Jak szybko i z dużym zyskiem sprzedać mieszkanie?
Agencja Face It!
ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
a.koszyczek|agencjafaceit.pl| |a.koszyczek|agencjafaceit.pl
794714937
www.agencjafaceit.pl
Jeżeli zależy mu na szybkiej sprzedaży nieruchomości, a do tego wysokiej cenie, warto zastosować kilka tricków, które podniosą wartość mieszkania i wzbudzą zainteresowanie kupujących.
Wartość mieszkania należy realnie oszacować, biorąc pod uwagę najważniejsze aspekty, takie jak lokalizacja, wielkość mieszkania czy aktualny stan. Przy ustalaniu ceny ofertowej, czyli takiej, która pojawi się w ogłoszeniu sprzedaży mieszkania, należy kierować się sytuacją rynkową i realną wartością lokalu. Żądana kwota nie może być ani zbyt wysoka względem cen rynkowych, ponieważ większość poszukujących mieszkań od razu taką ofertę odrzuci, ani też zbyt niska, ponieważ może to wzbudzać podejrzenia o ukrytych wadach mieszkania.
Home staging, czyli jak niedużym kosztem zwiększyć wartość nieruchomości
Na rynku nieruchomości atrakcyjny wygląd mieszkania może wzbudzić zainteresowanie wśród kupujących, zwłaszcza kobiet, dlatego popularną taktyką na zwiększenie wartości mieszkania jest home staging. Polega on na wstępnym wizualnym przygotowaniu nieruchomości do sprzedaży. Przed wykonaniem zdjęć należy wykonać gruntowne porządki oraz drobne naprawy. Dobrym pomysłem jest dekoracja pomieszczeń za pomocą świec, obrazów, poduszek, które sprawią, że wnętrza staną się bardziej przytulne i estetyczne. Dzięki takim drobiazgom można w znaczący sposób zwiększyć wartość mieszkania i uzyskać lepszą cenę.
– Kiedy przebrniemy już przez etap wystawienia mieszkania na sprzedaż, przyjdzie czas na pokazywanie go potencjalnym nabywcom. W mieszkaniu musi wówczas panować porządek. Podczas prezentacji najlepiej zapalić wszystkie możliwe światła w lokalu, co podkreśli atuty pomieszczeń, a także zastosować prosty zabieg – element zapachowy. Niektóre wonie, np. lawendy czy kawy wzbudzają pozytywne emocje. Lepiej postawić na naturalne olejki eteryczne zamiast tanich, duszących odświeżaczy – mówi Wojciech Orzechowski, twórca Warsztatów Inwestowania w Nieruchomości WIWN ®.
Reprezentatywne fotografie
Dobrej jakości zdjęcia to podstawa każdego ogłoszenia dotyczącego sprzedaży nieruchomości. Zdjęcia powinny w taktyczny sposób eksponować wszystkie zalety mieszkania oraz umiejętnie pomijać ewentualne wady. Dzięki temu ogłoszenie będzie przykuwać uwagę odbiorców i przyspieszy proces sprzedaży.
Gdzie umieścić swoje ogłoszenie?
W pierwszej kolejności będą to przede wszystkim strony ogłoszeniowe nastawione na profil mieszkaniowy. Są to platformy, które zrzeszają sprzedających z kupującymi, na których można wystawić profesjonalne ogłoszenie dotyczące sprzedaży. Aby zwiększyć popularność oferty oraz przyspieszyć proces sprzedaży, warto wystawić ofertę na popularnych portalach dotyczących sprzedaży nieruchomości, a także posiłkować się serwisami społecznościowymi.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.