Komunikaty PR

Jurajska zyskuje nowych najemców. Trwają też modernizacje

2024-08-22  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl

Galeria Jurajska umacnia ofertę lifestylową. Największe centrum handlowe w Częstochowie przygotowuje się do debiutów marek Rituals Cosmetics i The North Face. Trwają także prace modernizacyjne w salonach Sephora i New Yorker, które wkrótce zaprezentują się w nowej odsłonie.

Galeria Jurajska rozwija swoją ofertę, wprowadzając do tenant-mixu kolejne popularne marki z segmentu zdrowia i urody oraz mody. Dział leasingu GTC S.A. podpisał właśnie umowy najmu z dwoma brandami – Rituals Cosmetics i The North Face, które już wkrótce zadebiutują w częstochowskim centrum handlowym.

– Jurajska to obiekt, który przyciąga uwagę największych rynkowych graczy, szukających partnera o dużym potencjale biznesowym. Silna pozycja lidera na regionalnym rynku, szeroki rynek konsumencki, rozwój galerii w ostatnich latach oraz wysoki wskaźnik komercjalizacji sprawiają, że marki chętnie wybierają to centrum handlowe na swój lokalny debiut – mówi Jarosław Tutaj, Head of Retail Leasing w GTC S.A.

– Tak jest również w przypadku Rituals Cosmetics oraz The North Face. Obie marki, które dynamicznie budują swoją sieć, za sprawą otwarć w Jurajskiej po raz pierwszy pojawią się ze swoimi sklepami w północnej części województwa śląskiego. Jesteśmy przekonani, że będą to niezwykle udane otwarcia, zwłaszcza, że zarówno Rituals Cosmetics, jak i The North Face cieszą się dziś dużym zainteresowaniem na polskim rynku – dodaje.

Rituals Cosmetics to brand kosmetyczny założony w Amsterdamie, który z ponad 1185 salonami jest obecny w 36 krajach, w tym w takich metropoliach jak Paryż, Londyn czy Nowy Jork. Także w Polsce marka rozwija sieć, lokując się w największych obiektach handlowych. Brand jest oddany idei zrównoważonego rozwoju oraz dobrego samopoczucia w świecie luksusowych produktów beauty. W jego asortymencie znajdują się m.in. kosmetyki do kąpieli, pielęgnacji ciała oraz produkty do domu. Najemca zajął lokal o powierzchni 154 m kw.

The North Face to z kolei wiodąca marka odzieży outdoorowej, obecna na rynku od ponad 50 lat. Brand jest znany z produktów przeznaczonych do ekstremalnych warunków pogodowych i terenowych, co czyni go popularnym wyborem wśród wspinaczy, turystów górskich, narciarzy i innych entuzjastów sportów na świeżym powietrzu. The North Face wprowadzi się do lokalu o powierzchni 145 m kw.

– Nowe marki są ważnym elementem rozwijanej przez Jurajską nowoczesnej oferty lifestylowej, która ewoluuje i podąża za trendami oraz potrzebami klientów. Zarówno Rituals Cosmetics, jak i The North Face to dziś brandy pożądane na rynku konsumenckim, popularne wśród odbiorców z różnych pokoleń, a do tego wyróżniające się jakością swoich produktów i ciekawą ofertą – mówi Anna Borecka, dyrektor Galerii Jurajskiej.

– Idealnie więc wpasowują się w charakter tenant-mixu Jurajskiej. Co więcej, poszerzają portfolio unikalnych marek i konceptów, które na lokalnym rynku dostępne są wyłącznie w galerii. To buduje naszą przewagę i rozpoznawalność, a także umacnia pozycję obiektu jako centrum handlowego nr 1 w północnej części województwa śląskiego – dodaje.

Ale nie tylko nowe marki wzmacniają ofertę Jurajskiej. Zmiany zachodzą także w istniejących sklepach. W ciągu ostatnich dwóch lat aż 13 najemców zmodernizowało swoje lokale lub wprowadziło nowe koncepty handlowe. Obecnie prace trwają w dwóch kolejnych lokalach. Sephora postanowiła właśnie w Galerii Jurajskiej zaprezentować po raz pierwszy w województwie śląskim nowy koncept przestrzenny perfumerii. Także New Yorker modernizuje swój lokal i dodatkowo powiększa go o 195 m kw.

– Nasi wieloletni partnerzy niezmiennie dostrzegają nasz potencjał, a co za tym idzie, rozwijają się, decydując się na tak duże zmiany. Obie marki przeprowadzają dziś w swoich lokalach zakrojone na szeroką skalę modernizacje, w efekcie których już niebawem klienci będą mogli robić zakupy w odświeżonych wnętrzach – dodaje Anna Borecka.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Infrastruktura

Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.