Komunikaty PR

Jak wybrać najlepsze ubezpieczenie domu lub mieszkania?

2022-12-05  |  14:45

Chcąc wybrać najlepsze ubezpieczenie domu lub mieszkania, często nie wiemy, na co zwrócić uwagę, komu zaufać, czym się kierować. Z polisą Bezpieczny Dom nie ma takiego problemu. Polisa firmy TUZ Ubezpieczenia zajęła pierwsze miejsce w opublikowanym dzisiaj rankingu dziennika „Rzeczpospolita” najlepszych ubezpieczeń domów i mieszkań, a w tym roku została już nagrodzona Godłem „Teraz Polska” i zajęła pierwsze miejsce w rankingu „Gazety Ubezpieczeniowej”.

 

– To bardzo miłe, że ciężka praca twórców produktu i jego opiekunów przyniosła tak wspaniały efekt. Gdy dwa lata temu zaczynaliśmy pracę nad tym projektem, chcieliśmy, żeby był wyjątkowy, przyjazny, taki naprawdę do polubienia – mówi Dawid Piasecki, członek Zarządu TUZ Ubezpieczenia, który był głównym inicjatorem starań o Godło „Teraz Polska”, zwolennikiem udziału w konkursach i w prestiżowych rankingach oraz starań o poprawę jakości i wizerunku firmy i produktów. – Bezpieczny Dom powstał przy udziale wielu naszych klientów, naszych agentów, menedżerów sprzedaży i pracowników. Szerokie konsultacje z naszą siecią sprzedaży wniosły wiele dobrego do tego produktu. To właśnie współpraca grupy zaangażowanych fachowców sprawiła, że powstało takie wyjątkowe na polskim rynku ubezpieczenie.

 

Główną autorką produktu i koordynatorką prac nad powstaniem Bezpiecznego Domu była Magdalena Stefan z Departamentu Ubezpieczeń TUZ Ubezpieczenia.

 

– Ubezpieczenie Bezpieczny Dom zostało stworzone z myślą o naszych rodzinach i miało odpowiadać na potrzeby naszych Klientów w nieustannie zmieniającym się świecie. W prace nad powstawaniem tego ubezpieczenia włożyłam całe serce, więc jako twórca produktu jestem zaszczycona, że produkt został doceniony Godłem „Teraz Polska” – mówiła tuż po przyznaniu Godła „Teraz Polska” firmie TUZ Ubezpieczenia. Teraz dodaje: – Kolejny raz potwierdza się, że zrobiliśmy coś wyjątkowego. Nie ma przypadku w tym, że po otrzymaniu znaku „Teraz Polska” Bezpieczny Dom jest doceniany i nagradzany przez kolejne bardzo opiniotwórcze i niezależne podmioty, takie jak dziennik „Rzeczpospolita”, a wcześniej między innymi przez „Gazetę Ubezpieczeniową” i „Gazetę Finansową”. Myśląc o wyborze najlepszego ubezpieczenia, wybór powinien być prosty.

 

Bezpieczny Dom to pełne ubezpieczenie domu lub mieszkania, rodziny lub bliskich, a nawet kotów lub psów. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ubezpieczenia 88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia Biuro prasowe
2024-12-05 | 13:00

88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia

Polscy rolnicy coraz bardziej świadomie podchodzą do ochrony swoich gospodarstw. Już 88% z nich, poza obowiązkowymi polisami, sięga po dodatkowe produkty ubezpieczeniowe – wynika z
Ubezpieczenia Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku
2024-11-22 | 08:20

Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku

Posiadanie ubezpieczenia od ryzyka utraty bądź kradzieży danych osobowych deklaruje od 13 do 28 proc. firm z sektora MŚP, w zależności od ich wielkości. Ale choć cyberpolisy są coraz
Ubezpieczenia Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie
2024-11-20 | 11:00

Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie

Porty jako infrastruktura krytyczna Porty są dziś kluczową infrastrukturą dla gospodarek Europy, obsługując znaczną część międzynarodowego handlu. Około 75% europejskiego importu i

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.