Komunikaty PR

Jesienne kampanie marketingowe Huawei – spoty telewizyjne i influencerzy

2020-10-07  |  14:10

Dwie kampanie telewizyjne Huawei - produktowa i wizerunkowa – wystartują 8 października w największych stacjach telewizyjnych w kraju. Kampania produktowa, w którą zaangażowany jest ambasador marki Robert Lewandowski, promuje nowy laptop Huawei MateBook X. Z kolei kampania wizerunkowa komunikuje 16-letni wkład Huawei w rozwój infrastruktury telekomunikacyjnej w Polsce i zaangażowanie marki w podnoszenie jakości życia polskich konsumentów.

 

Od 1 do 25 października trwa także telewizyjna odsłona kampanii #mójHuawei – Robert Lewandowski jest bohaterem spotu promującego najpotężniejszy tablet w portfolio marki, Huawei MatePad Pro, oraz dwa inne urządzenia - najnowszy smartwatch Watch GT 2 Pro oraz słuchawki FreeBuds Pro. Najnowsze słuchawki Huawei będą bohaterem oddzielnej kampanii (radio i digital od 15 października), tak samo jak nowy smartfon Huawei P smart 2021 (działania digital od 8 października).

 

- Intensywnie komunikujemy nowe produkty i obecność marki na polskim rynku, a kilka równoległych kampanii i bogactwo oferty to najlepszy dowód na to, że dla Huawei Polska była i nadal jest jednym z najważniejszych rynków na świecie - mówi Dorota Haller, CMO, dyrektorka marketingu, komunikacji i digitalu w Huawei CBG Polska.

 

„Bardzo smukły, bardzo lekki, bardzo mój”

Kampania promująca laptop MateBook X to kampania 360 stopni, która poza emisją spotów telewizyjnych, będzie prowadzona także w radiu, w kanałach digital i na nośnikach OOH. Robert Lewandowski pojawi się zarówno w telewizji, jak i w spotach radiowych, podkreślając najważniejsze cechy nowego laptopa, czyli jego smukłość, lekkość i osobisty charakter. Emisja w radiu i telewizji ruszy 8 października, a komunikacja na nośnikach OOH w największych miastach zaplanowana jest na listopad.

 

Spot telewizyjny z udziałem Roberta Lewandowskiego można obejrzeć pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=zrdU0mksj6k&feature=youtu.be.

 

„Łączymy Polskę od 16 lat”

W spocie wizerunkowym Huawei pokazuje, że jest ważnym uczestnikiem polskiej gospodarki i kluczowym elementem sektora telekomunikacyjnego, a technologie dostarczane przez firmę przekładają się wprost na wyższy standard życia Polaków.

 

Huawei jest obecny w Polsce od 16 lat. Dostarcza infrastrukturę telekomunikacyjną i oferuje szerokie portfolio urządzeń elektroniki konsumenckiej. Współpracuje z najważniejszymi polskimi operatorami, a także z uczelniami wyższymi – w ten sposób wspiera rozwój technologiczny, naukowy i gospodarczy kraju. W Warszawie działa centrum badań i rozwoju Huawei, które pracuje nad nowymi rozwiązaniami w obszarze oprogramowania i wykorzystania technologii. Warszawa jest również regionalnym hubem dla 28 krajów regionu CEE&Nordics. Łącznie, pośrednio i bezpośrednio, Huawei tworzy w Polsce ponad 3000 miejsc pracy.

 

Huawei to największa firma telekomunikacyjna w kraju, która w samym 2018 roku zapłaciła w Polsce 182 miliony złotych podatku VAT i 100 milionów złotych CIT, a na lokalne zakupy wydała 319 milionów złotych.

 

Spot wizerunkowy dostępny jest pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=9v9vyGlN-1A&feature=youtu.be.

 

Nowy smartfon i słuchawki - kolejne kampanie marketingowe

 

Smartfon Huawei P smart 2021 to nowa propozycja w portfolio marki, skierowana do osób poszukujących stylowego, nowoczesnego telefonu w atrakcyjnej cenie. Działania marketingowe będą prowadzone w kanałach digital od 8 października oraz będą wspierane przez komunikację PR.

 

Robert Lewandowski pojawi się ponownie w kampanii dedykowanej nowym słuchawkom FreeBuds Pro, pierwszym na świecie bezprzewodowym słuchawkom z funkcją inteligentnej, dynamicznej redukcji szumów. Lewandowski wystąpi w filmie promocyjnym w towarzystwie aktorki Małgorzaty Kożuchowskiej i fotografa Marcina Tyszki – film ten będzie głównym elementem kampanii digitalowej. Od 15 października w największych stacjach radiowych emitowane będą również dwa spoty promujące nowy produkt. Kanały influencerów zaangażowanych w projekt, a także kanały social media Huawei, zostaną również wykorzystane do wsparcia tej komunikacji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Bankowość

RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.

Handel

Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.