Justyna Dąbrowska nowym rzecznikiem DHL Parcel Polska

Dagmara Gac
Alert Media Communications
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
dagmara.gac|alertmedia.pl| |dagmara.gac|alertmedia.pl
609 329 385
https://alertmedia.pl/
Justyna Dąbrowska objęła stanowisko Menedżera ds. Komunikacji PR i Rzecznika Prasowego DHL Parcel. Do tej pory pełniła funkcję Eksperta ds. Komunikacji Zewnętrznej i Budowania Wizerunku Marki w spółce DHL. Obecnie odpowiada kompleksowo za realizację polityki komunikacyjnej spółki, w tym. m.in. media relations, działania z obszaru CSR, partnerstwa strategiczne, komunikację kryzysową, doradztwo strategiczne.
Justyna Dąbrowska obecnie w DHL Parcel odpowiada za kreowanie i realizację kompleksowej strategii komunikacji zewnętrznej, w tym m.in. relacje z mediami, działania partnerskie
i sponsoringowe, projekty CSR, wizerunek marki, media społecznościowe, komunikację kryzysową, a także doradztwo strategiczne i pozycjonowanie ekspertów. Pełni również rolę trenera wystąpień medialnych, prowadząc specjalistyczne szkolenia w tym zakresie.
- Justyna już od ponad trzech lat buduje wizerunek DHL w istotnych dla nas obszarach strategicznych. Jest liderem, którego wyróżnia nie tylko wiedza i wieloletnie doświadczenie w branży PR i biznesie, ale także wysoka skuteczność, profesjonalizm, umiejętność szukania rozwiązań i nieszablonowe podejście do działań komunikacyjnych. Jestem przekonana, że przed nami kolejny rok, w którym będziemy inspirować branżę – mówi dr Anna Kania Okieńczyc – Wiceprezes ds. Marketingu i Doświadczenia Klienta w DHL Parcel.
Nowa rzecznik prasowa posiada szerokie doświadczenie w obszarze komunikacji zewnętrznej
i wewnętrznej, w tym projektów z zakresu komunikacji korporacyjnej, PR produktowego, działań kryzysowych, CSR, a także wystąpień publicznych i pracy w mediach. Doświadczenie zdobywała m.in. w branży FMCG, w działach PR firm o pozycjach liderów w swoich kategoriach oraz w ogólnopolskich spółkach medialnych. Członkini Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej, na Uniwersytecie Jagiellońskim.
- Nominacja na stanowisko Menedżera ds. Komunikacji PR i Rzecznika Prasowego to dla mnie duże wyróżnienie. DHL jest globalną firmą logistyczną, która działa w 220 krajach i regionach, zatrudniając ponad 500 tys. pracowników na całym świecie. Ta marka niesie za sobą nie tylko zaufanie milionów klientów i najwyższą jakość, ale także emocje, które towarzyszą każdemu z nas, przy otrzymaniu paczki, na którą szczególnie czekamy. W DHL łączymy ludzi na całym świecie. Logistyka to branża, która jest krwioobiegiem i sercem biznesu. Charakteryzuje się niezwykłą dynamika, wysoka innowacyjnością i potrzebą stosowania kompleksowych rozwiązań. Dlatego właśnie taka będzie komunikacja DHL – dynamiczna, innowacyjna
i wychodząca poza schematy – komentuje Justyna Dąbrowska.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Mercosur to tylko wierzchołek góry lodowej. UE ma ponad 40 umów handlowych, które mogą destabilizować rynek rolny
Umowa handlowa między UE a krajami Mercosur może znacząco zaburzyć konkurencję na rynku rolnym i osłabić pozycję unijnych, w tym polskich, producentów – ostrzegają rolnicy i producenci żywności. Umowie sprzeciwia się część krajów unijnych, które domagają się klauzuli ochronnych oraz limitów importowych. – Problemem jest jednak nie tylko ta konkretna umowa. Chodzi o cały system wolnego handlu, który się kumuluje z dziesiątek innych porozumień – podkreśla Andrzej Gantner, wiceprezes Polskiej Federacji Producentów Żywności.
Firma
Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy

Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.
Prawo
Daniel Obajtek: Własne wydobycie i operacyjne magazyny to filary bezpieczeństwa. Zgoda na magazyny gazu poza krajem to rezygnacja z suwerenności energetycznej

Były prezes Orlenu ostrzega przed zmianami w ustawie o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego. Jego zdaniem przygotowana przez rząd nowelizacja tzw. ustawy magazynowej i ujednolicanie unijnej polityki energetycznej to zagrożenie dla bezpieczeństwa energetycznego Polski. W jego opinii tylko silna spółka narodowa, własne wydobycie, krajowe magazyny i zbilansowany miks energetyczny zapewnią Polsce bezpieczeństwo i konkurencyjność.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.