Justyna Dąbrowska nowym rzecznikiem DHL Parcel Polska

Dagmara Gac
Alert Media Communications
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
dagmara.gac|alertmedia.pl| |dagmara.gac|alertmedia.pl
609 329 385
https://alertmedia.pl/
Justyna Dąbrowska objęła stanowisko Menedżera ds. Komunikacji PR i Rzecznika Prasowego DHL Parcel. Do tej pory pełniła funkcję Eksperta ds. Komunikacji Zewnętrznej i Budowania Wizerunku Marki w spółce DHL. Obecnie odpowiada kompleksowo za realizację polityki komunikacyjnej spółki, w tym. m.in. media relations, działania z obszaru CSR, partnerstwa strategiczne, komunikację kryzysową, doradztwo strategiczne.
Justyna Dąbrowska obecnie w DHL Parcel odpowiada za kreowanie i realizację kompleksowej strategii komunikacji zewnętrznej, w tym m.in. relacje z mediami, działania partnerskie
i sponsoringowe, projekty CSR, wizerunek marki, media społecznościowe, komunikację kryzysową, a także doradztwo strategiczne i pozycjonowanie ekspertów. Pełni również rolę trenera wystąpień medialnych, prowadząc specjalistyczne szkolenia w tym zakresie.
- Justyna już od ponad trzech lat buduje wizerunek DHL w istotnych dla nas obszarach strategicznych. Jest liderem, którego wyróżnia nie tylko wiedza i wieloletnie doświadczenie w branży PR i biznesie, ale także wysoka skuteczność, profesjonalizm, umiejętność szukania rozwiązań i nieszablonowe podejście do działań komunikacyjnych. Jestem przekonana, że przed nami kolejny rok, w którym będziemy inspirować branżę – mówi dr Anna Kania Okieńczyc – Wiceprezes ds. Marketingu i Doświadczenia Klienta w DHL Parcel.
Nowa rzecznik prasowa posiada szerokie doświadczenie w obszarze komunikacji zewnętrznej
i wewnętrznej, w tym projektów z zakresu komunikacji korporacyjnej, PR produktowego, działań kryzysowych, CSR, a także wystąpień publicznych i pracy w mediach. Doświadczenie zdobywała m.in. w branży FMCG, w działach PR firm o pozycjach liderów w swoich kategoriach oraz w ogólnopolskich spółkach medialnych. Członkini Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej, na Uniwersytecie Jagiellońskim.
- Nominacja na stanowisko Menedżera ds. Komunikacji PR i Rzecznika Prasowego to dla mnie duże wyróżnienie. DHL jest globalną firmą logistyczną, która działa w 220 krajach i regionach, zatrudniając ponad 500 tys. pracowników na całym świecie. Ta marka niesie za sobą nie tylko zaufanie milionów klientów i najwyższą jakość, ale także emocje, które towarzyszą każdemu z nas, przy otrzymaniu paczki, na którą szczególnie czekamy. W DHL łączymy ludzi na całym świecie. Logistyka to branża, która jest krwioobiegiem i sercem biznesu. Charakteryzuje się niezwykłą dynamika, wysoka innowacyjnością i potrzebą stosowania kompleksowych rozwiązań. Dlatego właśnie taka będzie komunikacja DHL – dynamiczna, innowacyjna
i wychodząca poza schematy – komentuje Justyna Dąbrowska.

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.