Jurajska zyskuje nowych najemców. Trwają też modernizacje

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations
ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Galeria Jurajska umacnia ofertę lifestylową. Największe centrum handlowe w Częstochowie przygotowuje się do debiutów marek Rituals Cosmetics i The North Face. Trwają także prace modernizacyjne w salonach Sephora i New Yorker, które wkrótce zaprezentują się w nowej odsłonie.
Galeria Jurajska rozwija swoją ofertę, wprowadzając do tenant-mixu kolejne popularne marki z segmentu zdrowia i urody oraz mody. Dział leasingu GTC S.A. podpisał właśnie umowy najmu z dwoma brandami – Rituals Cosmetics i The North Face, które już wkrótce zadebiutują w częstochowskim centrum handlowym.
– Jurajska to obiekt, który przyciąga uwagę największych rynkowych graczy, szukających partnera o dużym potencjale biznesowym. Silna pozycja lidera na regionalnym rynku, szeroki rynek konsumencki, rozwój galerii w ostatnich latach oraz wysoki wskaźnik komercjalizacji sprawiają, że marki chętnie wybierają to centrum handlowe na swój lokalny debiut – mówi Jarosław Tutaj, Head of Retail Leasing w GTC S.A.
– Tak jest również w przypadku Rituals Cosmetics oraz The North Face. Obie marki, które dynamicznie budują swoją sieć, za sprawą otwarć w Jurajskiej po raz pierwszy pojawią się ze swoimi sklepami w północnej części województwa śląskiego. Jesteśmy przekonani, że będą to niezwykle udane otwarcia, zwłaszcza, że zarówno Rituals Cosmetics, jak i The North Face cieszą się dziś dużym zainteresowaniem na polskim rynku – dodaje.
Rituals Cosmetics to brand kosmetyczny założony w Amsterdamie, który z ponad 1185 salonami jest obecny w 36 krajach, w tym w takich metropoliach jak Paryż, Londyn czy Nowy Jork. Także w Polsce marka rozwija sieć, lokując się w największych obiektach handlowych. Brand jest oddany idei zrównoważonego rozwoju oraz dobrego samopoczucia w świecie luksusowych produktów beauty. W jego asortymencie znajdują się m.in. kosmetyki do kąpieli, pielęgnacji ciała oraz produkty do domu. Najemca zajął lokal o powierzchni 154 m kw.
The North Face to z kolei wiodąca marka odzieży outdoorowej, obecna na rynku od ponad 50 lat. Brand jest znany z produktów przeznaczonych do ekstremalnych warunków pogodowych i terenowych, co czyni go popularnym wyborem wśród wspinaczy, turystów górskich, narciarzy i innych entuzjastów sportów na świeżym powietrzu. The North Face wprowadzi się do lokalu o powierzchni 145 m kw.
– Nowe marki są ważnym elementem rozwijanej przez Jurajską nowoczesnej oferty lifestylowej, która ewoluuje i podąża za trendami oraz potrzebami klientów. Zarówno Rituals Cosmetics, jak i The North Face to dziś brandy pożądane na rynku konsumenckim, popularne wśród odbiorców z różnych pokoleń, a do tego wyróżniające się jakością swoich produktów i ciekawą ofertą – mówi Anna Borecka, dyrektor Galerii Jurajskiej.
– Idealnie więc wpasowują się w charakter tenant-mixu Jurajskiej. Co więcej, poszerzają portfolio unikalnych marek i konceptów, które na lokalnym rynku dostępne są wyłącznie w galerii. To buduje naszą przewagę i rozpoznawalność, a także umacnia pozycję obiektu jako centrum handlowego nr 1 w północnej części województwa śląskiego – dodaje.
Ale nie tylko nowe marki wzmacniają ofertę Jurajskiej. Zmiany zachodzą także w istniejących sklepach. W ciągu ostatnich dwóch lat aż 13 najemców zmodernizowało swoje lokale lub wprowadziło nowe koncepty handlowe. Obecnie prace trwają w dwóch kolejnych lokalach. Sephora postanowiła właśnie w Galerii Jurajskiej zaprezentować po raz pierwszy w województwie śląskim nowy koncept przestrzenny perfumerii. Także New Yorker modernizuje swój lokal i dodatkowo powiększa go o 195 m kw.
– Nasi wieloletni partnerzy niezmiennie dostrzegają nasz potencjał, a co za tym idzie, rozwijają się, decydując się na tak duże zmiany. Obie marki przeprowadzają dziś w swoich lokalach zakrojone na szeroką skalę modernizacje, w efekcie których już niebawem klienci będą mogli robić zakupy w odświeżonych wnętrzach – dodaje Anna Borecka.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu
W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Bankowość
Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.
Transport
Nowe opłaty za emisję CO2 mogą spowodować wzrost kosztów wielu małych i średnich firm. Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia [DEPESZA]

System ETS2, który zacznie obowiązywać od 2027 roku, nałoży podatek na paliwa kopalne wykorzystywane do ogrzewania budynków czy w transporcie. Koszty w dużej mierze poniosą dostawcy, w tym małe i średnie firmy. – Potencjalny wpływ systemu ETS2 na sektor MŚP w Polsce będzie znacznie mniej drastyczny, niż mogłoby się wydawać. Konieczne jest jednak przygotowanie odpowiednich instrumentów, które wesprą przedsiębiorców w przemianie w kierunku niskoemisyjnym, ale jednocześnie będą unikały podwójnej kompensacji – wskazuje raport WiseEuropa pt. „Wędka czy ryba? Wsparcie dla polskich MŚP w związku z wprowadzeniem ETS2”.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.