Jette Cathrin Hopp z pracowni Snøhetta gościem kolejnego webinaru AQINA TV

Patrycja Sawicka - Sikora
Agencja Primoloko
Żegańska 18 lok. 201
04-713 Warszawa
patrycja_sawicka|primoloko.com.pl| |patrycja_sawicka|primoloko.com.pl
+48506181076
www.primoloko.com.pl
Wystarczy zarejestrować się na spotkanie klikając na link: https://aqina.clickmeeting.com/aqina-tv-webinar-ze-specjalnym-udzialem-jette-cathrin-hopp-z-snohetta.
AQINA TV to cykl edukacyjnych webinarów, którego celem jest popularyzacja dobrego designu. Dzięki nim uczestnicy zyskują dostęp do wiedzy oraz know-how największych i najbardziej charyzmatycznych designerów i architektów z całego świata.
Pracownia Snøhetta, od kilku dekad tworzy projekty architektoniczne, kreuje także krajobrazy, wnętrza, produkty i grafiki. Swoją działalność rozpoczynała od warsztatów architektoniczno-krajobrazowych i mimo upływu czasu, wciąż pozostaje wierna swojemu transdyscyplinarnemu sposobowi myślenia. W 1989 roku wygrała międzynarodowy konkurs na projekt wielkiej Biblioteki Aleksandryjskiej w Egipcie i tak zyskała popularność. Jej dziełem jest wielokrotnie nagradzany gmach Norweskiej Opery Narodowej i Baletu w Oslo. Architekci z pracowni Snøhetta stoją za projektem budynku kulturalnego w miejscu pamięci World Trade Center w Nowym Jorku, SFMOMA (San Francisco Museum of Art.) oraz największej podwodnej restauracji na świecie, Under w Lindesnes, w Norwegii. Słynie ze skandynawskiego, minimalistycznego stylu. Dziś Snøhetta jest znaną na całym świecie firmą, zatrudniającą ponad 240 pracowników z 32 różnych krajów, z biurami w Oslo (HQ), Innsbrucku, Paryżu, Hongkongu i Adelajdzie.
Już 18 lutego o godz.15.00 będzie można posłuchać na żywo o filozofii, misji i stylu działania tej jednej z największych pracowni architektonicznych na świecie. Opowie o nich Jette Cathrin Hopp, odpowiedzialna za projekty realizowane w Europie. Link do rejestracji: https://aqina.clickmeeting.com/aqina-tv-webinar-ze-specjalnym-udzialem-jette-cathrin-hopp-z-snohetta
- Wierzymy, że dobry design to nie kaprys, a standard, dzięki któremu wspieramy w to, co w ludziach i świecie najlepsze. Dlatego stworzyliśmy cykl webinariów edukacyjnych pod nazwą AQINA TV, w ramach którego organizujemy spotkania z najbardziej utalentowanymi postaciami z naszej branży. Cieszę, się bardzo, że nasze zaproszenie przyjęła Jette Cathrin Hopp z pracowni Snøhetta. Mam nadzieję, że możliwość czerpania inspiracji od najlepszych będzie miała pozytywny wpływ na kolejne pokolenia architektów i projektantów – mówi Marcin Zieliński, zarządzający AQINA. To firma specjalizująca się w aranżacji i wyposażeniu biur oraz wnętrz komercyjnych, dystrybutor wykładzin Milliken oraz mebli biurowych międzynarodowych marek Knoll, Wilkhahn, Bulo i Gufram.
Cykl webinarów AQINA TV został objęty patronatem przez organizacje branżowe: Stowarzyszenie Architektów Wnętrz i LOVE ORIGINAL, a także przez magazyny: Architektura&Biznes, Builder, Label i Magaziff.
Gośćmi poprzednich spotkań byli: FOKKE MOEREL z MVRDF, Ron Arad i duet JEHS&LAUB.
Więcej informacji www.aqina.eu

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Polityka

Tarcza Wschód flagowym projektem na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. To przełom w zakresie unijnej obronności
Parlament Europejski uznał Tarczę Wschód, zaproponowaną przez premiera Donalda Tuska, za flagowy projekt na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. W ramach głosowania nad rezolucją dotyczącą wzmocnienia obronności UE przyjęto poprawkę, zgodnie z którą ochrona granic lądowych, powietrznych i morskich UE przyczynia się do bezpieczeństwa całej UE, zwłaszcza jej wschodniej granicy. – To przełom, bo oznacza, że to Polska narzuca w tej chwili myślenie w Europie na temat obronności – ocenia europoseł Michał Szczerba.
Robotyka i SI
Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.
Handel
Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.