Joanna Rudnicka będzie odpowiadać za rozwój Moderio

Konsutant PR
Warszawa
03-439 Warszawa
monikawiton|gmail.com| |monikawiton|gmail.com
516156128
https://www.linkedin.com/in/monikawiton/
Do zespołu agencji Moderio, specjalizującej się w usługach moderacji online, dołączyła Joanna Rudnicka.
Joanna Rudnicka objęła stanowisko Business Development Director. Będzie odpowiedzialna za rozwój portfolio klientów agencji, zarówno na rynku polskim, jak i za granicą.
- Dynamiczny rozwój e-commerce oraz usług online w ostatnim roku pokazał, że nasza oferta wpisuje się w potrzeby rynku. Szybka i sprawna komunikacja na linii marka-konsument to jeden z podstawowych fundamentów sprzedaży online. Dołączenie do naszego zespołu Joanny pozwoli nam efektywniej docierać do nowych klientów oraz reagować na ich potrzeby – mówi Daniel Grzesiuk, CEO Moderio.
Joanna Rudnicka od ponad 10-ciu lat pracuje w agencjach reklamowych i marketingowych, ostatnio jako account director w agencji K2. Odpowiadała za współpracę z kluczowymi klientami firmy, takimi jak: Samsung, PKO BP, Volkswagen, Disney, Leroy Merlin, Pepsico czy Warta.
Moderio (dawniej ASAP Care 24) to agencja marketingowa specjalizująca się w usługach moderacji i obsługi klienta online. Oferuje rozwiązania w zakresie moderacji mediów społecznościowych, obsługi czatów i eBOK, moderowania opinii w aplikacjach i lokalizacjach oraz monitoring marek w internecie. Moderio działa na rynku polskim i rynkach zagranicznych, w tym m.in. niemieckim, hiszpańskim, brytyjskim oraz w obszarze CEE.

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Konsument

Model przewagi gospodarczej polskich firm oparty na taniej sile roboczej się wyczerpuje. Pora na konkurowanie marką i innowacją
Szybki rozwój gospodarczy ostatnich 20–30 lat Polska zawdzięcza dobrze wykwalifikowanej, ale i taniej sile roboczej, dzięki której produkty i usługi z naszego kraju konkurowały ceną z zachodnimi przy nie gorszej, a czasem i lepszej jakości. Ten etap dobiega końca. Polscy pracownicy zarabiają coraz więcej, muszą więc wnieść większą wartość dodaną, by rozwój mógł postępować, a same firmy podjąć walkę o konsumenta z globalnymi markami.
Polityka
Europa będzie się zbroić. Musi być gotowa na atak Rosji na kraj NATO w ciągu kilku najbliższych lat

Wybuch wojny w Ukrainie i obecna sytuacja geopolityczna oznaczają dla UE konieczność podnoszenia swojego bezpieczeństwa. Zwłaszcza że atak Rosji na kraj unijny nie jest niemożliwy. Oceny NATO, Niemiec, Polski, Danii i państw bałtyckich wskazują, że Rosja jest gotowa do ataku w ciągu od trzech do dziesięciu lat. – Priorytetem Europy powinno być dalsze wspieranie Ukrainy – przekonuje europoseł Dariusz Joński.
Handel
Kaucja na butelki i puszki już od października tego roku. Eksperci ostrzegają: to może podnieść koszty gospodarki odpadami

Polska przygotowuje się do jednej z największych zmian w systemie gospodarowania odpadami – od 1 października br. zacznie obowiązywać system kaucyjny. Wprowadzenie kaucji na butelki PET, puszki aluminiowe i szklane butelki wielorazowe ma na celu zwiększenie poziomu recyklingu i ograniczenie ilości odpadów w środowisku. Jednak, jak wskazują eksperci, nowe przepisy mogą się wiązać z wieloma wyzwaniami, w tym z wysokimi kosztami wdrożenia oraz możliwymi konsekwencjami dla konsumentów i samorządów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.