowane "I wish I could ask a Commvault engineer...". Wreszcie, dla uczestników Commvault Connections21 zaplanowano również możliwości networkingowe.
Więcej informacji nt. Commvault Connections21, agenda i lista prelegentów oraz formularz zapisu na wydarzenie znajdują się na stronie: https://www.commvaultconnections21.com/.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju
Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Przemysł
W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.
Handel
D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.