Komunikaty PR

Justyna Święty-Ersetic ambasadorką marki Sante

2020-03-06  |  16:00
Biuro prasowe

Justyna Święty-Ersetic jest wielokrotną medalistką Mistrzostw Polski, Europy i Świata oraz rekordzistką Polski. Największe sukcesy odnosi w biegu na 400 metrów. Uczestniczyła w Igrzyskach Olimpijskich w Londynie i Rio de Janeiro. Jej osiągnięcia i rozwijająca się kariera sportowa od lat budzą zachwyt i szacunek kibiców.

Teraz Justyna Święty-Ersetic została ambasadorką firmy Sante. Jak sama podkreśla, w podjęciu decyzji o nawiązaniu współpracy, kluczowe znaczenie miał charakter asortymentu produktów. - Na sportowe sukcesy składa się mnóstwo czynników, a jednym z nich jest bez wątpienia zbilansowana, różnorodna dieta - mówi Justyna Święty-Ersetic. - Produkty Sante znam od dawna – mam pełne przekonanie do ich jakości oraz korzystnego wpływu na zdrowie i samopoczucie. Rekomenduję produkty, po które sama sięgam, znam ich skład, wiem jak smakują i co dobrego mogą dać mojemu organizmowi. Justyna Święty-Ersetic zakłada, iż te działania zyskają również szerszy wpływ edukacyjny. - Głęboko liczę na to, że promocja tego asortymentu stanie się także ważnym elementem poszerzania świadomości znaczenia zdrowej diety dla każdego z nas – nie tylko sportowców. To naprawdę ważne, by nieustannie rosła wiedza o tym, że produkty musimy wybierać świadomie, gdyż sposób odżywiania oddziałuje na całą jakość naszego życia.

Firma Sante od lat wyznacza trendy na rynku zdrowej żywności. Ma bardzo szerokie portfolio, obejmujące również produkty dedykowane osobom aktywnym fizycznie (batony i odżywki proteinowe Go On). -  Naszą misją jest szczególna dbałość o zaoferowanie konsumentom żywności, mającej korzystny wpływ na zdrowie i samopoczucie – mówi Mariola Małkowska, Senior Brand Manager w firmie Sante. -  Ważną część naszego portfolio stanowią produkty, które wspomagają osoby uprawiające sport, dostarczając im dawki energii i potrzebnych substancji odżywczych. Współpraca z panią Justyną Święty-Ersetic idealnie wpisuje się w realizację misji naszej firmy. Cieszymy się, iż produkty Sante rekomendowane są przez osobę o tak dużej wiarygodności w dziedzinie sportu i zdrowego stylu życia.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:30

Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy

Współczesne przedsiębiorstwa działające w modelu B2B muszą stawić czoła rosnącej konkurencji oraz zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Kluczowym elementem
Media i PR Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
2024-12-27 | 08:30

Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?

Marketing internetowy to potężne narzędzie, które nieustannie ewoluuje wraz z rozwojem technologii i zmieniającymi się zachowaniami konsumentów. Dynamiczny
Media i PR Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
2024-12-19 | 15:17

Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura

Podczas 22. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego co roku przez Związek Firm Public Relations, Manufaktura w Łodzi została nagrodzona dwoma statuetkami – Złotym i Srebrnym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

NEWSERIA POLECA

Bezpieczeństwo najważniejsze dla pacjentów decydujących się na zabiegi korekty wad wzroku

Wady refrakcji, takie jak krótkowzroczność, astygmatyzm czy starczowzroczność, można skutecznie i trwale usunąć. Kwestii bezpieczeństwa zabiegów korekcji wad wzroku dotyczy najwięcej obaw pacjentów, którzy myślą o takim kroku. Tutaj z pomocą przychodzą certyfikaty spełnianych norm jakości, akredytacje poszczególnych placówek oraz potwierdzenie kwalifikacji lekarzy chirurgów.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zamrożenie cen prądu do końca września br. Takie mechanizmy nie rozwiązują przyczyn problemu wysokich cen

Zgodnie z decyzją rządu zamrożenie cen energii dla gospodarstw domowych na poziomie 500 zł netto za 1 MWh zostało wydłużone do 30 września 2025 roku. Dzięki temu odbiorcy jeszcze przez co najmniej dziewięć miesięcy nie odczują  wzrostu rachunków za energię elektryczną. – Dopłaty jako sposób walki z wysokimi cenami energii nie są dobrym rozwiązaniem, bo one nie zlikwidują problemu. Znacznie prostszym rozwiązaniem byłby powrót do tańszych źródeł energii, w przypadku Polski takim tanim źródłem jest węgiel i elektrownia atomowa – ocenia europoseł z Konfederacji Marcin Sypniewski.

Prawo

Pracodawcy apelują o usprawnienie wydawania zezwoleń na pracę cudzoziemcom. Nowe regulacje tylko w części w tym pomogą

Projekt ustawy o warunkach dopuszczalności powierzania pracy cudzoziemcom na terytorium Polski został przyjęty w grudniu przez rząd i trafił już do Sejmu. Nowe przepisy zakładają pełną elektronizację wnioskowania i wydawania zezwoleń na pracę i rezygnację z testu rynku pracy. Niekoniecznie jednak oznacza to większą otwartość na pracowników z zagranicy. – To nie zmiana jakościowa, ale co najwyżej próba sanacji przeciążonego systemu – ocenia dr Michał Szypniewski z kancelarii BKB Baran Książek Bigaj.

IT i technologie

Centrum Implementacji Sztucznej Inteligencji ma wystartować w tym roku. Polskie wojsko coraz szerzej korzysta z tej technologii

– Opracowujemy koncepcję funkcjonowania Centrum Implementacji Sztucznej Inteligencji. Szkolimy też odpowiednio naszych inżynierów, współpracujemy z uczelniami wyższymi w tym aspekcie, aby mieć gotowy odpowiedni potencjał intelektualny – mówi gen. dyw. Karol Molenda, dowódca Komponentu Wojsk Obrony Cyberprzestrzeni. Nowa formacja będzie odpowiadać za opracowywanie i wdrażanie rozwiązań AI na potrzeby działań militarnych. Podobne instytucje są już powoływane przez inne kraje NATO.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.