Komunikaty PR

Jeden z kluczowych najemców Parku Handlowego Włocławek zostaje na dłużej

2024-06-13  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl

Park Handlowy Włocławek, będący częścią portfolio Greenman Poland, umacnia swoją ofertę w segmencie elektroniki. Dział leasingu poinformował właśnie o przedłużeniu umowy najmu z Media Expert – największą i najbardziej rozpoznawalną w Polsce siecią RTV/AGD. Marka, obecna od lat we włocławskim retail parku, nadal zajmować będzie swój dotychczasowy lokal.

– Decyzja Media Expert to doskonała wiadomość dla klientów. Położony w parku handlowym elektromarket to dziś dla wielu mieszkańców Włocławka i okolic destynacja numer 1 na zakupy związane z elektroniką użytkową. Dla parku handlowego to z kolei jeden z fundamentów, na którym rozwijamy szeroką ofertę convenience – mówi Karolina Nitowska, Leasing Director w Greenman Poland.

– Fakt, że marka dostępna będzie u nas przez kolejne lata umacnia nasz tenant-mix oraz pozycję obiektu na lokalnym rynku. To także dowód na to, że Park Handlowy Włocławek postrzegany jest przez największe marki na polskim rynku retail jako mocny gracz oraz atrakcyjna biznesowo lokalizacja, w której warto być i rozwijać się – dodaje.

Media Expert to obecnie lider w segmencie RTV/AGD pod względem liczby sklepów. Sieć dysponuje obecnie ponad 550 elektromarketami w 470 miastach w Polsce. Marka od lat inwestuje też w e-commerce, dzięki któremu klienci mają dostęp nie tylko do sklepów stacjonarnych, ale także do platformy internetowej oraz sprzedaży na telefon.

W ofercie elektromarketu w Parku Handlowym Włocławek klienci mogą znaleźć zarówno szeroką propozycję sprzętów AGD i RTV, jak również m.in. smartfony, smartwatche, tablety, komputery, sprzęty do gamingu, drony czy aparaty fotograficzne i akcesoria. Media Expert to obecnie największy najemca włocławskiego retail parku.

– Bogata oferta Media Expert, a także przyjęty przez sieć model sprzedaży, sprawiają, że klienci naszego parku handlowego mają dostęp do szerokiego asortymentu, który odpowiada na różne potrzeby rodzin. Pod tym względem marka wpisuje się w charakter całego tenant-mixu retail parku – mówi Karolina Nitowska.

– Od lat bowiem przy ul. Komunalnej 2B we Włocławku rozwijamy komfortowy obiekt convenience, w którym klienci mogą znaleźć wszystko, co niezbędne. Co więcej, mają także dostęp do rozwiązań omnichannelowych, jakie obecnie oferują duże sieci handlowe z takich segmentów jak moda, zdrowie i uroda, sport czy elektronika – dodaje.

Park Handlowy Włocławek powstał w 2011 roku. To nowoczesny obiekt typu convenience, który liczy sobie 6,2 tys. m kw. Kupujący mogą tu znaleźć 8 sklepów. Wśród nich m.in. Rossmann, CCC, Pepco, Martes Sport, KiK, Deichmann, Maxi Zoo oraz wspomniany Media Expert. Obiekt jest aktualnie w 100% skomercjalizowany.

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Firma

Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.

Infrastruktura

Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.