Komunikaty PR

Join UP! Polska podsumowuje pierwszy rok działalności

2023-12-12  |  15:10
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Jasińska
24/7 Communication

Świętojerska 5/7
00-236 Warszawa
aleksandra.jasinska|247.com.pl| |aleksandra.jasinska|247.com.pl
500002427
https://247.com.pl/

Join UP! Polska rozpoczął działalność w listopadzie 2022 roku, a pierwsze wycieczki odbyły się już wiosną tego roku. Od tego czasu touroperator zabrał na wakacje ponad 20 000 podróżnych z Polski. Obecność marki w 8 różnych krajach stwarza możliwość porównania wyników oraz wskazania wspólnych, jak i unikalnych cech, charakteryzujących polskich turystów.  

Trzy najpopularniejsze destynacje wśród polskich turystów to Turcja (37,35%), Egipt (36,69%) i Tunezja (8%). Turcja od lat utrzymuje swoją pozycję jako niekwestionowany lider wśród kierunków na prawie wszystkich rynkach Join UP!, z wyjątkiem Rumunii. Warto zauważyć, że w pozostałych krajach, gdzie obecny jest Join UP!, Czarnogóra odnotowuje trzecie miejsce wśród najchętniej wybieranych kierunków podróży. To dowód na rosnącą popularność tego malowniczego regionu. Jednak w Polsce, Czarnogóra nie cieszy się jeszcze taką samą popularnością.

Średni koszt wycieczki w przeliczeniu na 1 turystę w Polsce wyniósł 2 772 zł, co wpisuje się w standard dla wszystkich rynków UE. Co istotne, aż 64,4% polskich turystów wybrało pakiety turystyczne w przedziale cenowym poniżej 7 000 zł. Kolejne 32% podróżujących zdecydowało się na pakiety w przedziale cenowym od 7 000 do 15 000 zł, podczas gdy jedynie 3,4% wybrało luksusowe wycieczki, których koszt przekraczał 15 000 zł.

Tylko 32,73% klientów z Polski decyduje się na podróżowanie z dziećmi, co stanowi niższy odsetek w porównaniu do średniej wynoszącej 40,92% na innych rynkach. Rumunia wyróżnia się największym odsetkiem turystów podróżujących z dziećmi, osiągając 50,4%. Warto zauważyć, że mimo tego, tylko 1,5% Polaków wybiera hotele tylko dla dorosłych.

Pod względem zakwaterowania, większość turystów preferuje komfortowe warunki, najwięcej osób jeździło do 5-gwiazdkowych hoteli. 48,19% klientów Join UP! wybrało hotele 5*, 39,68% hotele 4*. Podobne tendencje obserwujemy na wszystkich rynkach. W Polsce hotele 5* są najpopularniejszym wyborem, w takich krajach jak Estonia, Litwa, Łotwa, Mołdawia i Rumunia hotele o najwyższym standardzie są wybierane jeszcze częściej. Gości wyjeżdżających do hoteli 3* jest 8,3%.

Join UP! oferuje swoim klientom szeroki wybór opcji zakwaterowania. Ale aż 90,74% klientów zdecydowało się na opcję All Inclusive, obejmującą również Ultra All Inclusive. Rezerwacje wyłącznie noclegów oraz opcje niepełnego wyżywienia stanowią niecałe 4% wszystkich dokonanych rezerwacji, podczas gdy wariant Bed & Breakfast wybrało jedynie 2% podróżnych. Tendencja korzystania z All Inclusive jest powszechna na wszystkich rynkach. To potwierdza rosnącą popularność tego rodzaju wakacji, związanej z lepszym stosunkiem jakości do ceny oraz znakomitą obsługą.

- W pierwszym roku działalności firma Join UP! prezentuje się bardzo obiecująco, zwłaszcza biorąc pod uwagę, że nasza aktywność skupia się głównie na sezonie letnim. Obecnie rozpoczęliśmy sprzedaż zimowych wycieczek i zauważamy rosnące zainteresowanie destynacjami takimi jak Sri Lanka, Zanzibar i innymi rajskimi miejscami wypoczynku. Polska jest dla nas niezmiernie istotnym rynkiem i chciałbym wyrazić naszą głęboką wdzięczność polskim turystom za zaufanie, jakim nas obdarzyli. Choć nie ukrywamy, że polski rynek turystyczny stawia przed nami pewne wyzwania, to jednak jesteśmy przekonani, że dzięki naszemu doświadczeniu i innowacyjnemu podejściu skutecznie sprostamy każdemu z nich. Jesteśmy pewni, że nasza zdolność dostosowywania się do potrzeb klientów i dynamiczny rozwój pozwolą nam osiągnąć jeszcze lepsze wyniki w przyszłości mówi Sergey Kyrychenko, Business Development Director Join UP!.

- Polscy turyści, z natury są przywiązani do swoich tradycyjnych wyborów, potrafią być niezwykle wierni ulubionym destynacjom, co czasami stanowi wyzwanie przy wprowadzaniu nowych miejsc na rynek. Jednak z dumą informuję, że udało nam się to zrobić, szczególnie w przypadku jednej z naszych kluczowych destynacji - Egiptu. Hurghada od dawna była ulubionym miejscem polskich turystów, ale postanowiliśmy wprowadzić nową perspektywę, prezentując Sharm el Sheikh. Obecnie ten kurort stanowi aż 53% naszej sprzedaży, w porównaniu do 30% dla Hurghady. To nie tylko wyjątkowe osiągnięcie dla nas jako touroperatora, ale także fantastyczna szansa dla polskich turystów, którzy dzięki temu mogą odkrywać nowe miejsca i zdobywać nowe doświadczenia. Sharm el Sheikh jest szczególnie atrakcyjny ze względu na bogactwo atrakcji dostępnych dla każdego podróżującego przez cały rok. To miejsce zostało niedawno gruntownie odnowione, co zaowocowało powstaniem wielu nowych i fascynujących miejsc, klubów nocnych oraz parków wodnych mówi Dagmara Krasińska, Destination Commercial Director w Join UP! Europe.

Join UP! kontynuuje swą misję dostarczania niezapomnianych wrażeń z podróży, dążąc jednocześnie do utrzymania pozycji zaufanego partnera dla podróżnych w każdym wieku. Do końca roku touroperator planuje osiągnąć obroty w wysokości 400 milionów euro, obsługując 550 000 podróżnych na wszystkich 8 rynkach.

O firmie:  

Join UP! Polska to touroperator, który działa na polskim rynku od 2022 roku, z Wpisem do Rejestru Organizatorów Turystyki i Przedsiębiorców Ułatwiających Nabywanie Powiązanych Usług Turystycznych Województwa Mazowieckiego nr 2572. Join UP!™ to ukraiński touroperator, który powstał w 2010 roku. W ciągu 13 lat stał się jednym z najsilniejszych organizatorów turystyki i jednym z kluczowych graczy na rynku turystycznym. Przed wojną udział rynku Join Up™ w Ukrainie wynosił 30%, zaś w 2023 roku osiągnął 40%. W 2021 roku obroty osiągnęły 400 mln USD. Podmioty działające pod marką Join UP!™ są reprezentowane również w Estonii, Litwie, Łotwie, Kazachstanie, Mołdawii, Polsce i Rumunii. Główna siedziba firmy znajduje się w Kijowie. Organizacje działające pod marką Join UP!™ wraz ze SkyUp są częścią grupy biznesowej UPFamily, która obecnie zatrudnia ponad 1500 pracowników.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 24/7 Communication
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę Biuro prasowe
2025-06-05 | 12:20

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Z najnowszych badań serwisu turystycznego e-wczasy.pl wynika, że w 2025 roku Polacy coraz częściej odkładają planowanie wakacji na ostatnią chwilę. Ten trend potwierdzają
Turystyka Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.
2025-03-19 | 12:00

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.

Mateusz Waligóra, znany polski podróżnik i eksplorator, dokonał kolejnego niezwykłego wyczynu – przejechał zimą mongolską część pustyni Gobi na rowerze.
Turystyka Mercure Szczyrk Resort prezentuje ofertę na Wielkanoc
2025-02-24 | 10:50

Mercure Szczyrk Resort prezentuje ofertę na Wielkanoc

Wielkanoc w górach zapowiada się nader ciekawie. Otwarty we wrześniu 2024 roku hotel Mercure Szczyrk Resort zaprasza na niezapomniane wrażenia i błogi relaks w samym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.