Jette Cathrin Hopp z pracowni Snøhetta gościem kolejnego webinaru AQINA TV

Patrycja Sawicka - Sikora
Agencja Primoloko
Żegańska 18 lok. 201
04-713 Warszawa
patrycja_sawicka|primoloko.com.pl| |patrycja_sawicka|primoloko.com.pl
+48506181076
www.primoloko.com.pl
Wystarczy zarejestrować się na spotkanie klikając na link: https://aqina.clickmeeting.com/aqina-tv-webinar-ze-specjalnym-udzialem-jette-cathrin-hopp-z-snohetta.
AQINA TV to cykl edukacyjnych webinarów, którego celem jest popularyzacja dobrego designu. Dzięki nim uczestnicy zyskują dostęp do wiedzy oraz know-how największych i najbardziej charyzmatycznych designerów i architektów z całego świata.
Pracownia Snøhetta, od kilku dekad tworzy projekty architektoniczne, kreuje także krajobrazy, wnętrza, produkty i grafiki. Swoją działalność rozpoczynała od warsztatów architektoniczno-krajobrazowych i mimo upływu czasu, wciąż pozostaje wierna swojemu transdyscyplinarnemu sposobowi myślenia. W 1989 roku wygrała międzynarodowy konkurs na projekt wielkiej Biblioteki Aleksandryjskiej w Egipcie i tak zyskała popularność. Jej dziełem jest wielokrotnie nagradzany gmach Norweskiej Opery Narodowej i Baletu w Oslo. Architekci z pracowni Snøhetta stoją za projektem budynku kulturalnego w miejscu pamięci World Trade Center w Nowym Jorku, SFMOMA (San Francisco Museum of Art.) oraz największej podwodnej restauracji na świecie, Under w Lindesnes, w Norwegii. Słynie ze skandynawskiego, minimalistycznego stylu. Dziś Snøhetta jest znaną na całym świecie firmą, zatrudniającą ponad 240 pracowników z 32 różnych krajów, z biurami w Oslo (HQ), Innsbrucku, Paryżu, Hongkongu i Adelajdzie.
Już 18 lutego o godz.15.00 będzie można posłuchać na żywo o filozofii, misji i stylu działania tej jednej z największych pracowni architektonicznych na świecie. Opowie o nich Jette Cathrin Hopp, odpowiedzialna za projekty realizowane w Europie. Link do rejestracji: https://aqina.clickmeeting.com/aqina-tv-webinar-ze-specjalnym-udzialem-jette-cathrin-hopp-z-snohetta
- Wierzymy, że dobry design to nie kaprys, a standard, dzięki któremu wspieramy w to, co w ludziach i świecie najlepsze. Dlatego stworzyliśmy cykl webinariów edukacyjnych pod nazwą AQINA TV, w ramach którego organizujemy spotkania z najbardziej utalentowanymi postaciami z naszej branży. Cieszę, się bardzo, że nasze zaproszenie przyjęła Jette Cathrin Hopp z pracowni Snøhetta. Mam nadzieję, że możliwość czerpania inspiracji od najlepszych będzie miała pozytywny wpływ na kolejne pokolenia architektów i projektantów – mówi Marcin Zieliński, zarządzający AQINA. To firma specjalizująca się w aranżacji i wyposażeniu biur oraz wnętrz komercyjnych, dystrybutor wykładzin Milliken oraz mebli biurowych międzynarodowych marek Knoll, Wilkhahn, Bulo i Gufram.
Cykl webinarów AQINA TV został objęty patronatem przez organizacje branżowe: Stowarzyszenie Architektów Wnętrz i LOVE ORIGINAL, a także przez magazyny: Architektura&Biznes, Builder, Label i Magaziff.
Gośćmi poprzednich spotkań byli: FOKKE MOEREL z MVRDF, Ron Arad i duet JEHS&LAUB.
Więcej informacji www.aqina.eu

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.