Jakie nastroje wzbudzili w 2022 roku polscy operatorzy komórkowi?
Sentimenti
Krzywa 9
60-118 Poznań
kontakt|sentimenti.pl| |kontakt|sentimenti.pl
616248580
sentimenti.pl
Co internauci piszą na profilach operatorów komórkowych na Facebooku i jakie generuje to emocje? Sentimenti jako strategiczny globalny partner Statista® bada regularnie rozmaite branże w Polsce i na świecie pozwalając na głęboki wgląd w opinie i komentarze obecnych lub potencjalnych klientów.
Firma, która jako jedyna w Polsce oferuje analizę sentymentu, emocji i pobudzenia emocjonalnego, przygotowała komercyjny raport analizujący natężenie emocji, jakie wywoływała wśród odbiorców usługdziałalność ośmiu polskich operatorów telefonii komórkowej w 2022 roku.
Pod lupę wzięto oficjalne profile podmiotów na Facebooku, które są bardzo często pierwszym miejscem kontaktu dla wielu klientów i użytkowników.
Badaniu poddano ponad 250 000 polskojęzycznych komentarzy i opinii znajdujących się na profilach podmiotów takich jak: Play, Orange, T-Mobile, Plus, Nju Mobile, Lajt Mobile, Mobile Vikings i Virgin Mobile.
Sentyment negatywny wokół jednego z operatorów był o 52% większy, niż średni sentyment zmierzony łącznie dla pozostałych siedmiu operatorów. Podobnie jak w przypadku sentymentu, natężenie złości zmierzone dla jednego z ośmiu podmiotów było aż o 39% większe w stosunku do konkurentów. Analiza stanowi jedynie wstęp do dalszych rozważań na temat pozycji danej marki na rynku.
SentiTool stworzony przez firmę Sentimenti mierzy natężenie 8 podstawowych emocji zaszytych w tekście, sentyment, a także ogólne pobudzenie emocjonalne w analizowanych danych. Wszystko dzięki zastosowaniu sztucznej inteligencji i długotrwałych badań z udziałem ponad 20 tys. Polaków.
To unikalne na polskim rynku i autorskie rozwiązanie, skonstruowane we współpracy z naukowcami z Katedry Inteligencji Obliczeniowej Instytutu Informatyki Wydziału Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej oraz Instytutu Biologii Doświadczalnej im. M.Nenckiego – Centrum Neurobiologii – Pracowni Obrazowania Mózgu PAN.

Raport PLSE: ćwierć miliarda złotych kar dla telekomów za naruszanie praw klientów

Smartfony: długi i cyberataki – pokolenie Z na celowniku hakerów

Porównywarki telefonów - pomoc przy zakupie smartfona
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.