Jeden z kluczowych najemców Parku Handlowego Włocławek zostaje na dłużej

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations
ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Park Handlowy Włocławek, będący częścią portfolio Greenman Poland, umacnia swoją ofertę w segmencie elektroniki. Dział leasingu poinformował właśnie o przedłużeniu umowy najmu z Media Expert – największą i najbardziej rozpoznawalną w Polsce siecią RTV/AGD. Marka, obecna od lat we włocławskim retail parku, nadal zajmować będzie swój dotychczasowy lokal.
– Decyzja Media Expert to doskonała wiadomość dla klientów. Położony w parku handlowym elektromarket to dziś dla wielu mieszkańców Włocławka i okolic destynacja numer 1 na zakupy związane z elektroniką użytkową. Dla parku handlowego to z kolei jeden z fundamentów, na którym rozwijamy szeroką ofertę convenience – mówi Karolina Nitowska, Leasing Director w Greenman Poland.
– Fakt, że marka dostępna będzie u nas przez kolejne lata umacnia nasz tenant-mix oraz pozycję obiektu na lokalnym rynku. To także dowód na to, że Park Handlowy Włocławek postrzegany jest przez największe marki na polskim rynku retail jako mocny gracz oraz atrakcyjna biznesowo lokalizacja, w której warto być i rozwijać się – dodaje.
Media Expert to obecnie lider w segmencie RTV/AGD pod względem liczby sklepów. Sieć dysponuje obecnie ponad 550 elektromarketami w 470 miastach w Polsce. Marka od lat inwestuje też w e-commerce, dzięki któremu klienci mają dostęp nie tylko do sklepów stacjonarnych, ale także do platformy internetowej oraz sprzedaży na telefon.
W ofercie elektromarketu w Parku Handlowym Włocławek klienci mogą znaleźć zarówno szeroką propozycję sprzętów AGD i RTV, jak również m.in. smartfony, smartwatche, tablety, komputery, sprzęty do gamingu, drony czy aparaty fotograficzne i akcesoria. Media Expert to obecnie największy najemca włocławskiego retail parku.
– Bogata oferta Media Expert, a także przyjęty przez sieć model sprzedaży, sprawiają, że klienci naszego parku handlowego mają dostęp do szerokiego asortymentu, który odpowiada na różne potrzeby rodzin. Pod tym względem marka wpisuje się w charakter całego tenant-mixu retail parku – mówi Karolina Nitowska.
– Od lat bowiem przy ul. Komunalnej 2B we Włocławku rozwijamy komfortowy obiekt convenience, w którym klienci mogą znaleźć wszystko, co niezbędne. Co więcej, mają także dostęp do rozwiązań omnichannelowych, jakie obecnie oferują duże sieci handlowe z takich segmentów jak moda, zdrowie i uroda, sport czy elektronika – dodaje.
Park Handlowy Włocławek powstał w 2011 roku. To nowoczesny obiekt typu convenience, który liczy sobie 6,2 tys. m kw. Kupujący mogą tu znaleźć 8 sklepów. Wśród nich m.in. Rossmann, CCC, Pepco, Martes Sport, KiK, Deichmann, Maxi Zoo oraz wspomniany Media Expert. Obiekt jest aktualnie w 100% skomercjalizowany.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu
W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Bankowość
Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.
Transport
Nowe opłaty za emisję CO2 mogą spowodować wzrost kosztów wielu małych i średnich firm. Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia [DEPESZA]

System ETS2, który zacznie obowiązywać od 2027 roku, nałoży podatek na paliwa kopalne wykorzystywane do ogrzewania budynków czy w transporcie. Koszty w dużej mierze poniosą dostawcy, w tym małe i średnie firmy. – Potencjalny wpływ systemu ETS2 na sektor MŚP w Polsce będzie znacznie mniej drastyczny, niż mogłoby się wydawać. Konieczne jest jednak przygotowanie odpowiednich instrumentów, które wesprą przedsiębiorców w przemianie w kierunku niskoemisyjnym, ale jednocześnie będą unikały podwójnej kompensacji – wskazuje raport WiseEuropa pt. „Wędka czy ryba? Wsparcie dla polskich MŚP w związku z wprowadzeniem ETS2”.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.